Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 27 června 2024
Celkem je zde 522 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Ryan4439
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 538
Online návštěvníků
Návštěvníků: 518
Uživatelů: 4
Celkem: 522

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71329 | Témat: 8169

před 7 dní (9:01)


Dodge Challenger SRT Demon 170 se vyrobil i jako kabriolet. Stojí 5,5 milionu
V Americe se objevil na prodej unikátní kabriolet Dodge Challenger SRT Demon 170. Byl jedním ze zatím nejdražších prodaných modelů všech dob.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Dodge Challenger Dodge Dodge Challenger SRT Demon 170 kabriolet muscle car nový střechy značka
Datum zveřejnění: Fri, 21 Jun 2024 05:00:34 +0000

Novodobý Dodge Challenger se oficiálně rozloučil s automobilovým světem, když se v loňském roce vůbec poslední evolucí stala vrcholná verze SRT Demon 170. Automobilka se rozhodla oslavit moderní muscle car extrémní bestií vycházející z dřívějšího modelu SRT Demon z roku 2017 a vypustila mezi nejnáročnější zákazníci osmiválcové monstrum s výkonem přes tisíc koní. A jen málokdo ví, že se vyrobila i maličká série unikátních kabrioletů, jež schválila sama detroitská továrna.

    - Zdroj: Mecum Auctions
    -
    -
    -
Celá galerie 7

Dodge na vzniku nadupaných kabrioletů Dodge Challenger SRT Demon 170 spolupracoval se specializovanou tuningovou dílnou Drop Top Customs sídlící na Floridě a dodal jí minimálně jeden zcela nový kus rovnou z výrobní linky. Ten se nedávno objevil na prodej v nabídce aukční společnosti Mecum Auctions a stal se jedním ze zatím nejdražších prodaných demonů všech dob.

Náročná přestavba

Během náročné přestavby byla původní kovová střecha nahrazena novou látkovou, která se pomocí elektrického mechanismu skládá do zavazadlového prostoru. Odstranění původní střechy přineslo nižší torzní tuhost karoserie, jíž se tuneři pokusili vylepšit dodatečnými hliníkovými výztuhami. Takhle přes oceán však můžeme jen odhadovat, jak moc se odstranění standardní střechy projevilo na celkových jízdních vlastnostech i pevnosti vozu.

Nepochybně se však výrazně zlepšil zážitek z jízdy, protože spolu s větrem ve vlasech si nový majitel Challengeru SRT Demon 170 nahoře bez může užívat i výraznějšího zvukového projevu osmiválce pod kapotou. Kompresorem přeplňovaná 6,2litrová benzinová jednotka Hellephant C170 totiž umí vyvinout až 1 039 koní a 1 280 newtonmetrů při tankování etanolu E85. Se standardním benzinem od čerpacích stanic pak stále zvládne alespoň 900 koní a 1 098 newtonmetrů.

Exkluzivita nahoře bez

Dodge Challenger SRT Demon 170 je vzácným moderním muscle carem, protože jej detroitská značka vyrobila v omezeném počtu pouhých 3 300 kusů. Tento konkrétní zakládá na sériovém čísle 1 100 a společnost Drop Top Customs si za kompletní přestavbu naúčtovala přibližně 550 tisíc korun. V nedávné dražbě Mecum Auctions se pak unikátní kabriolet prodal zhruba za desetinásobek, přesněji za 5,5 milionu korun.

DodgeLegendy minulosti: Dodge Charger oslnil vizuálem převrhlé lahve a sedmilitrovým motorem

Stačí málo k tomu, aby se auto stalo nezapomenutelným - objevit se na filmovém plátně. Slavná honička z filmu Bullitt zajistila tomuto vozu nesmrtelnost.
Pamatujete si nadupaný Dodge RAM SRT-10 s motorem z Viperu? Možná bude mít nástupce

Nynější vývoj se zaměřuje na RAM Rebel TRX, ale nový SRT může vzniknout hned poté.

Až nebezpečně rychlé

Dodge v loňském roce uvedl nový Challenger SRT Demon 170 na závodní dráze a odhalil, že s extrémním výkonem je až nebezpečně rychlý. Čtvrtmílový sprint s pevným startem zvládá za 8,91 sekundy s cílovou rychlostí 243 kilometrů v hodině. Od dragsterové asociace NHRA dokonce dostal napomenutí, že tento sprint zvládá v čase pod 9 sekund bez standardního brzdného padáku a bezpečnostního rámu.

Pro americkou značku Dodge byl Challenger SRT Demon 170 velkolepým rozloučením s velkolepými muscle cary, díky nimž si vybudovala svou slávu u automobilových nadšenců. Spolu s nejvýkonnějším challengerem všech dob skončily i slabší varianty, protože továrna současně ukončila výrobu legendárního osmiválce HEMI.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 7 dní (9:01)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa artdeshine asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coating coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keramika keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email