Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 9 září 2024
Celkem je zde 538 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: truckdriver37
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 682
Online návštěvníků
Návštěvníků: 538
Uživatelů: 0
Celkem: 538

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71717 | Témat: 8169

před 2 dny (9:00)


Restomod Lamborghini Diablo má V12 i manuál. Úprava za 29 milionů je však jen začátek
Italská společnost Eccentrica Cars konečně ukazuje nový restomod kultovního supersportu z devadesátých let na reálných fotografiích. Takhle vypadá řidičská nirvána za více než 30 milionů. Novinka se přitom oficiálně jmenuje Eccentrica V12.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Lamborghini brzdy Eccentrica Lamborghini Diablo nový pneumatiky speciální supersport tuning značka
Datum zveřejnění: Sun, 08 Sep 2024 05:22:54 +0000

Lamborghini Diablo je jedním z nejvíce ikonických supersportovních aut z devadesátých let a už během loňského léta se dočkalo prvního restomodu. Modernizace starších aut je na trhu s exkluzivním čtyřkolovým zbožím stále populárnější a novodobé Diablo je dílem nové značky Eccentrica, kterou založil italský podnikatel a automobilový sběratel Emanuel Colombini.

    - Zdroj: Eccentrica Cars
    -
    -
    -
Celá galerie 22

Poprvé jej světu ukázal už při slavnostním debutu v Miláně, hlavním evropském městě módy, ale na první fotografie skutečného vozu z reálného světa jsme museli čekat až do dnešních dnů. Modernější evoluce kultovního supersportu původně s rozzuřeným býkem ve znaku se totiž ukázala při příležitosti letošního automobilového svátku Monterey Car Week 2024 v Kalifornii.

Karbon, titan i 3D tisk

Emanuel Colombini se při vývoji specifických vylepšení pro Diablo, s úpravou oficiálně pojmenované Eccentrica V12, spojil se zkušenými inženýry a techniky ze světa sportovních aut, a dokonce i s předními světovými výrobci potřebných komponentů, jako jsou Brembo, Pirelli nebo Capristo. Na stále elegantním, avšak výrazně novějším stylingu svého počinu pak spolupracoval s návrháři z italského designového studia BorromeodeSilva.

Nová značka Eccentrica Cars se do vzniku svého supersportu zakládajícího na opravdové legendě vrhla s myšlenkou, při níž spojila kult originálního vozu s mnohem větší exkluzivitou, a hlavně také pokročilejšími jízdními vlastnostmi. Téměř každý komponent karoserie je lehčí než originál a specifikem jsou i exotické materiály, jakými jsou třeba uhlíková vlákna nebo titan. Konstruktéři přitom nezapomněli ani na 3D tisk.

Tradiční V12 s manuálem

A konečně se dostáváme k tomu nejdůležitějšímu, protože Lamborghini Diablo od Eccentricy má tradiční atmosféricky plněný 5,7litrový motor V12 s novými vačkovými hřídeli, ventily a unikátním výfukovým systémem Capristo. S maximálním výkonem 550 koní je počin malého výrobce o 58 koní silnější než výchozí tovární supersport a standardem je i manuální převodovka.

LamborghiniZískejte raritní Lamborghini, které kdysi vyjelo z linky s pořadovým číslem 12. V aukci se očekává prodejní cena kolem 15 milionů korun

Historicky dvanácté vyrobené Lamborghini na světě je na prodej. Výsledná cena za luxusní GT z roku 1964 se očekává kolem 15 milionů korun.
Legendy minulosti: Lamborghini Gallardo bylo označováno jako „bejby-lambo"

Do světa vyrazilo tohle auto s přídomkem "dětské," ve skutečnosti šlo ale o pěkného divocha a žádné "bejby." A ano, prolomilo prodejní rekordy.

Zároveň není překvapením, že s takovou technickou výbavou je supersport pořádně rychlý, a to i podle dnešních standardů. Z 0 na 100 km/h akceleruje za 3,5 sekundy a vyvine nejvyšší rychlost 335 kilometrů v hodině. Hlavním cílem však bylo zrychlení a zlepšení ovladatelnosti v zatáčkách, k čemuž přispívají výkonné brzdy Brembo a speciální lepivé pneumatiky Pirelli P Zero Trofeo R. Tahle bestie vyvine boční přetížení až 1,2 G!

A pokud vás zajímá, kolik takových aut vznikne, bude jich opravdu málo. Už při oficiálním představení Eccentrica uvedla, že plánuje jen devatenáct vozů, přičemž prodejní cena úpravy nezahrnuje originální vůz. K požadovaným 29 milionům za tuning si tak musíte připočítat ještě nákupní cenu dárcovského vozu, jež na dnešním trhu koupíte za zhruba 7 milionů korun.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 2 dny (9:00)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email