Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 379 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Chrpa
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 786
Online návštěvníků
Návštěvníků: 372
Uživatelů: 7
Celkem: 379

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2024
Příspěvků: 4 | Témat: 1

19.08 2024 11:04


Ahoj,
právě řeším problém. Koupil jsem nedávno auto Audi a4 b7 1.9 TDI* 85kw,
r.v. 2005 a najeto 410 000km.

Problém je v tom že když jedu trasu cca 30 km, z nádobky zmizí téměř všechna chladící kapalina, nevím přesně kolik je tam teď litrů, zbyde tam většinou jen tak na dně aby se neřeklo, samozřejmě ke konci trasy to už hlásí že není chladící kapalina.

Z výfuku nejde žádný kouř, motorový olej krásně čistý a to má ještě na dojetí nějakých 5 000 km.
Motor šlape jak má, žádný divný zvuky, startuje jak má. V nádobce na chladící kapalinu je na dně takový drobný bordýlek, vypada jako uvolněná rez někde ze systému, ale ten zbytek chladící kapaliny co vždy zbyde krásně růžový.

Když jsem koukal jestli to někde neteče, myšleno v chladícím systému, přišel jsem na jedinou věc, ze spoda expansní nádržky je otvor z přetoku, který jde od víčka a ten je neustále vlhký, i když auto stojí. Podezírám že by to mohlo jít tudy a již mám objednanou i novou nádobku s víčkem, jestli náhodou to problém nevyřeší.

Rád bych slyšel vaše názory a zkušenosti, jestli je nějaká šance že to ten problém vyřeší, ale zdá se mi že je nepravděpodobné aby těch 1,5 litru kapaliny z expansní nádržky zmizelo do motoru jen tak bez nějakých známek, třeba ten kouř nebo špatný start a nebo třeba emulse v oleji.
nahoru

sponzor





19.08 2024 11:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5377 | Témat: 68

19.08 2024 12:12


Zkus tu nadobku, ale spis bude nekde unik, kterys nenasel, Sundej kryty, projed se aby se to zahralo a zvedni to na zvedak.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2024
Příspěvků: 4 | Témat: 1

19.08 2024 21:27


Tak jsem zkoušel a koukal, nadobka ještě nepřišla takže tu zkusím hned jak přijde, u ní jsem ještě zkoušel jestli nejsou tvrdé hadice z ní, ty se dali relativně zmáčknout i po zahřátí motoru (někde psali že pokud jsou tvrdé jako kámen tak bude motor tlaková do vody). Jediná mokrá cast je stále jen ta nadobka ten průtokový kanalek. Když jsem při jízdě zastavoval a koukal jsem na to tak po doteku mokré prsty. Jediné místo které bylo mokré krom toho byla levá spodní náprava a ve vnitr u řidiče pod pedály mokrá podlaha, to ale přisuzuji tomu že včera pršelo a je možné že tam bude někde ucpaný odtokovy kanalek.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2024
Příspěvků: 4 | Témat: 1

19.08 2024 21:30


Jinak ještě při dnešní jízdě cca 15km, tam a 15 zpátky ubylo od rysky max, kousek pod rysku min
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 581 | Témat: 8

24.08 2024 10:01


Tvé auto už není nejmladší, takže je pravděpodobné, že únik chl.kapaliny pod přírubou chlazení 038121132D na zadní straně hlavy motoru. Ty plasty po letech zkřehnou a zhroutí se tenká stěna mezi těsnícím "O" kroužkem a prostorem pro kapalinu. Druhá častá možnost je netěsná vodní pumpa. Pokud ovšem nenajdeš únik jinde. Chce to si pohrát a hledat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2024
Příspěvků: 4 | Témat: 1

24.08 2024 10:10


Děkuji za typ na to se také podívám, ale primární problém že při jízdě jde kapalina přetokem na expanzní nádobce přetrvává i po výměně nadobky a víčka, plus se mi zdá že když otevřu po jzide vicko tak z nadobky trochu odejde kouř, do nadobky doteče voda která v ní před chvilkou nebyla a pak zase zmizne a zda se mi že z nadobky dle čichu jdou citit trochu spaliny. To mi dává takové tušení že to bude to Těsnění pod hlavou nebo hlava.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email