Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 12 října 2024
Celkem je zde 151 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Niki66
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 736
Online návštěvníků
Návštěvníků: 149
Uživatelů: 2
Celkem: 151

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

17.03 2024 19:16


zdravím, mám dotaz. Když se rozjíždím v rejdu tak se semnou auto pere a uskakuje jako když nemá mezinápravovej diff a nemusí to bej ani plnej rejd, stačí rozjezd při odbočování do křižovatky. Myslel jsem že je to normální ale mám dvě ty samý A4 a jedna to dělá a druhá ne.
Takže se chci zeptat jestli už někdo tenhle problém řešil. díky

moderováno SwitchCZ:
Upřesnění problému a vozu v názvu
nahoru

sponzor





17.03 2024 19:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11172 | Témat: 95

17.03 2024 19:57


Hibiscus: podlozky pod kolama, kola s jinym ET, jiny rozmer pneumatik...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

17.03 2024 20:48


Kola origo r18 podložky žádný a rozměr co je v TP.
Geometrie ok.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2024
Příspěvků: 16 | Témat: 0

17.03 2024 22:12


Hibiscus (17.03 2024 19:16) orig :
zdravím, mám dotaz. Když se rozjíždím v rejdu tak se semnou auto pere a uskakuje jako když nemá mezinápravovej diff a nemusí to bej ani plnej rejd, stačí rozjezd při odbočování do křižovatky. Myslel jsem že je to normální ale mám dvě ty samý A4 a jedna to dělá a druhá ne.
Takže se chci zeptat jestli už někdo tenhle problém řešil. díky

ahoj, asi ti neporadim, ale mne to dela neco podobnyho, ale ne jenom pri rozjezdu,ale i kdyz tocim zatacku plnej rejd, tak mne jakoby zadek tlacil a predek nestihal, jako kdyby .. ted me napada - jak pises, zamknutej mezinapravovej dif. podobne se chova i LADA NIVA s uzamknutym mezinapravovym difem.

rafky i pneu taky podle TP
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

17.03 2024 23:17


Petr_Z (17.03 2024 22:12) orig :

ahoj, asi ti neporadim, ale mne to dela neco podobnyho, ale ne jenom pri rozjezdu,ale i kdyz tocim zatacku plnej rejd, tak mne jakoby zadek tlacil a predek nestihal, jako kdyby .. ted me napada - jak pises, zamknutej mezinapravovej dif. podobne se chova i LADA NIVA s uzamknutym mezinapravovym difem.

rafky i pneu taky podle TP

je to divný, tohle mi dělá patrol kterej nemá mezinápravovej diferák... Jediný co mě napadá je jestli je dost oleje v tom thorsenu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

17.03 2024 23:24


tohle třeba dělaj starý jeepy grand cherokee když jim odejdou lamely v rozvodovce, která automaticky připojuje předek. potom jdou nápravy pořád 50na50 a hrne se to v rejdu jako tohle. Ale tady by měl bejt obyčejnej mechanickej diferák na kterym by nemělo nic odejít.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6736 | Témat: 72

18.03 2024 21:32


Letne alebo stare zimne tvrde pneumatiky. Plus opotrebovane kruzky v rozvodovke.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

19.03 2024 19:32


Pneu jsou nové. Myslíš kroužky co vymezujou vůli v tom hypoidním převodu? něco jako je v klasickym diferáku. Tohle jsem nikdá rozebraný neměl.
Má to cenu dělat nebo spíš sehnat jinou skříň z vrakáče.
nahoru

sponzor





19.03 2024 19:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

22.03 2024 19:13


Neví někdo co patří za olej do převodovky, thorsenu a zadního diferáku. A kolik čeho kam. Dík
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 142 | Témat: 16

23.03 2024 7:31


Tady si to dohledej (online ETKA) v sekci CarProg2:
https://ifinterface.com/page/page3.php

případně to samé, jen je třeba se registrovat:
https://superetka.com/etka/?lang=CS&marke=AU&model=2581&year=2591
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2023
Příspěvků: 97 | Témat: 4

27.03 2024 20:57


možná, kdyby jsi napsal o jakou generaci a4 a motorizaci se jedná, tak by ti někdo dokázal odpovědět[/quote]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

28.03 2024 14:13


A4 B7 3.0tdi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

28.03 2024 15:00


A je to manual
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 291 | Témat: 31

09.04 2024 19:06


Hibiscus (17.03 2024 19:16) orig :
zdravím, mám dotaz. Když se rozjíždím v rejdu tak se semnou auto pere a uskakuje jako když nemá mezinápravovej diff a nemusí to bej ani plnej rejd, stačí rozjezd při odbočování do křižovatky. Myslel jsem že je to normální ale mám dvě ty samý A4 a jedna to dělá a druhá ne.
Takže se chci zeptat jestli už někdo tenhle problém řešil. díky

mně to dělá taky. A4 B5 Q manuál, nájezd 250 nebo 450 tkm. Můj Zadní dif má vůli (auto cuká při přeřazování a hluk odzadu, nebo při rozjíždění, zjištěna rukou vůle v kardanu). Počítám, že to s tvym nesouvisí. Plánuji opravu zadní dif. Nevím zda tvůj problém vymizí s novými oleji v všech převodech (uvidím během pár měsíců).

jak se ty dvě tvoje liší? (technika, provedená údržba, stav)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

28.05 2024 1:03


poloos v prevodovke je na kraji za manzetou zasunute krizove lozisko do prevodovky hviezdicovi veniec povolit ale prv dole kryty atd super zabavka atd vybrat celu poloos a nasunut nove. to iste v zadu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 291 | Témat: 31

29.05 2024 19:48


Nerozumím ani slovo. Chybí interpunkce diakritika. Hoši to je na nic.
nahoru

sponzor





29.05 2024 19:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2024
Příspěvků: 16 | Témat: 0

01.10 2024 23:21


Petr_Z (17.03 2024 22:12) orig :

ahoj, asi ti neporadim, ale mne to dela neco podobnyho, ale ne jenom pri rozjezdu,ale i kdyz tocim zatacku plnej rejd, tak mne jakoby zadek tlacil a predek nestihal, jako kdyby .. ted me napada - jak pises, zamknutej mezinapravovej dif. podobne se chova i LADA NIVA s uzamknutym mezinapravovym difem.

rafky i pneu taky podle TP


ahoj všichni.
oživím toto téma, protože jsem pravděpodobně odstranil tento problém a nemělo to nic společného s difereciálama. vyměnil jsem obě horní ramena na přední nápravě napravo i nalevo(8E0407505P/506P, 8E0407509P/510P), protože byly uplně na sračky silentbloky. Měnil jsem i vsechny čtyři tlumiče, ale těmi to asi nebylo. takze kdyby to někomu pomohlo ....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 23 | Témat: 0

před 5h (19:36)


zdar kluci a holky, nechtel zakladat nove tema tak se omlouvam no!
a k tematu, to je zakladna věc, mit ramena v cajku! tod nicmene asi kazdemu jasny, pak se neni co divit

chtel bych jeste pred zimou repasnut zadnu napravu Q a mam zakladnu otazku!

kdyz by to nestihnul dat spátky, vse udelatka na zadni naprave jako je Kardan* a zadni dif,

dalo by sa nachvilu behat aj bez zadnych obou poloosi?
proste mit jine upevneni z nabojú, proto se ptam kdyz to rozdelam pod pergolí
a nezamrnu jeste, jakí rozdili jsou pri tehlicich a nabojich zadnich z Q poloosemi, naboje jsou stejne - diry a uchyceni? co tam potom dat abych utahl naboj!
origos Q VS pevný bez Q !
mit rozdelany naboje moc nechci, je rozdil v ulozeni lozisek hodne vzdit tehlice sa zdaji stejny, nebo aj v tehlicich je velky rozdil, hlavne z Quattrem nefunkcnim v zime je ostuda!

Myslim to tak bít nachvili na naprave z Q ale bez diferencialu a bez poloosi a bez kardane!
maji jen zadni díry lozisek jine z naboji na pevno, aby sem udelal vlecnou q napravnici prozatim.
myslim to vazne snad mi neupadnou kola aj z lozisek, jede jen o uchyceni naboje opacne alebo to ma jine uchyceni lozisek z utahlim stredovym hlavnim sroubem! jako vim jak to tam je ale pro jistotu se ptam. predem dik!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 896 | Témat: 21

před 4h (21:04)


Nie.nedalo...musis vymenit prevodovku za bez Quattra.inak sa nepohnes.ason podla toho co viem... Ale mozem sa mylit no myslim si ze prenos sily pojde vsetok na zadok cesta lahsieho odporu a predok bude bez sily...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 23 | Témat: 0

před 3h (21:36)


chapu rozumím te ale nieje to ani R8 a ani S6 c6,S4 b8,B8.5,B9, to je pur analog a predok by mal dat zaber,vzdyt to neřidí zadna elektronika nema to co blokovat, nieje to zadny automat Tiptronic* nebo Multitronic*, ale pur manual !!!
a nesprava se to ani ako xDrive*,ale mozno zacne na pul, ale bude davat tam kam moze!
nic ako dnesne Q ,myslim si,ze tak uplne nemas pravdu, ze sa nepohne!
ale to je moj pocit co sem patral zaberie to podla mna urco, ma analog preto je to vymyslene tak ako to je u stare vetrieskove armadni bez redukce, podla mne, iba sa chvilu zatoci rychlo na konci převodovky kolecko na prazdno a ked nebude mat odpor da iba na predne a to stale vacsinu pokial to Q v manualu ok ak tam byl vzdy dost oleje a nezodrali sa prechodky male medzi koleckami tak ta pude misto zadku predek a to 90% zaveru bude tocit a tocit a pojede, ale chapem te u novsich a automatech to nepovoli a nefunguje, no ur klassic Q pojede viem ze vacsi zaber je na zadok prv ale aj tak pri zatazi odporu, ale potom sa pridava předek a ten kdiz nebude mit odpor stale bude zabirat jen predek ak si nekdy videl video prveho Q in mechaniky, no uvidime snad se mylis a asi urco 99% to pojde co viem!
ale proto se ptam na ty tehlice zadni nech mam stredy na pevno k nabojum a muzu davat kola spat!
Vase demonicke klasiky sa tu halduju uz opakovane drive, sa uz poucil vic a potvrdene bludy obcas sou omylem alebo zeměrem!
nic nieje vzdy stejne na to se prihlizi vzdy!
tak uvidime co je na tom pravdy.
Tuto otazku som nedaval, lebo som to chtel z praxe testnut. ta prevodovka je obrovska prave pro tu nadstavbu Q o dva dili co ji dela megavacsi od tech nejmensich predokolek 1,9 toto vědcsi o 55cm, ale od V6 je o vic nez 38cm dlhsi!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email