Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 prosince 2024
Celkem je zde 680 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xkubakoudyx
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 891
Online návštěvníků
Návštěvníků: 677
Uživatelů: 3
Celkem: 680

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

17.03 2024 19:16


zdravím, mám dotaz. Když se rozjíždím v rejdu tak se semnou auto pere a uskakuje jako když nemá mezinápravovej diff a nemusí to bej ani plnej rejd, stačí rozjezd při odbočování do křižovatky. Myslel jsem že je to normální ale mám dvě ty samý A4 a jedna to dělá a druhá ne.
Takže se chci zeptat jestli už někdo tenhle problém řešil. díky

moderováno SwitchCZ:
Upřesnění problému a vozu v názvu
nahoru

sponzor





17.03 2024 19:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

17.03 2024 19:57


Hibiscus: podlozky pod kolama, kola s jinym ET, jiny rozmer pneumatik...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

17.03 2024 20:48


Kola origo r18 podložky žádný a rozměr co je v TP.
Geometrie ok.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2024
Příspěvků: 16 | Témat: 0

17.03 2024 22:12


Hibiscus (17.03 2024 19:16) orig :
zdravím, mám dotaz. Když se rozjíždím v rejdu tak se semnou auto pere a uskakuje jako když nemá mezinápravovej diff a nemusí to bej ani plnej rejd, stačí rozjezd při odbočování do křižovatky. Myslel jsem že je to normální ale mám dvě ty samý A4 a jedna to dělá a druhá ne.
Takže se chci zeptat jestli už někdo tenhle problém řešil. díky

ahoj, asi ti neporadim, ale mne to dela neco podobnyho, ale ne jenom pri rozjezdu,ale i kdyz tocim zatacku plnej rejd, tak mne jakoby zadek tlacil a predek nestihal, jako kdyby .. ted me napada - jak pises, zamknutej mezinapravovej dif. podobne se chova i LADA NIVA s uzamknutym mezinapravovym difem.

rafky i pneu taky podle TP
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

17.03 2024 23:17


Petr_Z (17.03 2024 22:12) orig :

ahoj, asi ti neporadim, ale mne to dela neco podobnyho, ale ne jenom pri rozjezdu,ale i kdyz tocim zatacku plnej rejd, tak mne jakoby zadek tlacil a predek nestihal, jako kdyby .. ted me napada - jak pises, zamknutej mezinapravovej dif. podobne se chova i LADA NIVA s uzamknutym mezinapravovym difem.

rafky i pneu taky podle TP

je to divný, tohle mi dělá patrol kterej nemá mezinápravovej diferák... Jediný co mě napadá je jestli je dost oleje v tom thorsenu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

17.03 2024 23:24


tohle třeba dělaj starý jeepy grand cherokee když jim odejdou lamely v rozvodovce, která automaticky připojuje předek. potom jdou nápravy pořád 50na50 a hrne se to v rejdu jako tohle. Ale tady by měl bejt obyčejnej mechanickej diferák na kterym by nemělo nic odejít.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6747 | Témat: 72

18.03 2024 21:32


Letne alebo stare zimne tvrde pneumatiky. Plus opotrebovane kruzky v rozvodovke.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

19.03 2024 19:32


Pneu jsou nové. Myslíš kroužky co vymezujou vůli v tom hypoidním převodu? něco jako je v klasickym diferáku. Tohle jsem nikdá rozebraný neměl.
Má to cenu dělat nebo spíš sehnat jinou skříň z vrakáče.
nahoru

sponzor





19.03 2024 19:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

22.03 2024 19:13


Neví někdo co patří za olej do převodovky, thorsenu a zadního diferáku. A kolik čeho kam. Dík
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 153 | Témat: 16

23.03 2024 7:31


Tady si to dohledej (online ETKA) v sekci CarProg2:
https://ifinterface.com/page/page3.php

případně to samé, jen je třeba se registrovat:
https://superetka.com/etka/?lang=CS&marke=AU&model=2581&year=2591
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2023
Příspěvků: 97 | Témat: 4

27.03 2024 20:57


možná, kdyby jsi napsal o jakou generaci a4 a motorizaci se jedná, tak by ti někdo dokázal odpovědět[/quote]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

28.03 2024 14:13


A4 B7 3.0tdi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2021
Příspěvků: 24 | Témat: 4

28.03 2024 15:00


A je to manual
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 300 | Témat: 31

09.04 2024 19:06


Hibiscus (17.03 2024 19:16) orig :
zdravím, mám dotaz. Když se rozjíždím v rejdu tak se semnou auto pere a uskakuje jako když nemá mezinápravovej diff a nemusí to bej ani plnej rejd, stačí rozjezd při odbočování do křižovatky. Myslel jsem že je to normální ale mám dvě ty samý A4 a jedna to dělá a druhá ne.
Takže se chci zeptat jestli už někdo tenhle problém řešil. díky

mně to dělá taky. A4 B5 Q manuál, nájezd 250 nebo 450 tkm. Můj Zadní dif má vůli (auto cuká při přeřazování a hluk odzadu, nebo při rozjíždění, zjištěna rukou vůle v kardanu). Počítám, že to s tvym nesouvisí. Plánuji opravu zadní dif. Nevím zda tvůj problém vymizí s novými oleji v všech převodech (uvidím během pár měsíců).

jak se ty dvě tvoje liší? (technika, provedená údržba, stav)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

28.05 2024 1:03


poloos v prevodovke je na kraji za manzetou zasunute krizove lozisko do prevodovky hviezdicovi veniec povolit ale prv dole kryty atd super zabavka atd vybrat celu poloos a nasunut nove. to iste v zadu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 300 | Témat: 31

29.05 2024 19:48


Nerozumím ani slovo. Chybí interpunkce diakritika. Hoši to je na nic.
nahoru

sponzor





29.05 2024 19:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2024
Příspěvků: 16 | Témat: 0

01.10 2024 23:21


Petr_Z (17.03 2024 22:12) orig :

ahoj, asi ti neporadim, ale mne to dela neco podobnyho, ale ne jenom pri rozjezdu,ale i kdyz tocim zatacku plnej rejd, tak mne jakoby zadek tlacil a predek nestihal, jako kdyby .. ted me napada - jak pises, zamknutej mezinapravovej dif. podobne se chova i LADA NIVA s uzamknutym mezinapravovym difem.

rafky i pneu taky podle TP


ahoj všichni.
oživím toto téma, protože jsem pravděpodobně odstranil tento problém a nemělo to nic společného s difereciálama. vyměnil jsem obě horní ramena na přední nápravě napravo i nalevo(8E0407505P/506P, 8E0407509P/510P), protože byly uplně na sračky silentbloky. Měnil jsem i vsechny čtyři tlumiče, ale těmi to asi nebylo. takze kdyby to někomu pomohlo ....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 35 | Témat: 0

11.10 2024 19:36


zdar kluci a holky, nechtel zakladat nove tema tak se omlouvam no!
a k tematu, to je zakladna věc, mit ramena v cajku! tod nicmene asi kazdemu jasny, pak se neni co divit

chtel bych jeste pred zimou repasnut zadnu napravu Q a mam zakladnu otazku!

kdyz by to nestihnul dat spátky, vse udelatka na zadni naprave jako je Kardan* a zadni dif,

dalo by sa nachvilu behat aj bez zadnych obou poloosi?
proste mit jine upevneni z nabojú, proto se ptam kdyz to rozdelam pod pergolí
a nezamrnu jeste, jakí rozdili jsou pri tehlicich a nabojich zadnich z Q poloosemi, naboje jsou stejne - diry a uchyceni? co tam potom dat abych utahl naboj!
origos Q VS pevný bez Q !
mit rozdelany naboje moc nechci, je rozdil v ulozeni lozisek hodne vzdit tehlice sa zdaji stejny, nebo aj v tehlicich je velky rozdil, hlavne z Quattrem nefunkcnim v zime je ostuda!

Myslim to tak bít nachvili na naprave z Q ale bez diferencialu a bez poloosi a bez kardane!
maji jen zadni díry lozisek jine z naboji na pevno, aby sem udelal vlecnou q napravnici prozatim.
myslim to vazne snad mi neupadnou kola aj z lozisek, jede jen o uchyceni naboje opacne alebo to ma jine uchyceni lozisek z utahlim stredovym hlavnim sroubem! jako vim jak to tam je ale pro jistotu se ptam. predem dik!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 907 | Témat: 21

11.10 2024 21:04


Nie.nedalo...musis vymenit prevodovku za bez Quattra.inak sa nepohnes.ason podla toho co viem... Ale mozem sa mylit no myslim si ze prenos sily pojde vsetok na zadok cesta lahsieho odporu a predok bude bez sily...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 35 | Témat: 0

11.10 2024 21:36


chapu rozumím te, ale nieje to tak prave Q analog funguje presne opacne 50-50 alebo zadok 99% alebo 99% predok!
nieje to ako u novsich v R8 a nema to ani S6 c6 a ked tak zriedkavo ako ojedinele S4 b8 a B8.5 ani B9 a novsie u vobec aj ked maju 4x4 to je pur analog Q a predok by mal dat zaber,vzdyt to neřidí zadna elektronika, nema to co blokovat, nieje to zadny automat Tiptronic* nebo Multitronic*, ale pur manual !!! a nebude to ani take gumove boď pote to stale bude davat vicemene na predek!
machanicke prevodovky z Q a z manualni 5 a 6kvaltoch by to mnely dokazat od 1995-2005/2006.
a nesprava se to ani ako xDrive*,ale mozno zacne na pul, ale bude davat tam kam muže!
nic ako dnesne Q ,myslim si,ze tak uplne nemas pravdu, ze sa nepohne!
ale to je moj pocit co sem patral zaberie to podla mna urco, u analogu proto jiné, nez vidite na avataru uzivatele dole na lavo nize jinich komentú, ty novsi prevodovky od A6 aj v manualu jine.
Je to vymyslene tak sofis. jako to je u stare vetriezkove nakladni lesacke ci armadni, a to iba takto tiez funguje, vzdy odlahcene sa vypne a tak zaberaju ine a to predek a to bez redukce:(lock uzavierky u praveho offroud ), podla mne, iba sa chvilu zatoci rychlo na konci převodovky kolecko co na hridel ma bít, nepude zadni tak zacne predni, zacne opacne prazdno pomalu zadek, ked ze nebude mat odpor sa to premosti opacne,tak konec na hridel se bude tocit pomalu a predek rychle.
co da iba na predne a to stale vacsinu pokial to Q v manualu ok, ak tam byl vzdy olej a nanabalila se na ne husta hoblina vazose, tak to urco nezabudla na predek.
a je tam, zvlast napln! takze hukoty na hridel muzou jit i z Q mechanicky coz tu nekde nad out bylo řesene.
Mam pocit ze nektere z prevodovek su opuzdrene a maji vlastni napln zvlast v Quattre mechanice zvlast olej, ale to uz nevim jiste a prepojovacia oska na konci ozubenia zapadnuta z ozubenim na Q mechanicu cez gufero na par desitek spletitych obvodu kolecek in olej a ak sa nezodrali, alebo nezapekli co se asi neda, tak premostovacie prechodky co maji kolecka v kolecku, medzi koleckami se premosti hned, tak da a pude misto zadku iba predek a to 99% zaberu bude tocit a tocit a pojede na predni nahon ale chapem te, u novsich a v automatech to nepovoli a nefunguje, no ur klassic Q pojede viem ze vacsi zaber je na zadok prv ale aj tak pri zatazi odporu, ale potom sa pridava předek a ten kdiz nebude mit odpor stale bude zabirat jen predek ak si nekdy videl video prveho Q in mechaniky, no uvidime snad se mylis a asi urco 99% to pojde co viem!
ale proto se ptam na ty tehlice zadni nech mam stredy na pevno k nabojum a muzu davat kola spat!
Vase demonicke klasiky sa tu halduju uz opakovane drive, sa uz poucil vic a potvrdene bludy obcas sou omylem alebo zeměrem!
nic nieje vzdy stejne na to se prihlizi vzdy!
tak uvidime co je na tom pravdy.
Tuto otazku som nedaval, lebo som to chtel z praxe testnut. ta prevodovka je obrovska prave pro tu nadstavbu Q o dva dili co ta kovova cast je prave Q mechanica co ji dela megavacsi od tech nejmensich predokolek 1,9 a toto spolu vědcsi o 54cm, ale od V6 bez Q je o vic nez 38cm dlhsi!
Naposledy upravil Basta Fidle dne 16.10 2024 11:00, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 153 | Témat: 16

12.10 2024 5:38


Pane vykřičníku - bez kardanu ti to nepojede, Torsen* není Haldex* ani xDrive*. Konec, tečka, vykřičník.
Ale jestli nám nevěříš, klidně si to zkus.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 907 | Témat: 21

12.10 2024 5:58


Skor by som povedal opacne.ked by si zablokoval osku kardanu aby sa nepohla tak by to mozno slo. Ale je mozne ze by si nieco rozbil.nikdy som to neskusal tak neviem.ale celkom ma to zaujima tak vyskusaj a daj vediet.

No som si isty ze sa bepohne. nikde tam nieje nejaky samosvor medzinapravovky...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 35 | Témat: 0

12.10 2024 6:18


tupsie som este necital od Vas oboch, teba 1. a aj druhy to ma vymydlene! nieje M.B. ze to ma len Kardan* na zadne ako hlavny rozvod, ale co sa budem rozculovat perly hadzat sviniam,ste deti asi urco zapni rozum co mas v P. Este ked si tahal kacera... alebo plaval v tatkovovom gen. one A4 b5 1994/1995-2001-2005 ked este Škoda nevedela po Felici co nakreslit a VW Passat bol len B4 a face chvilu a b5 sa este nepredaval a ani b5.5 lebo este sa nenakreslil ! dostuduj si zemsku kvantovu mechanicku vo velkom a mensom po 70rokoch!!!
Prve dve dekady uz 2gen. mechanickeho Quattra 4x4 :1994-1996-2006
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil Basta Fidle dne 12.10 2024 13:20, celkově upraveno 3 krát. (30% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 907 | Témat: 21

12.10 2024 7:15


Ok.moja b6 ma uz parkrat prekvapila tak sa mozem mylit.skus a daj vediet. Tiez som si myslel ze mam spojeny predok aj zadok vzdy a ked mi technik dal predok auta na valce a zadok na pevnu zem, tak som mu vravel ze to je quattro* tak ci nieco nezlomi, tak ze nie a normalne nameral predok, potom zadok a vsetko ok. Le raz mi to robil merakom na pristrojovke. Kamosovi na subaru mera merakom dodnes, mne uz valcami... Kardan* ani diferak si nestazuju.
Takze moze byt ze je to tak ako vravis ty...
nahoru

sponzor





12.10 2024 7:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

12.10 2024 8:43


Vypadla mi jen poloosa z kloubu prasknula sejgrovka co ji drží a vyjela ven auto se ani nehlo. Prostě bez katdanu nebo polos se to nepohne. Tak tu nešpekuluj není to stálá 4x4 aby to dokázalo jet jen na jednu nápravu.
Pokud ti nedá info z ABS* snímače že se kola točí víc než jinde tak to auto bude stát a na převodovce se ti bude vesele točit vývod pro zadní napravu. V převodovce žádný čidlo není. Meleš píčoviny.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 153 | Témat: 16

12.10 2024 9:03


O těch perlách sviním - to je přesné.

Áčku - ano, mě se stalo to samé a byl jsem překvapen (nemile)

Ono když by si pan vykřičník alespoň přečetl princip torsenu, ale to ne, to bude raději učit bobra kácet stromy.

Znehybnit unašeč na torsenu by sice umožnilo autu se pohnout, ale velmi brzy by došlo k jeho destrukci, neb by se rychle přehřál olej v převodovce (princip trosenu je založen na tření šnekových soukolí). A tím by pravděpodobně šla do háje i Převodovka* neb má společnou náplň (nevím jistě, zda i u automatu).

Proč je asi v manuálu auta tučně napsáno, že mu nesvědčí ani nestejně sjeté pneu na přední a zadní nápravě? Právě proto, že se pak šneci v torsenu neustále při silném tření protáčejí a nadměrně zahřívají olej)

Tímto s dobře míněnou radou, že bez kardanu to fakt nepojede končím. Mám lepší věci na práci

PS: Torsen* je defakto samosvorný Diferenciál*. Ale přenáší kroutící moment jen do určitého poměru. S nulovým momentem neumí z fyzikálních zákonů pracovat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 35 | Témat: 0

12.10 2024 13:21


tie veci nema ani kazda TT prve to ma skorsiu techniku a tyto sa musia vyhodit von a potom sa budem bavit torq-tlak odstredivej = T-sily+S+S2 sa rovna moment prekvapenia zaberu sily pohonu a svoje robi aj pritazlivost a sklon =T2 velmi polopate napisane.
To fakt musim hladat video nazor koleciek ako funguju prenasanim sily 100rocnej mechanicky povodom z Ukrajinskych ussr mokradí?
Jedine co ma zaujima z praxe, ake ma spravanie motor a spojka na tom servisnom docasnom prednom pohone pri zabere po demontazi kardanu a diferencialu, z dorabkov docasným uchytením stredou kolies z dorobenim ich uchytenia stredou cez naboje zadnych kolies z Q, aby to nevyselo len na brzdach strmenou kotucou bez poloosí!
Koment na pobavenie ale pekne ukazane ako je za mechanickou manualu prepojenie cez na predok front open Torsen* cez Q na chvilu to sem DAM* (preto je iny B/C Q od 2004 co zacal v automate a v manuale A6) Q mechaniky ma okolo opuzdrenie a to tiez ma svoju funkcionalitu vlozka opuzdrenia na odpor, aby sa dalo premostenie na predok co je sucast obalu okolo Q
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

dekady Q
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

ani v tomto videu to nieje uvedene len fotka B quattro* mechanica, uvedene typy a niektore sa prekrivaju v kombinaciach, ako prvy heldex A80 coupe short 1993-1997 je podobna ale inak musi mat lock a dava na predne a ked nema uzamknutie Q mechanicka dava podobne 50/50 ako to ma b5/ b6 ,ale ma mechanicku manual Q tiez, ale su to dva tipy skorsie vyrob. co sa prekryvaju 1986-1996 tiez podobna mechanicka z 1983-1993 A pre seriovku z Q - 4x4 a lock, alebo priamo a toto B podobne sofistic. nez dalsie mladsie prevdodovky dekady, to je uvedene ako sucast tranzmisie/v manuale tiez ale inak percentualne rozlozenie.
Presne ako to funguje B-Q co je 50/50 mechanicka Q co je pri plnej podlahe aceleracie- gear lanch hned 99%rear-99%front mechnical B-Q on torq, a prehadzuje sa to mechanicky same podla odlahcenia zabera druhe a hned premosti, ked ma slaby odpor a velke tocenie da odstredivou silou zaber na predok mechanicky na 70%front/50%rear, ale iba pri zabere bez odporu rear a dava iba na predok, ked nema kam odpor sa odpaja, ked vobec odpor mal by sa pohnut iba na predne stale.
samozrejme ze sa bude viacej prehrievat plášt, ale na to sa ratalo preto je rebrinovanie a olej v prevodovke, sice bez zadku origo to nieje idealne na bezne pouzivanie, ale na posun alebo nutny dojazd a nakladku sa to da urcite pouzit aj tak.
Ale len pri manuale Q 1996-2006 A4/S4 ojedinele podla motora z Q manualom B5/B6-B7 a aj A6/S6 c4/c5/c6 ojedinele to aj v A8 ale v manuale Q do 2006/2007 toto je podobne ako B typ Q na prevdovke a nie na kardane alebo na zaciatku zadnom diferenciale, ale je to uz model compaktnejsi mechanicky prvej C-torq Q o ktorom nepisem, ale je este bez elektronickej podpory pre 4x4
tato prevodovka zacala 2004-2014 a ma na manuale ako C on torzen Q na konci je v odkaze ako novsia a je ina( nez ta co sa prelina od starsich ta v inom komente nizsie nahlad subor od 1996-2006 )
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

nahlad C Torsen* Q
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Torsen* 1932 rear or front.
Nizsie to nema nic z quattro* m. 4x4 is diferent on transmision-na prevodovke
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

rear Torsen* 1980-1993 na ukazku co potom presunulo do predu ako open Torsen*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 35 | Témat: 0

13.10 2024 20:02


tak, ale to je uplne neco jinyho, zadrete lozisko?! pri zapojenem kardanu a diferaku, ked ti visela poloos nebo kolo a nechapu! asi jen meles o neutahlem stredu jedine, aj to nedrzi ale stredovy sroub na konci stredu naboje za blendem ak ho tam nekdo dal aby neupadnul a se ti nik neripal na kole...a to o pevny klb poloosi a za druhe snad myslel druhu stranu konce krizoveho loziska, nebo za nabojem ma jedine lozisko pred tehlici snad nejakou nekde zacherku za tehlici co mi pride blabol zacherka nedrzi kolo ani poloos !!


[quote="áček (12.10 2024 8:43) <a href="/forum/prispevek/1496257-problem-quattro*-uskakovani-v-rejdu-a4-b7-3-0tdi#1496257">orig</a> "]Vypadla mi jen poloosa z kloubu prasknula sejgrovka co ji drží a vyjela ven auto se ani nehlo. Prostě bez katdanu nebo polos se to nepohne. Tak tu nešpekuluj není to stálá 4x4 aby to dokázalo jet jen na jednu nápravu.
Pokud ti nedá info z ABS* snímače že se kola točí víc než jinde tak to auto bude stát a na převodovce se ti bude vesele točit vývod pro zadní napravu. V převodovce žádný čidlo není. Meleš píčoviny.[/quote]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 35 | Témat: 0

13.10 2024 20:08


o cem to meles, ked ti premeriavali brzdný system na valcich?!, na technicky maji vlastny pohon valce len aby sa nezabudlo ťi co neví, coz na margo tupcu pozdravuju trhacú pneu dezenu a lamacu napravnic na STK*,ked davaju proti sebe valc. pohon na vsech kolach na 4roch valcich naraz, este ze naposledy sa to dalo prezit na nich civiet, no pamatuji aj take K..vy, coz zazil na mojem, proste trhacu ramen poloosi capu a ich sroubu pri posunu celych valcu vertikalne proti sobie do sikma do stran hydraulicky a to jsou teda řadny tlaky, co ani vuz nikdy nezazije, proste lamani křizenim napravnic jako divna simulace prenasene vahy do stran pri zakrutach nebo jeste lepsi, vyklapani lozisek, a nepochopim napr.: kdyz jenom predek na valcich testojou predny brzdy na pomalom volnobiehu neutrale a kdiz jedna strana kolisa na ich potenciometri obrazovce a to prava kvuli torsenu, nebot testujou bez brzd a oni ti budou tvrdit, ze mas jednu brzdu zakuslou, nebo lozisko a to vacsinou cuka pravou stranu, co je při pomalem teste na neutrale, co si sve dela hlavne ABS* v spolupraci z ESP* na predku co treba vypnout , kdyz rata ABS* ze nejedou zadni a nebo (ASR*) a voni ti řikaj bulshity o jemne zakusle brzde ci lozisku, a nedaji si to vymluvyt ani za boha, hlavne kedyz v top stave brzdy a loziska, lebo vse osobne porobeny na 110% a prokukany vse, jak nove a kvuli take male odchylce prkotiny neprejede cez STK*, co si te zavolaj a predvadej bulshity, proto nenavidim technicky kon.!
za druhy ked to upevnil pasema a rucni na fest tak Q na jednom valci napr. na ten předni pohon u Q, ked to jelo potvrdzuje mou teoriji !
alebo to locknul nejak na prevodovce co pochybuju machanicky, alebo podla typu aj elektronicky lock, nebo v ridici jednotce u Q u jineho model pripadne kvuli ABS*.



[quote="pety k (12.10 2024 7:15) orig "]Ok.moja b6 ma uz parkrat prekvapila tak sa mozem mylit.skus a daj vediet. Tiez som si myslel ze mam spojeny predok aj zadok vzdy a ked mi technik dal predok auta na valce a zadok na pevnu zem, tak som mu vravel ze to je quattro* tak ci nieco nezlomi, tak ze nie a normalne nameral predok, potom zadok a vsetko ok. Le raz mi to robil merakom na pristrojovke. Kamosovi na subaru mera merakom dodnes, mne uz valcami... Kardan* ani diferak si nestazuju.
Takze moze byt ze je to tak ako vravis ty...[/quote]
Naposledy upravil Basta Fidle dne 16.10 2024 10:52, celkově upraveno 12 krát. (45% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 300 | Témat: 31

13.10 2024 20:16


Basta fidle:
já tvému psanemu textu moc nerozumim. Z toho co jsem pochopil : auto raději na měsíc odstav a řeš dopravu sebe jinak. A oprav ho během té doby. Tvé nápady ti zničí auto jak píše majkna nemá to smysl ani jedno procento na měsíc. Zbylé dify nebo Převodovka* nevydrží ani 10 km. To je jako opravovat pajeckou televizi když je pod napetim.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email