Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 9 prosince 2024
Celkem je zde 739 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Kazach_Prostě
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 864
Online návštěvníků
Návštěvníků: 733
Uživatelů: 6
Celkem: 739

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

27.05 2024 12:27


mohlo by to robit aj koli takej banalite ako nevymazany stanoveny interval rozvod. co je davno prekroceny aj ked, nemal vymaz ma a4 uz davno servis urobeny a ma nove rozvody uz 2roky a zabudol vymazat a dalsi nechcem ani zadavat cez vcds.
ale mam skoro podobny problem a to zo dna na den!
auto sa nepouziva
casto, tiez pada do nudzaku po starte po 60-120sekundach!
ani nedymi a chyta pekne prvy start aj za tepla.
Postrehol prvy alebo druhy raz zakuckany volnobeh ale to ked dal restart novej baterky ked aj system riadiacej aj cerpadla mal poodpajane cistil od prachu to uz skor nacitalo.
Je mozne ze to po chvily jazdy nacita, lebo ta zhaviaca kontrolka je cidlo tlaku v cerpadle!...
Neviem ci to je kombinacia cidla trisky vacky alebo dakej kombinacie N75 co ma na starosti automaticky sitic otacok z cidlom termostatu pri palivovom, lebo robi mi to teraz tyzden chvilu a nechcem na tom jazdit!

bola to vypadla hadicka pri N75 !!!! vyriesene!

Pred tym ok! Dal sviznu jazdu davnesie po ulici na skusku z ranna jazda bez zohriatia, ale start z posledneho koli starej baterke ledva chytilo po dlhom pomaLom toceni 10-12sec. a trosku sa tiez zakuckal motor, ale druhy raz ok a potom znova druhy den, ta kontrolka pred tym vse ok!
vse sa nastavilo ked menil bat. a potom to zacalo po dalsom starte zacne blikat nie hned !
hlasenie vypadok baterky a tu chybu zmazal hlasku nezmyselny slavy prud. cislo chyby oznacilo ako slaba baterka po hladani. Pri novej bat. uz to nehlasilo.
Ked uz som planoval a dal sa na deklove tesnenie vymenu teraz patram, na pravo pod deklom hlavy co ma hrdlo na olej, pozrel aj vakuovu a vacky vahadla ok aj druha strana hlavy presne pred rokom pozreta lavu, vola minimalna az ziadna vahadiel.
Najviac trpí stredny valec a jeho vrchna hydrostela -sulce- aj ked vahadla su mazane pekne su to loziskove vahadla BDG otacave.
Pri tom tlaceni na pilu bez zohriateho motora klepu dost vahadla na chvilu, tento stredny sulec kde nasiel nano mikro volu snad necely stvrt nano mm akoby mal spodok sulca drazku neviem nerozoberal,snad pochubujem ze to nieje daka struzlina!
tesne pod dorazom valceka ma asi nad nim hranku v puzdre!

Pamatam ze aj na druhej strane, bola presne na tom strednom to iste, ze by menej oleja logicky ,to znie take klasicke zachrapnutie ventilou motora pri studenom motore bez plynu pri starte, alebo pri prudkom rozjazde pri malo zohratom motore 40-60C ako ked si odkasle...zhachrapne ale nic buchotave vazne!
Sulce -hydra na BDG ine vahadla oatacave maju na opacnej ku kraju hlav tieto hydrosteli po obvode hlav vahadiel od okraja dekla cca 5cm, lebo vahadla k stredu su zas stlacane ventily z pruzinami, co je na druhej strane loziska vahadla.

Tak ako sa zbavim tej blikacky zhavenia ! zlozim a uvidim co vcds hex2 ked zozeniem kabel.
moj nazor nic take zle, bud Turbo** ma variator -klapky su polozadrete asi,ale nemalo by hlasit blikanim zhaviacej kontrolky.
aj to bolo presne podla tvrdenia uz opravene!

Skor pred: 2tyzdne prefukoval na stati DPF** z plynom na 5-8sek 5000 ot. motor ok! dal zahul jemne a na konci jemne modry dym co je asi oleju vela. aj po zime po zohriati mal asi 5min vacsiu dymivost lahka noha po nazhrievani,bielo sedy dym tak az tak zima nebolo 10C°. chvilami bielo modry.
po malej trase stupak 40% sa zohrial ale nic ziadne dimenie po stati a na trojke bez plynu stupak dole Turbo* pisti to bolo po prefuknuti DPF* ked som v zime iba par krat nehal na parkovisku volnobeh pri -10C° v zime preto vravym ze ani nebeham na tom.

teraz dva krat plyn kopnutie a dava max 2800ot. pri pridani na pol sekundy az sekundy.

opakujem parozie jeger potrubie ciste ako nove, Turbo* a sekundarny nasavanie spalovania ciste jeger daval skor samocistenie po stelovani vahy automaticky ok, a maly okruh ked zavreta klapka som naschval chodil na maly okruh decentne v otackach po zohriati svizne pred pol rokom, po nastaveni klapky z vahou vzduchu davalo plny vykon ok, jeger cisty suchy, ale nic vazne pravu komoru cistil pri vymene zhavicou a lavu teraz nic tam moc nebolo.
olej pred vymenou ale kontroloval olej pri stati a mal risku v polke 1.5 roka spat 5L a dolial som 1L a teraz mam stale na max risku tak bud tam dal omylom este 1L a mam vela oleja co je 7L alebo je tam daky problem tak skusim odpustit...olej 5W-40 je cierny a je este husty prepaleny ma viac ako 2.5roka ale tak dal asi 2500km.
Naposledy upravil Sam57 dne 16.07 2024 8:56, celkově upraveno 2 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





27.05 2024 12:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

10.06 2024 1:19


tak ze bola to vysunuta hadicka z podtlakoveho elektro ventilu N75 a bola schovana
pri palivaku a nevsimol, nebola vidiet ze druha strana maleho filtrika vzduchu pri zvesku kablou bola vysunuta uz to nerobi!

takze ked to obcas robi tak bud tie zaslepky rozpadnute zelene alebo pri vakuovom cerpadle napojenie hrubej hadice pri servo bubne alebo nadobke brzd.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6746 | Témat: 72

10.06 2024 9:36


nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

27.06 2024 10:55


moj dalsi problem, po intervale vymeny oleja a filtra ked pred, robil servis a kotrolu puzdra filtru a celeho priestoru od separatora oleja az po kontrolu trisek oleja a pred tym cisteni vysavacem menil aj tesneni na tych supatkach na prepustanie oleja do hlav a turba ked zistil ze mi netesnily a jeden bol aj dokonca zle utahnuty proto mozno aj Turbo* pistalo a dostalo zabrat ked bol prvy blizsie k fitru povoleny, dal tesnenia k hlavickam trisek oleja co maju supatko na pruzine aby rovnomerne prepustaly olej k turbu a k hlavam od olejoveho cerpadla a cez filtr okruh aj cez chladic oleja ten po vymene cely novy docela praca.
Ked ze klima prazdna a v nej malo oleja kriklavo zlty olej ,odstavil klimu skor vybratim remena a vybratim klimakompresora a hadice z vzparnika a od chladice prava spodna str..


Pointa po montazi spat som asi udelal chybu a dal zle vakuovku do ne spravne drazky AJ KED BOL presvedceny o opaku!

Mi praskol prave na puzdre ten 3/4 prstenec na vakuovej tak si koli mojej blbosti ponahlania zadelal na skodu a musel zhanat novu uz je in este ze vsimol, koli tomu ani nechcelo startovat a ked islo ako traktor co potom motor koli zatazi vzpina auto to je jedna z moznosti chyby motora koli zlej alebo zle osadenej vakuovky!

takze dalsia alchymia zistena z mojej strany prvy sroub spodny nahodit nepritahovat potom pol prstenec -vyvieva a neotacat vakuovu a skontolovat pred jej polohu aby sa nezasekla a neskrizila zleve strany dotiahnut vyvievu ,potom druhy bocny sroub to uz musi byt vyvieva prstenec pritahnuty na vakuovku a nepritahovat vrchny sroub, pritiahnut spodny bocny vrchny, pol prstenec finalne prvy!


NECHAPEM KONTROLKA UZ NESVIETILA ale obcas svieti obcas ne myslim ze asi to bude nieco z naftou lebo mam rezervu casto! tak palivak filtr je posledna vec co skusim pak
skor to nieje ani nudzak ale znizenie vykonu iba do 2800tis. otacok co mi mozno aj vyhovuje momentalne jedu na emise a nechcu mat plny vykon zazil som co delali a nadseny nebyl odpalit motor si neneham,to tak snad asi uz muj vuz vi co ho ceka a naschval blokol plny vykon !


nastastie sa nic pri prvom zlom nahodeni co mi utrhla vakuovka nic nezemlelo a nedokaslalo a nic neotralo a nic nemal v okoli ale cistil to pre istotu a ani v dutej vacke vakuovka ale dostala nadel pouzitelna len stredna oska a pritlacne veci ale buben byl aj tak uz vyzity tak neco zle na neco dobre !
podla mna kazdy kto pozna V6 2,5TDI nadava na to preco tam nieje 1cm vole na vybratie vakuovky bey toho aby si nemusel rozoberat 20veci koli tomu a to vypustit vodu bokom nadobku dole parohy, demontaz klapky prepady trisiek spatne povolit aj dekel hlavy aj privod trisiek paliva pripadne aj sekundarne spalovanie pravu stranu komor hl.sanie. a dekel rozvodu pravy.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
1
10.Listopad 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
0
12.Září 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
6
15.Červenec 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email