Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 července 2024
Celkem je zde 520 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Milanko51
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 602
Online návštěvníků
Návštěvníků: 514
Uživatelů: 6
Celkem: 520

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71476 | Témat: 8169

před 11h (9:01)


Třetí generace Volkswagen Golf se prodává za 200 tisíc korun a vypadá jako nové auto
V Itálii se prodává Volkswagen Golf populární třetí generace ve stavu nového vozu. Během více než 30 let na světě najel přes 185 tisíc kilometrů a má fantasticky vypadající barvu.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Volkswagen Golf auta auto nové auto Volkswagen
Datum zveřejnění: Fri, 26 Jul 2024 05:00:10 +0000

Kultovní Volkswagen Golf je nejúspěšnějším automobilem své značky všech dob a letos oslavuje významné padesáté narozeniny. Jedno z historicky nejprodávanějších aut na světě si během pěti desetiletí a osmi generací vytvořilo solidní fanouškovskou základnu, a tak není žádným překvapením, že aktuální tržní ceny zachovalých kusů stále rostou. A právě teď jsme našli ideální ukázku z Itálie.

    - Zdroj: Ruote da Sogno
    -
    -
    -
Celá galerie 22

V Itálii jsme našli prodejce Ruote da Sogno nabízejícího v minulosti opravdu populární třetí generaci Golfu, který i přes relativně vysoký nájezd vypadá jako téměř nové auto. Když se podíváte na přiloženou fotogalerii, věřili byste, že tenhle kousek z roku 1993 je na světě přes třicet let a za tu dobu najel 185 723 kilometrů? Dlouho jsme na inzertních serverech neviděli takhle zachovalý kousek, jež by okamžitě mohl zamířit do sbírky nejednoho nadšence.

Základní čtrnáctistovka

Bohužel, italský inzerát neuvádí příliš technických informací, ale podle zveřejněného zdvihového objemu 1391 ccm má pod kapotou ten vůbec nejslabší atmosférický benzinový čtyřválec o 60 koních a 107 newtonmetrech. S pětistupňovou manuální převodovkou vyvine maximální rychlost 175 kilometrů v hodině, akceleruje z 0 na 100 kilometrů v hodině za 16,3 sekundy a automobilka jej do třetího Golfu montovala v letech 1992 až 1995.

Tenhle kousek podle samolepky na čelním skle strávil celý život ve slunné Itálii, takže by při nejhorším mohl mít jen minimální korozi, a dokonce ani není pomlácený od okolního silničního provozu. A v odstínu Classicrot vypadá vážně senzačně!

Teď však musíme přistoupit k tomu nejdůležitějšímu - požadované prodejní ceně. V Itálii se tenhle Volkswagen Golf s čtrtnáctistovkou pod kapotou prodává za 8 000 eur, tedy přibližně 200 000 korun. Nepochybně to není málo peněz na auto, jež se ještě před deseti lety prodávalo za maximálně pár desítek tisíc korun, ale při pohledu na dnešní trh jde o normální cenu. Všechna zachovalá auta z devadesátých let rapidně zdražují.

Více o VolkswagenuPadesát let a stále je u německé značky označován jako bestseller. Volkswagen Golf slaví své kulatiny

Když v roce 1974 vznikla první generace Golfu, nikdo netušil, že následujících pět dekád bude tento automobil jeden z nejprodávanějších modelů dané značky. A protože se má slavit ve velkém, ke kulatinám nám VW nadělí za pár týdnů jeho modernizaci.

Omlazený Volkswagen Touareg je králem wolfsburské džungle. Šestiválec si udržel své přednosti

Touareg prošel drobnými optickými změnami. To klíčové včetně naftového motoru zůstalo nedotčené

Volkswagen Golf třetí generace

Volkswagen Golf třetí generace se začal vyrábět v roce 1991 a vyráběl se až do roku 1998. Během těchto let výroby se jej prodalo 4,8 milionu kusů a jednalo se o zásadní generaci modelu. Po předchozích dvou generacích totiž byla ta třetí první verzí s kulatými hranami a výrazně modernějším interiérem i ergonomií. Vůbec poprvé se Golf začal vyrábět i s výrazně praktičtější karoserií kombi.

Třetí Volkswagen Golf navíc v Evropě odstartoval bláznění pro úsporných turbodieselech, protože byl dostupným autem a vyráběl se i s dnes už legendární přeplňovanou naftovou devatenáctistovkou 1.9 TDI o 90 koních.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 11h (9:01)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email