Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 23 července 2024
Celkem je zde 525 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Pavel13
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 592
Online návštěvníků
Návštěvníků: 519
Uživatelů: 6
Celkem: 525

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71454 | Témat: 8169

07.07 2024 9:01


Automobilový klenot za necelých 100 milionů. Nové Bugatti Tourbillion se představuje!
Francouzské Bugatti oficiálně představuje nový luxusní hypersport. Hybridní Tourbillion se inspiruje hodinkami a má kombinovaných 1 800 koní.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Bugatti nový Tourbillion Volkswagen výkon
Datum zveřejnění: Sun, 07 Jul 2024 05:05:40 +0000

Legendární francouzská automobilka vstupuje do nové éry! Právě světu představila nový luxusní hypersport Bugatti Tourbillion, který je duchovním nástupcem odcházejícího modelu Chiron a je teprve třetím hlavním modelem v novodobé éře značky pod křídly německého koncernu Volkswagen Group. Vůbec prvním hypersportem Bugatti vyvinutým ve spolupráci s německými inženýry byl Veyron, jehož rysy najdete i na nejnovějším pokračování.

    - Zdroj: Bugatti
    -
    -
    -
Celá galerie 18

Exteriérový design nového Tourbillionu je trochu zklamáním, protože francouzská továrna z Molsheimu nás v minulých měsících lákala na velkolepou novinku, která nakonec vypadá jako velká evoluce předcházejícího chironu. Předek je opticky širší, na bočním profilu nechybí linie charakteristického písmene „C" ani francouzská trikolóra a celá záď vychází z unikátního novodobého Bugatti La Voiture Noire.

Inspirace hodinkami

Tourbillion je nejen ohromující oslavou spalovacích Bugatti, ale současně i řemeslného zpracování. Svým jménem Tourbillion totiž odkazuje na stejnojmenný hodinový strojek, který údajně je jedním z nejdůmyslnějších mechanismů hodinářského řemesla. Unikátní systém eliminuje vliv gravitace na setrvačník v běžných polohách nošení, díky čemuž jsou hodinky s tímto strojkem velmi přesné.

Ještě věrnější odkaz na hodinářskou práci je hlavním designovým prvkem luxusního interiéru. Bugatti se vzdalo laciných digitálních přístrojových štítů a ve spolupráci se švýcarskými hodináři vyvinulo přístroje s třemi ciferníky s osmi ukazateli - prezentuje otáčky, rychlost, využití spalovacího motorů i elektromotorů a další.

V16, 1 800 koní a 445 km/h

Už během jara nám Bugatti oficiálně odhalilo, že nový Tourbillion bude pohánět jeden z nejvznešenějších motorů na světě - vidlicový šestnáctiválec. Nová atmosférická 8,3litrová benzinová jednotka V16 vznikla ve spolupráci s inženýry z Cosworthu a sama o sobě vyvine 1 000 koní. S šestnáctiválcem pak spolupracují tři synchronní elektromotory s permanentními magnety, z nichž každý má 340 koní.

Další čtení o BugattiBugatti Chiron by zvládlo až 515 km/h. Stačí jeden malý „podvůdek"

Bugatti tvrdí, že by jejich rekordman zvládl v jiných podmínkách podat ještě vyšší výkon. Dokázat to však nechce.
Chcete dát své milované opravdový dárek? Nechte se inspirovat. Jeden manžel nechal pro svou drahou stvořit unikátní Bugatti Chiron Super Sport

Aktuálně všichni asi řešíme dárky. Jestli chcete dát své drahé polovičce něco opravdu výjimečného, pak se můžete nechat inspirovat příběhem, který stál za vznikem unikátního Chironu Super Sport. Jedna dáma se před dvaceti lety zamilovala do ikonického Bugatti Type 57 SC Atlantic a její manžel jí daroval Chiron, který si mohla naspecifikovat tak, aby navazoval právě na tuhle ikonu. Tomu se říká láska jako trám!

Automobilka uvádí, že kombinovaný systémový výkon nového hybridního hypersportu, vyvinutého s přispěním chorvatského Rimacu, dosahuje 1 800 koní. Z nuly na stovku má Tourbillion zrychlit za 2 sekundy. Dvoustovky má dosáhnout po 5 sekundách, třístovky za méně než 10 sekund a pro akceleraci na čtyři sta kilometrů v hodině by to mělo trvat méně něž 25 sekund. Automobilka to zatím neuvádí přesně, ale říká, že maximální rychlost má dosáhnout 445 kilometrů v hodině!

Elektrickou energii přitom bude čerpat z akumulátoru s kapacitou 25 kWh, ale protože inženýři Bugatti zakládají na kompletně novém karbonovém mokokoku, se třemi elektromotory, osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou i akumulátorem novinka váží jen 1 995 kilogramů. To je přibližně stejně, kolik váží odcházející Bugatti Chiron.

A teď pochopitelně to nejdůležitější. Bugatti Tourbillion se má vyrobit v omezeném počtu 250 exemplářů, tedy menším než u předcházejících typů Veyron a Chiron, a základní cena bude startovat částkou 3,8 milionu eur, tedy přibližně 95 milionů korun. A to bez daně.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





07.07 2024 9:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email