Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 31 října 2024
Celkem je zde 229 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 221
Uživatelů: 8
Celkem: 229

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 3

26.09 2019 23:58


Zdravím.
Menil som Kompresor* na osmičke 2003, 3.7,206 kw
a rovno aj pravý snímač výšky.
Vymenil som a bliká mi žltá kontrolka vzduchu a aj zelená kontrolka zníženia auta.
Predok je normálne hore ale zadok je padnutý na zem.
Kompresor* normálne vrčí.
Diagnostika ukázala netesnosť a snímač teploty kompresora.
Podotýkam pred výmenou bola riť v normálnej polohe.
Nevieme čo s tým už.Budem rád za každý koment.
nahoru

sponzor





26.09 2019 23:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2011
Příspěvků: 7 | Témat: 0

27.09 2019 22:19


Zdravim
-Kompresor* bol novy?
moznosti je vela ale celkove to je jednoduchy system.
v prvom rade treba diagnostiku, nie len vypis chyb ale aj merane hodnoty,kolko tlaci Kompresor*(16barov je OK)ak sa prehrieva dlho nevydrzi.
merane hodnoty vysky podvozka,...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 3

30.09 2019 12:13


Kompresor* bol repasovaný...
Každopádne zistím hodnoty a hodím ich sem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 3

25.10 2019 0:20


No takže auto stojí na dielni už 2 týždeň.
Hodnoty výšky sú všetky OK neukazuje ani únik vzduchu ktorý ukazovala diagnoza skrz kocku ktorá sa dala iná a únik prestalo ukazovať.
Ale teraz máme problém úplne iný. Kompresor* stále beží. Auto sa nafúkne (len niekedy) do hoci akej polohy, aj do Liftu a vzudch držní nič neuniká.
Ale akonáhle sa pohnem že je auto v pohybe tak Kompresor* sa spustí a vrčí až dovtedy dokým sa neprehreje a nevypne sa sám.
Jednoducho si to auto robí čo chce.
Kompresor* repasovaný, mechy sú dobré. Auto je v režime automatic.. akonáhle ho dám naprídlad do komfortu tak Kompresor* vrčí a vrčí ale auto sa ani nepohne.
Naozaj len niekedy keď si zmyslí že tak teraz pôjdem hore tak tak sa zdvyhne.
Sme zúfalý
áno čítate správe.. zvolím si na MMI* lift niekedy ide a niekedy sa auto nepohne ani o centimeter a Kompresor* tlačí ale kam tlačí na to nevieme odpovedať.
Ďakujem za hoci akú odpoveď ktorá by nám pomohla.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2536 | Témat: 43

25.10 2019 9:16


Osobně bych se vyptával v odkazovaném tématu o Allroadech. Tam je vše včetně chytrých hlav, co poradí.
První otázka bude, kolik ten Kompresor* tlačí? Je to vidět přes diag. Taky to může být relé, že občas nesepne nebo naopak jede pořád. Můj osobní tip je, že to je tím kompresorem, zkus sehnat jiný, jestli se to bude pořád chovat stejně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 3

25.10 2019 15:32


Fajn skúsim sa popýtať na tých Allroudách no a Kompresor* ukazuje rôzne hodnoty.
Raz ukazuje tak a raz tak. Relé to nebude si myslím pretože je nové a keby bolo k.o tak Kompresor* ani nezapne nie ?
Každopádne skúsim zohnať druhý Kompresor* a dám vedieť :/
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2019
Příspěvků: 2 | Témat: 1

25.10 2019 23:14


Podľa mňa to bude relé.. Mal som podobne problémy.. Skús druhé
nahoru

sponzor





25.10 2019 23:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2011
Příspěvků: 7 | Témat: 0

26.10 2019 21:04


kocka bola nova?moze byt problem ze zle ukazuje tlak.podla toho potom aj spina rele kompresora.pikoska moze byt,ze je zalomena hadica nasavania kompresora alebo zaneseny filter a Kompresor* nenatlaci lebo nema co alebo sa mu tazko nasava a trva mu nez natlaci system a prehrieva sa lebo ide velmi dlho.najjednoduchsie sa kondicia kompresoru testuje ked je vonku,manometrom .nemusi tlacit zbytocne hned taky objem.skus test akcnych clenov alebo len merane hodnoty za jazdy kolko natlaci Kompresor* nez sa vypne a aj jeho teplotu.
pohladaj na nete ssp292.pdf je to info ohladne fungovania podvozku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.2. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 1

28.05 2021 12:15


Zdravim mám podobný problém,nova kocka nový Kompresor* a pri pohybe ho spúšťa, čo ste malí vi s tým
Ďakujem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.2. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 1

28.05 2021 15:42


Nevie niekto poradiť Kompresor* nechce tlakový viac ako 8 bar , keď auto stojí na mieste tak ho zdvihne ako treba dotlačí Kompresor* ale keď sa pohnem na aute tak každú chvíľu spúšťa Kompresor* až ho nakoniec vypne pre teplotu, Kompresor* je nový,kocka je nová, relé je nové nič nefučì
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

29.05 2021 9:17


Něco podbného jsem měl BMW X5 E53 celovzduch.. Tam jsem měl problém v tom, že systém psal " susp.lvevel inactive " diag psala přehřátí kompresoru a nedosažení požadovaného tlaku do rezervní nádoby. Zaměřil bych se na úniky a Ventilový rozvod*. Tedy pokud audi nějaký má ale určitě tam bude. Někde to musí utíkat... mě to utíkalo přes vzduchový zásobník, ale né moc.. nakonec jsem měl na kompresoru v háji uhlíky na elektromoru po výměně zas tlačil jak má.. ale pokud máš nový Kompresor* a tlačí jen 8 bar a po zvednutí tlačí dál, tak někde musí být únik.. vyzkoušej jarovou vodu nebo přípravek pro zjištění úniku vzduchu a nebo plynu.. ale jarová voda postačí..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.2. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 1

29.05 2021 13:25


Zdravim dnes som dal už tretí Kompresor* keď stojím na mieste Kompresor* natlačì tlak na 11 bar. Ako náhle sa pohnem na aute okamžite klesne na 2,8 bar a zopne Kompresor* ,ja som zúfalí nový Kompresor*, nová kocka, nové relé, vankúše som postriekal mydlovou vodou unik som nenašiel , čo mám ďalšie skúsiť?
Ďakujem za každú radu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

15.06 2021 10:30


to je zajímavé... co rozvodná ventilová jednotka? Nebo nějaký tlakový spínač.. na diag jsi to měl? nevím jak u VAG, ale u BMW inpa se dá udělat leak test a zjití ti netěsnot v systému.. tam prostě budeš mít tenhle problém... někam to musí unikat.. kdyby jsi nebyl z daleka, tak se přijedu podívat a pomoct ti s tím.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.2. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 1

15.06 2021 12:30


Jednotka /kocka/ je nová únik by nemal byť nikde auto kým stojí tak nič nefučì ani Kompresor* nezapne ,keď je zdvihnuté.
Iba keď sa pohne auto stačí jeden meter a hneď behom sekundy klesne tlak z 12 na 3 bar. Mňa ešte napadlo či nezblbla riadiaca jednotka podvozku ale neviem ako to mám zistiť.som už zúfalí
Na diagnostike sem tam vyskočí senzor výšky xenonu ale tej je už noví.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

15.06 2021 12:58


pokud klesne tlak jednotka logicky zapne Kompresor*

proc klesne tlak?

Bud je nekde unik - mechy, sroubeni, kostka, vedeni - v tomto poradi
nebo je vadne cidlo co meri ten tlak

jina moznost me nenapada.

ja bych zkusil pro zacatek znovu jarovou vodu na vsechny mechy v ruznych vyskach, sroubeni a kostku - sroubeni

pokud bych nic nesjistil, asi bych zmeril metrem vysku kazdeho kola - or okraje rafku k blatniku pak prepnul na zvedak a s odpojenym kompresorem - pojistka, bych opatrne pomalu at se nevypne jack 5km/h pojezdil dokolecka dokola a znovu zmeril kola. Pokud nameris prokazatelny rozdil aspon vis kde neco hledat.

stejne to je v 95% pripadu mech
nahoru

sponzor





15.06 2021 12:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.2. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 1

03.09 2021 15:29


Zdravim všetkých nemal som čas riešiť q7 iba teraz vymenil som vankúše a auto pekne nafúkne ale akonáhle sa pohnem za jazdy zapne Kompresor* a ide kým ho neprehreje., keď náhodou zastanem Kompresor* vypne ak sa pohnem zase ho zapne ,
Má niekto niejaký nápad čo je s tým
Ďakujem za každú radu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.2. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 1

03.09 2021 15:48


Teraz dokonca vypísalo 6 chýb[/aw][/akimg]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.2. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 1

03.09 2021 16:18


8 chýb neviem tu dať foto 00806
Ventil teleskopickeho perovania vpredu v pravo
Prerušení skrat na kostru
01397 magnetický vypustaci ventil regulácie úrovne n111
Prerušení skrat na kostru
00807 ventil teleskopickeho perovania vzadu v ľavo n150
Prerušení skrat na kostru sporadicky
00805 ventil teleskopickeho perovania vpredu vľavo n148
Prerušení skrat na kostru
01399 relé pre Kompresor* regulácie úrovne j403
Prerušení skrat na kostru sporadicky
00808 ventil teleskopickeho perovania vzadu v pravo n151
Prerušení skrat na kostru
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 9

27.09 2024 20:45


čau, mam ten istý problém ako si mal ty,Všetko vymenené a Kompresor* sa prehrieva a tiež len keď je auto v pohybe, ako si to vyriešil? kde bol problém.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6743 | Témat: 72

27.09 2024 23:10


Prehrieva sa, lebo Ti kdesi unika tlak vzduchu a teda casto alebo stale bezi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 9

28.09 2024 8:11


keď auto stojí na mieste je všetko v poriadku akonáhle sa s ním pohnem Kompresor* sa začne prehrievať
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14780 | Témat: 53

30.09 2024 7:44


Tak máš díru v měchu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11191 | Témat: 95

30.09 2024 12:16


Taky myslim ze dira v mechu. Zvedni to, potri to jarovou vodou a budes vedet
nahoru

sponzor





30.09 2024 12:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 9

30.09 2024 18:10


chlapi mali ste pravdu pravý zadný mech deravý,díky za rady.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email