Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 10 listopadu 2024
Celkem je zde 285 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Ludva2
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 803
Online návštěvníků
Návštěvníků: 277
Uživatelů: 8
Celkem: 285

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11205 | Témat: 95

22.08 2024 8:50


Jirka1988: ta spotreba je zlata.
Trilitr nebude jezdit za 5...
nahoru

sponzor





22.08 2024 8:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 287 | Témat: 33

22.08 2024 11:11


Tak této spotřebě ja osobně teda nevěřím ani trošku. 6,9 ???
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 63 | Témat: 0

22.08 2024 13:47


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tady je odkaz,včera jsem to točil jak jsem jel z práce.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 147 | Témat: 9

23.08 2024 14:18


spotřebu máš víc než luxusní ... pokud najedeš opravdu 1200 na nádrž s motorem ASB, tak to je víc než super ... já na svém allroadu (sice allroad je těžší a má kratší převodovku) nejsem schopná jít víc než 850-900km na nádrž, ale taky fakt, že nejezdím na spotřebu, ale svižnou jízdou ... nejměnší spotřebu co jsem kdy dokázal mít, tak bylo při najíždění adaptací převodovky(zjednodušeně řečeno využíváš co nejmíň výkonu) a to bylo 5,9 za cca 150km jízdy .. ale jízdy ala klobouk důchodce ...

já osobně měl problém s vířivkama na bmw u motoru m57 ... všichni křičeli vytahni je pryč, spadne to do sání a bude problem ... no já je vytahl a druhy den je vracel zpátky ... asuto bez nich nejelo, bylo to mrtvý v nizkých otáčkách a spotřeba šla o litr hore ...

jinak co se týká vířivých klapek na mém allroadu, tak teď jsem dávál z faceliftu včetně většího sání .. primárně mi šlo o hliníkové sání, které má větší pruřez a hliník líp odvádí teplotu než plast ... pocitově po výměně jde motor malinko lehčí do otáček

(spodní před fl, horní fl)

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 63 | Témat: 0

23.08 2024 22:43


Otamartin,kolik stálo to hliníkové sáni? A to máš originál? Já jsem čistil to koleno od škrtící klapky k těm plastovým parožím a mám to plné sraček. Tak si myslím že kdybych to měl hliníkové tak to poradím vypálit propanem ale to by to plastové asi nedalo
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14784 | Témat: 53

24.08 2024 17:07


tomko222: letos jsem pokořil rekord Lbc-Praha za 4,7 tak ze se da jet i pod 5L/100km pri 90-100km/h
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11205 | Témat: 95

24.08 2024 19:31


áček: toz chvilkove asi jo, ale nejak dlouhodobe ne... ta spotreba co ma mi prijde stejne paradni.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14784 | Témat: 53

24.08 2024 22:11


tomko222: Ted jsem ve Španělsku a cesta svizne 130/140 v prumeru za 6,8L/100km prevazne Tempomat*. Bez nej se da jet touhle rychlosti za min.Ale boli z toho nohy.
nahoru

sponzor





24.08 2024 22:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 147 | Témat: 9

26.08 2024 8:29


Jirka1988 (23.08 2024 22:43) orig :
Otamartin,kolik stálo to hliníkové sáni? A to máš originál? Já jsem čistil to koleno od škrtící klapky k těm plastovým parožím a mám to plné sraček. Tak si myslím že kdybych to měl hliníkové tak to poradím vypálit propanem ale to by to plastové asi nedalo


jj je to original z motoru CDYA (3.0tdi 176kw) nevyšlo to draho cca 200€ sání včetně klapek (bez motorků klapek, ty jsem použil svoje před fl.)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11205 | Témat: 95

26.08 2024 9:00


áček: tomu uz verim
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 147 | Témat: 9

27.08 2024 6:20


ono hodně kluci záleží í jakou máte převodovku, když pominu stav motoru .. to znamená poměry ... třeba allroady maji celkové kratší převodovku (plus některé klasické a6 podle výbavy) ... pro srovnání já při 100km/h točím nějakých cca 1800otáček s KHC automatem, kdežto KJC automat točí cca 1500 toček při stejné rychlosti ... a to je jen na šestku ...

když vezmu město, že mi řadí ze 3 na 4 už při 42 a ze 4 na 5 už při 55km/h, tak KJC automat se stejnýma otáčkama až pri 52 ze trojky na čtverku a při nějakých 65 na pětku..

a na dálnici už vůbec není o čem... kde mám já při 170km/h 3000otáček, tak KJC má 3000otáček až při nějakých 190-200km/h ... takže na delší trase ta Převodovka* udělá taky dost
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 63 | Témat: 0

27.08 2024 9:35


Musím si to sání objednat. Jelikož po vyčištění toho hliníkového mezikusu se mi to zase ucpalo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 147 | Témat: 9

27.08 2024 10:15


ucpávání nevyřešíš výměnou sání ... i faclieftové se ucppává stejně .. jedinné řešení je odstvavit softwarove EGR* ventil a pak zaslepit ... u 2.7/3.0tdi je výhoda, že ho nepotřebuje DPF* pro regeneraci, jak u jiných motorů
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 63 | Témat: 0

27.08 2024 10:46


Jakože když ho vyřadím tak mi to neohrozí DPF*? Bude stále regenerovat? A děje se pak něco s výkonem? Mě se jedná o to že to plastové se musí pouze vyškrabávat. A to trvá dlouho a je to pracné. Kovové nahřeju nebo vypálím plamenem. A pak jen lehce vyklepu. A asi bych tam ten EGR* měl a jen se o to dobře staral. Jezdím pracovat do Německa tak nepotrebuju tu mít s policii problémy. Uvažuju že i zprovoznim výřivé klapky co předchozí majitel odstavil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 147 | Témat: 9

27.08 2024 10:56


ne neohrozí, znám x lidí, co mají egrko vyřazené a normálně jezdí , sám jsem myslel, že egrko je potřeba kvuli DPF*, ale tady ne .. to by Ti mohl ríct i tady místní soft guru Parik ... já osobně se ho chystam taky zaslepit, protože mi vadí, že si zasírám motor bordelem z egra ...

co se týká vířivek, tak hromada lidí je vytahuje a jak je to super a podobně, nicméně já osobně mám zkušenosti, že když se vytahnou vířivky, (sice na bmw, ale stejný princip) tak je to auto v nižších otáčkách tupější, ale to by řekl asi taky spíš Parik ... jediny duvod proč je vyhodit je protože nové stojí peníze ... ale pokud se pletu, rád se nechám poučit od někoho kdo tomu víc rozumí ... za mě tam smysl mají
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 63 | Témat: 0

27.08 2024 11:29


Já jsem měl bmw e39 530d a strašili mě že pokud nevytáhnu vířivé klapky tak mi je nasaje motor a bude KO. Tak jsem je nechal vyřadit. Auto nejevilo velký úbytek výkonu jen bylo při rozjezdu trochu hlučnější.
Tak kdybych si mohl sjet s autem které je má funkční a byl by znát výkon tak bych do toho i šel. Ale já nejsem žádný závodák,jízdu si užívám i ve 140km/h ale odpich by se mi hodil třeba na křižovatky atpd. Tak jen jestli to má kvůli pár koním cenu řešit. A když má motor 350k natočené.
nahoru

sponzor





27.08 2024 11:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 147 | Témat: 9

28.08 2024 8:16


ten ubýtek nebo změna průběhu výkonu je asi minimální a hromada lidí to ani nepozná .. nicméně mě to vyloženě sralo
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14784 | Témat: 53

28.08 2024 13:04


Ty klapky maji funkci menit proudeni vzduchu do valcu prave proto aby vnizkych otackach menili smer proudeni vzduchu a motor spravne vyplachoval a plnil valce tak aby lepe palil v tech nizkejch otackach. Tim se projevuje jak kultivovanejsi chod tak lepsi vykon.
EGR* zlepšuje a uklidnuje chod studenyho motoru hlavne v zime.
Vycisteni jednou za 100 tkm neni nic co by se nedalo udelat pri jedny vymene oleje navic.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 63 | Témat: 0

28.08 2024 15:23


Proto bych si to chtěl dát do původního stavu. Už kvůli kultivovanému chodu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 147 | Témat: 9

03.09 2024 7:55


kluci já se tady s vama nebudu o ničem už bavit .. nebo jen jsme to tady řešili a odešel mi elektromag ventil na otvírání EGRu ... to jsou ale blbý srandy
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14784 | Témat: 53

03.09 2024 8:40


otamartin: To nic není mě se rozlítl rozvod klínovýho řemene na ceště ze Španělska a dělal jsem ho před 3tis km komplet novej. A zůstal jsem ve Francii 1200km od baráku 38°C 3 zácpy kdy se couralo na jedničku tři čtvrtě hodiny a ve třetím špůru to začlo mlátit a byla kaput řemenice na klice vydrolila se z ní guma a šmajdala tak až drhla o prsa kladka napínáku se normálně rozškvařila na ložisku a ohla se tak že to schodilo řemen. To teprvá byla prdel. Co s tím a jak to vyřešit a jak se dostat domů.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 147 | Témat: 9

03.09 2024 9:51


tak samozřejmě, že to moje byla nadsázka ...

ale tohle je hodně nepříjemný .. no za mě teda bych se pokoušel na místě navléct na zbytek řemenice jakoukoliv gumu z trenek, silonky cokoliv, co udrží v chodu aspoň vodní pumpu .. a nebo to jakykoliv způsobem dotahnout na servis ... ale teda já si vždycky dělám pojistku při cestě mimo ČR, tak aby tam byl odtah do servisu a zajištění ubytka ...

ale je to sprostost, že po par km nová řemenice se takto dosere a vezme sebou i zbytek ...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14784 | Témat: 53

03.09 2024 12:08


Hele tam se roztavila plastová řemenice na ložisku co je na napínáku a ohla se a cukla se tak že zastavlila ložisko po demontáži se netočila ani silou. A když si představíš kloub od polosy a otočíš s ním do poloviny jeho pobybu tak tak zůstala natočená hlavní řemenice. Tak že jakýkoliv pokus tam cokoliv dát by byl nereálný aby to vůbec běželo a drželo to tam.
Po mnoha telefonátech s pojišťovnou o odtah hrazený z povinnýho ručení se uskutečnil ale pouze k nejbližšímu hotelu a paradoxně byl asi 500m od místa kde jsem to odstavil.A zařídil si druhý auto s podvalem který pro nás přijelo.
Původně jsem měl v plánu nechat to odtáhnout někam do neznačkovýho servisu a poprosit o zařízení dílů a vypůjčení nářadí,ale nejistota že v pátek seženou díly, půjčí nářadí a dám to do hromady byla lepší volba ukecat souseda a dát mu doma druhý auto a v půjčovně si vzít podval. tak že spoždení z návratu bylo den a půl a vyšlo to nejlevnějc a nejrychlejc jak to bylo možný.
Po rozebrání jsem na to koukal a plast na řemenicích je vhodnej tak do severských zemí a guma v hlavní řemenici tak ta moc gumová nebyla byla vylámaná jak plast tak že už nikdy nedám tohle v náhradě a to jsem bral ty dražší.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 147 | Témat: 9

03.09 2024 14:01


no krásný opravdu ... jde vidět ta kvalita dnešních dílů ...
nahoru

sponzor





03.09 2024 14:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14784 | Témat: 53

03.09 2024 14:37


Však jim jde o to aby se kupovali nový auta a ty starší šli do šrotu. A stále je pro ně důležitá kvantita než kvalita.

Já to auto mám rád a nedám na něj dopustit ale bohužel díky těmhle dílům se stává sině nespolehlivý. Nikdy jsem se s ním nebál jet kamkoliv ale bohužel mám strach tam cokoliv dál měnit aby to nedopadlo podobně.

Každej se dušuje že prodává to nejlepší a že si nikdo nestěžoval že by měl nějakej problém a tohle je to to nejprodávanější.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 287 | Témat: 33

03.09 2024 17:50


Jen ze zajímavosti co jsi dával za díly ????
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14784 | Témat: 53

04.09 2024 9:00


Nevydržela INA ani SKF a ani continental. Dle informací nevydrřží nic co je v náhradě. Pro běžný popojíždění kolem komína to možná stačí ale takovýhle nápor tepla a dálky to nedává.Mám dát origo a bude klid. Sice je to víc jak 20 tisíc ale fakt to za ty útrapy nestojí.
Kladky jsou z obyčejnho plastu kterej se teplem taví.Guma se štípe jako olast. Už jsem upálil dvě kladky Jedna u hlavní řemenice a druhá teď na napínáku tak že to vypadalo jako bych to nahřál horkovduškou a roztavil to.
ECI* jenom ten materiál na origu je jinej a lituju že jsem to tam nenechal a dával tyhle sračky. Původní origo tam bylo 230tkm a nic tomu nebylo jen řeměn měl prasklinky od stáří. Stačilo vyměnit jen ten řemen a nemusel jsem se s tím už po několikátý babrat.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email