Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 listopadu 2024
Celkem je zde 1008 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Kubatma
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 818
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1007
Uživatelů: 1
Celkem: 1008

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 34 | Témat: 0

13.10 2024 20:20


audiss : chapu tvou reakci, mas v podstate na 50% pravdu, ale da se to co by ne, ale ma to zmysel len proto, aby si vedel bez velkyho koleckovyho dvihaku pod zadnima a ne na neutrale, ale motorom na polovicni q bez zadku hridelu a difu,ale kola na pevno utahle stredy, posunout vuz kdyz prekazi a aspon vyskouset teorii Q iba predkem na A4b6 na manualni prevodovce, ze se pohne aj bez krdane a bez diferaku zadniho, bez celeho napojeni uplne pric poloosi docasne, ale musi být aspon utahle naboje o neco prizpusobeneho u tehlic pritahnes bez poloosi,
proste pritahle stredy naboje, ale stale na Q napravnici na ramenach a brzdach funkcnich.
ABS* to pochopi, pokud tam dáš prázdné klouby z ABS* kruzkama z poloosí, coz musi byt na utahlé stredy, nato aby to mohlo popojet! dás kola spat pohode mozes preparkovat jinam!
uz to konecne pochopte !
Naposledy upravil Basta Fidle dne 16.10 2024 11:27, celkově upraveno 9 krát. (13% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





13.10 2024 20:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6745 | Témat: 72

13.10 2024 21:15


Je to klasika, to “odskakovanie” zapricinuju letne pneu, ked sa ochladi, hlavne tie sirsie. No ale zvacsa je to rozvodovka na konci prevodovky, zodraty teflon z trecich kruzkov. No nie je potrebne to riesit, noe je to chyba
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 34 | Témat: 0

13.10 2024 21:24


presne toto i mne napadlo, vzadu nove pneu na Q a v predu starsi stvrdle, ked tomu dupnes v mokru pri 5-10°C to se deje nedotacavost i na predokole v predu motor, ale aj na Q pri silnem motoru, coz prvotní dotaz odkazu.
Ano za potvrdenie toho puzdra pri kazdom Q co uplna tragedia neni.
Navezuje moja kolab. aj na jiny prispievek kolaborace kardanu dunení a takto sa to da tesnut aj bez zadku Q.

[quote="lubomt (13.10 2024 21:15) orig "]Je to klasika, to “odskakovanie” zapricinuju letne pneu, ked sa ochladi, hlavne tie sirsie. No ale zvacsa je to rozvodovka na konci prevodovky, zodraty teflon z trecich kruzkov. No nie je potrebne to riesit, noe je to chyba[/quote]
Naposledy upravil Basta Fidle dne 16.10 2024 9:43, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14787 | Témat: 53

14.10 2024 8:50


Proboha ty jseš fakt pacient.
Závlačka je na hřídeli a drží venkovní kloub aby hřídel nevyjela z kloubu. Ta mě bohužel praskla a hřídel vyjela ven. A auto se opravdu nehne a můžeš šlapat na plyn jak chceš.
Žádný popojetí bez kardanu prostě není.
To že najdeš video že zvednou zadní nápravu a šlapou na plyn dokud se to nepohne je způsobený tím že tam je protiodpor způsobený tím že tam je Kardan* diferák a poloosy s kolama. V tomhle případě se auto po přidání začne hejbat ale bez kardanu ani hovno.
Tam kde je Haldex* je to něco jinýho to není Torsen*,ten se bez odporu nepohne.
STK* na válcích je jiná liga. Všiml jsis že vypnou motor a pak teprve odbrzdí jednu a potom druhou nápravu a to dělají i u haldexu.
Jinak správný postup na brzdách je ten že se brzdí každé kolo zvlášť.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 34 | Témat: 0

14.10 2024 9:44


pacienta mas v gatach skrz nepodstatnu skutocnost, ze ked ma zadek na kolach a vypadnuty hridel a co to ma spolecniho ked te nic v zadu nedrzi, kdyz je to vykochane jako pisu, ale ty si jen meles sve pravdy jasne logive a co jako ...
[quote="áček (14.10 2024 8:50) <a href="/forum/prispevek/1496290-problem-quattro*-uskakovani-v-rejdu-a4-b7-3-0tdi#1496290">orig</a> "]Proboha ty jseš fakt pacient.
Závlačka je na hřídeli a drží venkovní kloub aby hřídel nevyjela z kloubu. Ta mě bohužel praskla a hřídel vyjela ven. A auto se opravdu nehne a můžeš šlapat na plyn jak chceš.
Žádný popojetí bez kardanu prostě není.
To že najdeš video že zvednou zadní nápravu a šlapou na plyn dokud se to nepohne je způsobený tím že tam je protiodpor způsobený tím že tam je Kardan* diferák a poloosy s kolama. V tomhle případě se auto po přidání začne hejbat ale bez kardanu ani hovno.
Tam kde je Haldex* je to něco jinýho to není Torsen*,ten se bez odporu nepohne.
STK* na válcích je jiná liga. Všiml jsis že vypnou motor a pak teprve odbrzdí jednu a potom druhou nápravu a to dělají i u haldexu.
Jinak správný postup na brzdách je ten že se brzdí každé kolo zvlášť.[/quote]
Naposledy upravil Basta Fidle dne 16.10 2024 9:40, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 149 | Témat: 16

14.10 2024 12:35


ácek

To se zvednutým zadkem jde pro potřeby videa ošulit zatažením ruční brzdy. I předek se takhle dá velmi citlivým šlápnutím na brzdu (je ale potřeba šlápnout na brzdu a poté na plyn, jinak ECU* vypne přívod paliva). Jde o to, odlehčený konec torsenu zatížit nad cca 20% krouťáku, pak se začne přenášet i na druhou nápravu.

Mám to odzkoušené - je to jen pro krajní případy a ne pro každého. Jednou jsem spadnul celým předkem do nějakého kanálu, kola ve zduchu a já visel na prazích. Po chvilce jsem ho vycukl. Ale na jízdu to není. Ale to tomu pacientovi nevysvětlíš. Nejprve chce radu, zda mu to bez kardanu pojede a když mu odpovíš, tak je najednou chytrej jak horákyně a jen metá kraviny kolem sebe. Já už ho nějakou dobu ani nečtu, protože jeho texty nedávají smysl.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6745 | Témat: 72

16.10 2024 22:35


Potvrdzujem, bez kardanu si ani neprdnes, nepohnes sa
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email