Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 31 října 2024
Celkem je zde 233 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 228
Uživatelů: 5
Celkem: 233

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

22.12 2018 14:24


u nekterejch starsi a6/a7 se po zmene +32 pamet tlacitka stejne nefunguje, pak je potreba pouzit -4.
nahoru

sponzor





22.12 2018 14:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.5. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 0

22.10 2019 11:40


Niekto kto to vie deaktivovat z Trencina a okolie?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.5. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 0

22.10 2019 12:14


A4 b8 2015
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

10.03 2021 13:11


Omlouvám se pokud to tu někde je. Prosím o radu zkušenější. Audi A5 (2010) má zjevně po předchozím majiteli nějakým způsobem deaktivován start/stop systém. Samozřejmě jsem rád, protože tento nesmysl by mě štval, ale řeším jak moc prasácky či odborně je to udělané, neboť diagnostika píše dvě závady na adrese 19 (CAN Gateway) a to:

00458 - ridici jednotka pro kontrolu baterie (J367), 004 zadny signal
03705 - stabilizator napeti, 004 zadny signal


Tuším, že to nebude "závada", nýbrž je to v souvislosti s tou deaktivací. Jde mi o to, aby to závada přece jenom nebyla a nezlikvidovalo to třeba špatným dobíjením baterku. Prostě bych byl klidnější, kdyby tam žádné závady nebyly. Baterku to má v kufru pod rezervou, koukal jsem na ní, zda tem není něco odpojené nebo "něco navíc", ale nic podezřelého jsem tam neobjevil. Chybu jsou smazat, ale po nějaké době opět vyskočí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 85 | Témat: 9

10.03 2021 14:16


někde jsem kdysi četl že to lidi ojebávali tak že odpojili z baterky kabel kterej hlídá napětí baterie. měl by bejt na kabelu mínus přímo u baterie.
zkus na to mrknout.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

10.03 2021 14:38


Právě jsem tam koukal, nic divného jsem tam nenašel. Kouknu ještě raz. Měl by tam být tento prevít: 8K0915181 / 8K0915181E

Co jsem prohledal na různých fórech, může to mít cosi do činění se špatným kódováním baterie. Potažmo tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


je cosi o tahání kabelu odpředu dozadu (snad byl ten původní někde přerušený)

Edit: začínám si čím dál víc myslet, že je to spíš závada než zamýšlená deaktivace start/stop. Co jsem pochopil v kufru na záporném pólu baterie je J367 (to je tohle 8K0915181E), pak je tam
J532 stabilizátor napětí je vedle baterie vlevo po kobercem, je to propojené přes LIN rozhraní s J533 (Gateway - pod palubkou za přihrádkou spolujezdce)..

EDIT2: nic co bych nezvládl opravil jsem to. Hodně mi pomohlo to holandské fórum. Soudruzi v Ingolstadtu zjevně udělali chybu. Napíši to svými slovy, dokud to mám za čerstva hlavě. BYL VYOXIDOVANÝ KABEL VE SPOJCE VZADU! Zjevně je to častý problém.

J532 a J367 jsou v prostoru pro rezervní kolo
J532 - stabilizátor napětí je v kufru pod kobercem hned vedle baterie vlevo
J367 - řídicí jednotka na kabelu záporného pólu

Diagnostické rozhraní datové sběrnice J533
J533 najdete na palubní desce za odkládací schránkou, která musí být za tímto účelem demontována
J533 komunikuje střídavě s J367 a J532, J367 a J532 spolu nekomunikují
J533 - pin_2 LIN rozhraní - alternátor C a řídící jednotka pro monitorování baterií J367

Komunikace probíhá po fialovo modrém vodiči. Kabeláž (u A5) vede od baterie přes PZ roh vozidla, dále přes PZ podběh dopředu pod podsedákem zadních sedaček z pravé strany na levou, pak po levé straně Karoserie* až dopředu k T17e. Na straně řidiče je červený konektor T17e pin_15 vlevo dole.

Od J532 a J367 jdou ve svazku fialovo/modré kabely. Rozebral jsem půl auta, ale vám povím, kde to je, ten kritický spoj je v kabelovém svazku v PZ (pravém zadním) rohu vozidla (vede pod krabičkou s pojistkami. Ideální je změřit příslušné piny (kde je fialovo/modrý kabel) na J532 a J367, musí být mezi sebou propojené (já je neměl), pokud budou propojené, další snadná věc je odpojit konektor na alternátoru (tam je také ten stejný fialovo/modrý) a "propískonout jej", zda je propojený s tím zadkem, pokud ano, pravděpodobně máte chybu v něčem jiném. V tom kritickém spoji vzadu jsou dva fialovo/modré vodiče od J532 a J367 a pak třetí kabel, který vede dopředu do červeného konektoru T17e. Z tohoto konektoru to jde potom na J533.

Pokud máte filavo/modrý kabel přerušený tak J533 nekomunikuje s tím zadkem (J532 a J367) a potom diagnostika na 19-CAN na měrných hodnotách skupina 17, 18, 19, 20 možná i další NEUKAZUJE NIC.

Obrázky jsou zejména z holandského fóra..
Naposledy upravil Ladin dne 11.03 2021 22:04, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

11.03 2021 21:57


další obrázky..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

14.03 2021 13:14


Ještě přidávám své foto a obrázky
nahoru

sponzor





14.03 2021 13:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

07.05 2021 13:09


Tak se to vyřešilo jen z části. Opravou vyoxidovaného spoje se zprovoznil sice Start/Stop (SS), nicméně o ten mi opravdu nešlo a nejde (prostě mě štve, když tam vyskakují nějaké chyby). Tato chyba: "00458 - ridici jednotka pro kontrolu baterie (J367), 004 zadny signal" - ta se už nyní vůbec nevyskytuje.

Ale chyba: "03705 - stabilizator napeti, 004 zadny signal" vyskakuje po smazání po chvilce znovu. Auto tedy zatím "funguje normálně", nic špatně jsem nezaznamenal.

To co je na altíku, to je regulátor, pokud se nemýlím (a s dobíjením problém není). Stabilizátor je nejspíš ta krabička (J532 - 8K0 959 663), která se nachází vedle baterky vlevo, pokud to chápu dobře. Měnit komponenty pokus/omyl, to se mi moc nechce, napadá mě, že může být vyoxidovaný ještě nějaký další kabel, ale když nevím, kde a jaký, tak nebudu svazky určitě naslepo rozplétat a kontrolovat. Samozřejmě všechna dostupná fóra a informace ze světla jsem pročetl, ale výsledek nula.

Tady jsem k této chybě také nic nenašel, kdy někdo měl tušení, byl bych mu vděčen.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.6. 2021
Příspěvků: 1 | Témat: 0

13.06 2021 14:55


Ahooj. Mohu také poprosit do sz nebo platí jak se píšete?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2024
Příspěvků: 1 | Témat: 0

15.08 2024 9:19


Díky moc Ladine! Bez tebe bych na závadu nepřišel. Celé auto jsem rozebral a vše co šlo přeměřil a nic. Pak jsem si vzpomněl, že se měnil alternátor cirka před 3 lety, odpojil jsem od něj konektor a olalá, konečně se zprovoznila 19-CAN na měrných hodnotách skupina 18, 19, 20 a zmizely 3 ze 4 chybových kódů. Ve finále byl špatný regulátor na alternátoru, který odstavil komunikaci mezi jednotkami a jako bonus mi začaly nekomunikující jednotky vybíjet baterii! Shodou okolností jsem si naštěstí nechal starý alternátor, ze kterého jsem vytáhl regulátor, vyměnil uhlíky a šoupnul ho do alternátoru v autě. Vše konečně funguje jak má!

Zde přikládám kódy. Věřím že někomu dalšímu to pomůže v jeho strasti plné cestě. Já to začal řešit až kvůli vybíjení autobaterie.

Adresa 19: CAN Gateway (J533) :

02071 - mistni datovy BUS
012 - chyba v elektr. obvodu

02252 - Alternator
004 - zadny signal / komunikace

00458 - ridici jednotka pro kontrolu baterie (J367)
004 - zadny signal / komunikace

03705 - Stabilizátor napětí
004 - zadny signal / komunikace
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email