Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 28 prosince 2024
Celkem je zde 710 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: farkasf
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 903
Online návštěvníků
Návštěvníků: 709
Uživatelů: 1
Celkem: 710

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72267 | Témat: 8169

06.08 2024 9:01


Nové Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid ovládlo Nürburgring! Rozdrtilo konkurenci plug-in hybridem
Novinka od Porsche přijela na svět s novým rekordem na nejslavnějším evropském závodním okruhu. Rozdrtila všechny ostatní luxusní limuzíny i zdánlivě rychlejší sourozence.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Porsche Panamera Bentley Bentley Continental GT brzdy kola nová Porsche Porsche 911 Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid převodovky řízení
Datum zveřejnění: Tue, 06 Aug 2024 05:18:13 +0000

Je to nejrychlejší Porsche Panamera všech dob! Stuttgartská automobilka v loňském roce uvedla nejmodernější třetí generaci své úspěšné rychlé limuzíny, kterou prodává spolu s elektrickým Taycanem, a postupně rozšiřuje modelovou řadu nejnovějšího pokračování o další varianty. Jedním z nejnovějších přírůstků v portfoliu je nová Panamera Turbo S E-Hybrid, jež už zvládla ohromit automobilový svět solidním časem na Nürburgringu.

    - Zdroj: Porsche
    -
    -
    -
Celá galerie 9

Porsche s novinkou hned zvládlo zajet nový rekord okruhu pro luxusní limuzíny, když se jej nejnovější evoluce vozu zvládla objet v čase 7 minut, 25 sekund a 17 setin. Novinka je tedy rychlejší než Porsche 911 Turbo S minulé generace, nebo dokonce exkluzivnější a okruhově zacílené Porsche 911 GT3 RS 4.0, zakládající na ještě starší generaci 997.

Přes 780 koní a téměř 1 000 newtonmetrů

A teď už konečně k tomu nejdůležitějšímu. Nová Panamera Turbo S E-Hybrid rozdrtila konkurenci na Nürburgringu s moderní plug-in hybridní technikou kombinující dvěma turbodmychadly přeplňovaný čtyřlitrový vidlicový osmiválec o 600 koních s jedním elektromotorem o 190 koních, integrovaným do osmistupňové dvouspojkové převodovky PDK.

Ve výsledku tak novinka disponuje brutálním maximálním výkonem 782 koní a vrcholným točivým momentem 999 newtonmetrů. Mezigeneračně je o 82 koní a 130 newtonmetrů silnější než varianta Turbo S E-Hybrid zakládající na předcházející generaci. Úplně stejnou silou pod kapotou navíc disponuje i nové Bentley Continental GT Speed.

Mezigeneračně je současně rychlejší - nejvyšší rychlost nejnovějšího modelu dosahuje 325 kilometrů v hodině, zatímco z nuly na stovku zvládne zrychlit za 2,8 sekundy. Vedle minulé generace je o 13 kilometrů za hodinu rychlejší a při akceleraci na stovku si polepšila o dvě desetiny. Elektrickou energii potřebou k vysokým výkonům přitom čerpá z vysokonapěťového lithium-ion akumulátoru s kapacitou 25,9 kWh.

K rekordnímu času potřebuje aerodynamický paket

Nová Panamera Turbo S E-Hybrid designem vychází z již uvedené slabší varianty Turbo E-Hybrid, a dokonce má i stejný bodykit a 21" kola s centrální maticí, ale aby dosáhla rekordního času na Nürburgringu, musela jí automobilka vybavit volitelným aerokitem. Ten zvyšuje aerodynamický přítlak ve vysokých rychlostech a tlačí vůz k zemi silou až 60 kilogramů při 200 kilometrech za hodinu.

Testy luxusních limuzínTest Audi S8 4.0 TFSI quattro: Vpředu party, vzadu business

Audi S8 zdařile kombinuje řidičskou atraktivitu rychlého sedanu s nadpozemským komfortem luxusní limuzíny.
Test Mercedes-Benz S 580 e 4Matic L: Dokonalost ještě dokonalejší

Luxusní limuzína s plug-in hybridním pohonem není nesmysl, ale naopak dokonalost.

Rekordní jízdu navíc novinka zvládla i s volitelnými pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2 a standardem všech vozů je nejmodernější evoluce aktivního podvozku Porsche Active Ride s elektrickou hydraulickou pumpou pro každý tlumič, řízení zadních kol i výkonné karbon-keramické brzdy o rozměru 440 milimetrů v předu a 410 milimetrů vzadu.

A už nám zbývá jen poslední zásadní informace - nová Panamera Turbo S E-Hybrid se představuje spolu s oficiální českou cenou. Základní cena vrcholného modelu z řady začíná od 5 848 500 korun.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





06.08 2024 9:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email