Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 července 2024
Celkem je zde 369 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Pekis
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 575
Online návštěvníků
Návštěvníků: 368
Uživatelů: 1
Celkem: 369

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2024
Příspěvků: 6 | Témat: 1

před 7 dní (14:44)


Zdravím, vlastním automobil Audi A4 B8 2010 1.8TFSi, 88kW.
Aktuálně najeto 110k km, aktuální spotřeba oleje cca 1 litr na 1400km. Jinak vše úplně bez problému.

Používal jsem Castrol 5W-30 EDGE Titanium Professional LL III, aktuálně po roční výměně oleje v servisu jsem přešel na Mobil 5W-30 Super 3000 Formula V.

Toto téma se tu již mnohokrát řešilo, problematiku této motorizace mám načtenou, není třeba vysvětlovat.

Zajímá mě spíše to, kdo z vás řeší vyšší spotřebu jednoduše doléváním, případně jaký to má vliv na motor dlouhodobě (jaký používáte olej? jak moc se interval snižuje?). Dále mě zajímá kdo investoval do repasu, případně kde, v jakém servisu nechal tuto opravu řešit, kolik to stálo a jestli má tato investice smysl.

Jako první mi vyskočil PL servis Vag-Expert (web TFSI*.pl), kde mi odhadli 14.900,- zl, tedy v přepočtu přes 80.000,- kč.


Děkuji předem za vaše zkušenosti a rady.
nahoru

sponzor





před 7 dní (14:44)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2196 | Témat: 25

před 7 dní (15:18)


Vplyv na motor to ma taky, ze spaluje sa vela oleja, cize klepanie v motore - RJ stiahne predstih a motor nema vykon aky ma mat.. Dalej odidu katalyzatory a cely motor bude vnutri zakarbonovany..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2023
Příspěvků: 81 | Témat: 4

před 7 dní (20:47)


no už co píšeš v úvodu ...

"Aktuálně najeto 110k km, aktuální spotřeba oleje cca 1 litr na 1400km. Jinak vše úplně bez problému."

No, takže 1l. na 1400km je fakt problém, to mi věř. Všechno se to bude zasírat, jak píše @snuff ... začal bych teda nejlevnější cestou a udělal bych mokrou dekarbonizaci, třeba EPRkem ... při takové velké spotřebě oleje, bych tu proceduru udělal klidně 2x za sebou ... tohle je fakt hodně
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 898 | Témat: 24

před 7 dní (22:44)


jak píše Michalll_A4, určitě bych tam poslal dvakrát po sobě dekarbonizaci se 100oct benzínem. reveleR mi doporučil BG 208 44k Platinum 325ml a u všech aut, kde jsem to zatím zkoušel, to mělo velmi poznatelný efekt.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2024
Příspěvků: 6 | Témat: 1

před 5 dní (8:25)


Díky za rady. Po použití toho dekarbonizačního přípravku se 100oct benzínem tedy dojde k pročištění a mělo by to i snížit spotřebu oleje / prodloužit interval do další výměny?

Ten interval se snižuje právě kvůli toho zanášení/karbonizace?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 314 | Témat: 14

před 5 dní (13:12)


Ten přípravek ti akorát odstraní karbon (což bude rozhodně potreba), ale interval ti nezmění.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2024
Příspěvků: 6 | Témat: 1

před 5 dní (13:18)


Co tedy způsobuje to postupné zvyšování spotřeby oleje?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 898 | Témat: 24

před 5 dní (14:35)


Někde ti něco netěsní. Buď to můžeš mít prasklým těsněním, nebo právě nadměrnou karbonizací, kde dochází k netěsnostem díky nánosu bordelu. Když uděláš dekarbonizaci přes palivovou soustavu, tak se ti vyčistí od bordelu všechno z té "teplé" stránky motoru. Až budeš končit tu druhou nádrž, tak si dej do oleje přípravek na dekarbonizaci té "olejové/studené" části motoru, dle návodu, a vyměň si pak olej. Natankuj čistej 100 oktan a pozoruj hladinu oleje. V ideálním případě ses zbavit dekarbonizací bordelu, kterej ti způsoboval netěsnost. Pokud ti to nepomůže, tak máš někde mechanický problém a začíná klasické servisní kolečko, kde se kontrolujou pístní kroužky, separátor oleje, Turbo*, atd. Dekarbonizaci by ses ale nevyhl tak či onak.
nahoru

sponzor





před 5 dní (14:35)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2024
Příspěvků: 6 | Témat: 1

před 5 dní (14:58)


A ten přípravek na dekarbonizaci oleje víte jaký bych měl použít?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2196 | Témat: 25

před 5 dní (15:38)


MichalN (11.07 2024 13:18) orig :
Co tedy způsobuje to postupné zvyšování spotřeby oleje?


Sposobuje to karbon na piestnych kruzkoch, ktory upcha stierace kruzky a olej cez ne neprechadza ako ma a ostava v spalovacom priestore.. Tieto pripravky podla mna moc nepomozu, akoze skusit to mozes, ale pri takejto spotrebe oleja to bude zakarbonovane kvalitne..Tie kruzky je problem vycistit aj mechanicky ked su zapecene, nemyslim ze nejaka chemia pomoze.. Ciastocne mozno trochu ano..

Po pouziti tej chemie hlavne treba hned vymenit olej, pretoze to rozpusti karbon odvsadial aby si si nenarobil viac skody ako uzitku..

Dalsia vec co sa da spravit je naliat aceton, kerozin alebo nieco agresivne co rozpusta karbon na noc do valcov a nechat to postupne prekvapkat do vane a potom opat zas raz vymenit olej. Idealne aj 2krat v kratkom casovom intervale. Dal by som doraz na to, ze akekolvek rozpustanie karbonu uvolni karbon v motore ktory ma strukturu piesku a co to spravi na pohyblivych castiach si vies asi predstavit. Preto by som radsej po takejto procedure vymenil olej a filter kludne 2x..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2024
Příspěvků: 6 | Témat: 1

před 4 dny (9:01)


Díky moc za rady. Jen se zeptám, od kterého roku to už vlastně bylo vyřešeno? 2013 nebo 2014?

Zajímají mě hlavně A3 s motory 1.4 TFSI* 90kW právě z těchto let.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 898 | Témat: 24

před 4 dny (13:32)


Hmm, psal jsi zde s A4 1.9 TFSI*...

Každopádně tohle je problém i novějších motorů a vyřešíš to tím, že nebudeš zbytečně podtáčet motor a budeš tankovat kvalitní palivo. Jednou za 15k km uděláš dekarbonizaci palivové soustavy a každých 10k km / jednou ročně (co příjde dřív) budeš měnit olej s filtrem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2024
Příspěvků: 6 | Témat: 1

před 4 dny (13:59)


Akutálně mám A4 1.8 TFSI* 88kW, ale díval jsem se co se aktuálně nabízí v podobné cenové kategorii (to jsou ty zmíněné A3 1.4 TFSI*) a zajímalo mě právě od kdy byl tento problém vyřešen/minimalizován.

Když jsem projížděl diskuse, tak u motorů TFSI* RV 2013-2014 už by ta spotřeba oleje měla být minimální oproti předcházejícím letem.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 898 | Témat: 24

před 4 dny (21:43)


To si ale pleteš jabka s hruškami. Jedna věc je přirozené žraní oleje (novej Superb mi žere litr na cca 10k km a je to normální). Druhá věc je to, že máš mechanickej problém, protože litr na 1000km nedělá ani ten nejméně úsporný zdravý motor. To můžeš mít na jakémkoliv motoru se zanedbanou údržbou.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2834 | Témat: 37

před 18h (6:51)


Problem se spotrebou oleje nemeli snad jen prvni gen1 motory do cca roku 2007, gen2 az gen4 na to vice ci mene trpi a VAG to do ted poradne nevyresil
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email