Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 24 prosince 2024
Celkem je zde 861 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kozijas
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 894
Online návštěvníků
Návštěvníků: 861
Uživatelů: 0
Celkem: 861

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

17.08 2014 16:01


Prosím o radu jak funguje EGR*(podtlakový) na 3.0TDI ASB 171kw.Pokoušel jsem se o základní nastavení a dle VISu má mít požadované hodnoty při EGR* neaktivní0-2% a já mám skutečné 20% a při EGR* aktivní má být 98-100% a já má skutečné 80,9%
EGR* je podtlakový a vyndal jsem ho ven.Je plně zavřenej a na podtlak reaguje až do úplného otevření.Tak jsem šel po měniči tlaku který ho ovládá a myslím že chyba bude v něm.Stále propouští a nikterak nereaguje na připojení na stálých +12V cvakne ale rozdíl propouštění do přívododů se nemění.
Bude chyba tedy zde? Reguluje si ECU* motoru napětí do tohoto měniče tlaku a podle toho si EGR* otevírá?
nahoru

sponzor





17.08 2014 16:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

18.08 2014 11:13


Mělo by to být tak
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

18.08 2014 11:18


Proporcionalni ventil nepouziva stale 12 V napeti, nibrz PWM stridu o frekvenci myslim 100 khz nebo kolika. Abys ho mohl radne otestovat, musel bys nasimulovat tuto frekvenci/pwm modulaci...to ze v nem cvakne pri stalem napeti a nic se nedeje je spravne podle me...

To ale neznamena, ze nemusi byt ko, neotvirat v celem pasmu...nekdy pomuze rozhybat 100hz signalem a vzpamatuje se...(byva casto zaneseny)


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

18.08 2014 11:30


Neriesime toto iste?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Vyssie MAF* actual nez je specified, ktory kanal si pozeral ako je EGR* otvorene?

//edit: vsak to mas dobre, co riesis?

z ELSA:

Citace:
003 Basic setting: Exhaust gas recirculation

1) Coolant temperature at least 80 °C

2) Switch off ignition briefly, then start engine

3) Start basic setting

4) First press brake pedal, then accelerator pedal

Both pedals must be pressed during basic setting.

If they are not, the basic setting is aborted.

5) Wait for the engine speed rise to approx. 1000 rpm

KNote:

The exhaust gas recirculation is now switched

on and off intermittently.

Specifications with "EGR* not active":

Engine speed: approx. 1000 rpm

Activation: EGR* not active

Air mass: 410 ... 560 mg/stroke

Duty cycle: 80 %

Specifications with "EGR* active":

Engine speed: approx. 1000 rpm

Activation: EGR* active

Air mass: 160 ... 270 mg/stroke

Duty cycle: 20 %
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

18.08 2014 11:44


todle je z elektrickeho EGR* se zpetnou vazbou tusimze snaku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

18.08 2014 11:52


Nooo je to na motor ASB :/
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

18.08 2014 20:51


Tady je měnič tlaku a EGR* je podtlakový.Ten měnič tlaku reguluje ten podtlak a dle toho ten EGR* otevírá. Ty hodnoty co jsem psal jsou z diagnostiky při základním nastavení egru.Dle VISu mají být jiné. I Vlasta mi potvrdil že ten měnič tlaku bude dosti opotřebovaný a pokud nepomohlo ani vyčištění a profouknutí je třeba koupit novej. Tak tedy investuju 2836kč do nového měniče a uvidím zda se to zlepší.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

18.08 2014 22:43


Profouknuti je naprd, to chce rozhybat nizkou frekvenci..
nahoru

sponzor





18.08 2014 22:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

18.08 2014 22:56


No objednám novej a ten starej rozkuchám alespoň omrknu systém jak to tam maj vymyšlený.Je to prakticky elektromagnet a tím otevíráním a zavíráním budou dosedací plochy opotřebovaný.Je to jenom kus plastu a za ty léta to bude mít to nejlepší za sebou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

19.08 2014 16:58


Jak sa ti to prejavuje? Hadze ti nejake DTC? Basic setting vzdy reguluje ten ventil na 20% a 80%. Co hovori VIS mna nezaujima nakolko to nie je overeny zdroj.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

19.08 2014 17:37


I vas u elektrikare ukazoval na spatnou regulaci egru. Tak jde nova protoze i spotreba klesla o vic jak litr kdyz jsem EGR* provizorne na zkousku zaslepil.Dal se spatna funkce projevuje na 5 a 6 stupen kdy se auto po pridani plynu trochu dusi nez poradne natlaci Turbo* a vzpamatuje se to. Se zaslepenim to bylo zase lepsi.Jeste pujde DPF* ven a vyprat chemii.Snad by zas vse melo byt OK.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

20.08 2014 11:49


Tu je pre novy typ (elektricke EGR*):

Citace:
003 Basic setting: Exhaust gas recirculation

1) Coolant temperature at least 80 °C

2) Switch off ignition briefly, then start engine

3) Start basic setting

4) Follow driver instructions

(pedals must be pressed)

5) Wait for the engine speed rise to approx. 1000 rpm



KNote:

The exhaust gas recirculation is now switched

on and off intermittently.

Specifications with "EGR* not active":

Engine speed: approx. 1000 rpm

Activation: EGR* not active

Actual air mass: 380 ... 550 mg/stroke

EGR* valve feedback: 0 ... 2 %

Specifications with "EGR* active":

Engine speed: approx. 1000 rpm

Activation: EGR* active

Actual air mass: 140 ... 270 mg/stroke

EGR* valve feedback: 80 ... 100 %


Stale si nepovedal na zaklade coho usudzujes ze to je v pecku? Co sa ti zvysilo? Co ukazoval VAS? Co si meral a kde si nasiel ze ASB ma mat taketo tolerancie? Co ti povedal Vlasta? Vsak ludia trosku popiste o tom viac, ja viem ze vyriesit si problem je prioritne, ale zaujima to tu viacerich aj do buducnosti...

Dakujem
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

20.08 2014 21:17


Dnes vyměněno a spotřeba klesla ale ještě né natolik kolik byla ještě před rokem cca litr navíc bude na přicpaným DPF*.Ten půjde co nevidět ven na čištění a na zkoušku půjde trubka místo něj.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

07.05 2015 22:27


áček (20.08 2014 21:17) orig :
Dnes vyměněno a spotřeba klesla ale ještě né natolik kolik byla ještě před rokem cca litr navíc bude na přicpaným DPF*.Ten půjde co nevidět ven na čištění a na zkoušku půjde trubka místo něj.


Ahoj, můžeš mi prosím popsat co jsi vyměnil nebo vyčistil? Mám stejný problém... Díky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

07.05 2015 22:49


Měnil jsem měnič tlaku ten reguluje EGR* je umístěný v předu hned za chladičem na motoru u krytu ozubenýho řemenu railový pumpy malinko víc k filtrboxu v gumovým držáku.Vedou k tomu hadičky od egru takže najít to je víc něž jednoduché.
A čistil jsem DPF* nejprv stlačeným vzduchem kdy jsem vyfoukal pěknou hromadu sazí i popílku ofukovací pistolí hlavně v protisměru proudění výfuku.Ale i po směru se vždy něco uvolnilo a zase v protisměru vyfoukalo.Pak jsem vzal vzduchové dělo a tím vyfuněl zbytek dokud z toho nic nelítalo.Pak jsem vzal chemii a udělal výplach ale to bylo už zbytečný tekla jen čistá napěněná voda.Pak se musí filtr vyfoukat nejlépe tím dělem a nechat vyschnout min 24h aby nedošlo hned po výplachu a následný montáži ke zničení filtru kdy je plný vody ve štěrbinkách který se prudkým zahřátím-jízdou rozpínají a poškodí ty štěrbiny.Výsledek je znát klesla spotřeba a opět vzrostl výkon v nízkých otáčkách.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

07.05 2015 23:02


áček (07.05 2015 22:49) orig :
Měnil jsem měnič tlaku ten reguluje EGR* je umístěný v předu hned za chladičem na motoru u krytu ozubenýho řemenu railový pumpy malinko víc k filtrboxu v gumovým držáku.Vedou k tomu hadičky od egru takže najít to je víc něž jednoduché.
A čistil jsem DPF* nejprv stlačeným vzduchem kdy jsem vyfoukal pěknou hromadu sazí i popílku ofukovací pistolí hlavně v protisměru proudění výfuku.Ale i po směru se vždy něco uvolnilo a zase v protisměru vyfoukalo.Pak jsem vzal vzduchové dělo a tím vyfuněl zbytek dokud z toho nic nelítalo.Pak jsem vzal chemii a udělal výplach ale to bylo už zbytečný tekla jen čistá napěněná voda.Pak se musí filtr vyfoukat nejlépe tím dělem a nechat vyschnout min 24h aby nedošlo hned po výplachu a následný montáži ke zničení filtru kdy je plný vody ve štěrbinkách který se prudkým zahřátím-jízdou rozpínají a poškodí ty štěrbiny.Výsledek je znát klesla spotřeba a opět vzrostl výkon v nízkých otáčkách.

diky za popis. DPF** nastesti nemam
A co stoji ten menic tlaku cca?
nahoru

sponzor





07.05 2015 23:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

07.05 2015 23:04


Jestli to máš stejný a ovládání egru tímto měničem tlaku tak ta sranda stojí něco přes 3tis kč.
Pak je tu možnost i elektrickýho egru a ten je ovládanej jinak.Tak záleží co tam máš.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

07.05 2015 23:25


Jo jo mam klasicky podtlakovy bez elektroniky. jeste ho zkusim rozebrat a zkontrolovat jestli neni zaneseny a uvidIme. Jak ho zaslepis tak to auto jezdi jak ma. Jakmile je pripojeny tak je to line hlavne v nizkych otackach.
Muzu te jeste poprosit o ten postup mereni EGR* at si overim ten svuj pres vag? Diky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

07.05 2015 23:34


To není znečištěným egrem ale tím měničem tlaku.Po rozebrání egu jsem zjistil že je uvnitř čistej a to proto že CR motor neprodukuje tolik sazí a nejde tam mastnota.Je to jen očouzený jako vevýfuku.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

05.07 2018 11:19


Ahoj kluci,

laboruju kde může být nětěsnost kolem egru. Rozebral jsem a mám podezření na osičku, která ovládá buhví co. Viz obrázek.
K čemu to tam vůbec je? EGR* je podtlakový, tak ten zavírá či otvírá do sání. Ale na co tam je ještě ta druhá klapka?
Je nějaká možnost jak to utěsnit a zároveň aby se to otáčelo?

Zde je obrázek
https://www.dropbox.com/s/fes9lkh7i9eia66/7611301_big.jpg?dl=0
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2770 | Témat: 180

05.07 2018 13:15


Ta klapka je na otvaranie a zatvaranie chladica EGR*

-ked je studeny motor ide priamo do sania
-ak je teply musi sa ochladit tak nejak to funguje
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému




A co mas za kod chyby ? Slaby prietok?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

05.07 2018 13:48


urgi: Pak už mi to taky docvaklo, že to bude takový bypas pro chladič egru.
Lambda* naměřila bohatou směs, což může být nějaká netěsnost na výfuku mezi motorem a lambdou (co jsem se dočetl). A tak jsem si všiml, že okolo té klapky jsou saze a jsou tam cítit výfukové plyny. Ale nikde okolo těsnění není vidět únik. Tak mě napadla ta osička klapky - má nepatrnou vůli.
EGR* žádnou chybu neukazuje.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

29.08 2020 21:08


Klubáci, čistil jsem EGR*, chladič, všechno přetěsnil a jezdilo to super, ale pak se auto začalo hrozně dusit. Odsledoval jsem, že se EGR* vůbec neotvírá, resp. velice pomalu - což jde odsledovat v logu. Je to tím el. meničem? - 1K0 906 283 A
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

30.08 2020 9:14


Ten pierburg ventil v tý gumě co je hned za chladičem před válcem č.1.docela trpí já to měnil na cca 150tkm.
nahoru

sponzor





30.08 2020 9:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

30.08 2020 10:54


Už jsem ho zkusil pročistit před cestou, je to ten 059 906 628 B, už ho vyměním vč. toho magnetického u egru.., no u mě to vypadá, že prostě umřel, ale to mám 230t.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

31.08 2020 20:24


Vyměněno vč. ventilu u EGR*, hodnoty lepší o hodně, ale EGR* prostě při rozjezdech úplně zavřený (94.9 nebo kolik) a dole to je úplně mrtvé, dusí se.. nápad?? když se to rozjede pak už to jede ale to je cca 3t. ot..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 65 | Témat: 0

02.09 2024 15:07


Já ten ventil mám nový ale né originál. Potrubí vyčištění,hadičky i EGR* ventil v pořádku. A stále mi ukazuje nízký tlak. Ten ventil když budu chtít odzkoušet podtlakem tak má držet podrlak nebo ne?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email