Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 10 listopadu 2024
Celkem je zde 211 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Matysek912
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 802
Online návštěvníků
Návštěvníků: 207
Uživatelů: 4
Celkem: 211

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72055 | Témat: 8169

21.06 2024 9:01


Nový Peugeot 3008 je konečně v Česku! Za 749 tisíc korun nabízí spoustu muziky
Nový Peugeot 3008 se konečně prodává v Česku. S novým designem s charakteristickou světelnou signaturou lvích drápů má i novou platformu a nabídne hned tři elektrické verze.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Peugeot 3008 elektromobil jízdní vlastnosti nová nový osvětlení Peugeot pohon převodovky speciální
Datum zveřejnění: Thu, 20 Jun 2024 10:33:00 +0000

Úspěšný Peugeot 3008 je jedním z nejprodávanějších kompaktních SUV na evropském trhu, a právě teď vstupuje do nové éry. V Česku se oficiálně začíná prodávat nejnovější generace, která je vůbec prvním modelem značky zakládajícím na zcela nové modulární architektuře STLA Medium skupiny Stellantis. S novým technickým i technologickým základem Francouzi chtějí pomoci hlavně čistě elektrické verzi E-3008, která slibuje dojezd až 680 kilometrů, rychlejší nabíjení, pokročilejší jízdní vlastnosti i online služby.

    - Zdroj: Peugeot
    -
    -
    -
Celá galerie 11

Nový Peugeot 3008 se vyrábí výhradně v továrně v Sochaux ve Francii. V Česku se bude prodávat ve dvou stupních výbavy Allure a GT a postupně nabídne až tři elektrické pohony, mild-hybrid i plug-in hybrid. Aktuálně však na náš trh vstupuje pouze se dvěma dostupnými motorizacemi.

Hned tři elektrické verze

Základem modelu u nás je nová mild-hybridní jednotka Hybrid 136 e-DCS6 o 100 kW (136 koní) a elektrickou alternativou je čistě elektrický pohon s maximálním výkonem 157 kW (210 koní) a relativně velkým vysokonapěťovým akumulátorem s kapacitou 73 kWh. Ze všech nabízených typů pohonu bude však nabídka těch elektrických v budoucnu největší a už brzy se můžeme těšit na další dvě motorizace.

VIDEO SEM

K již prodávanému základnímu elektromobilu s jedním elektromotorem a dojezdem 524 kilometrů se později přidá i varianta s pohonem všech kol prostřednictvím dvou elektromotorů s kombinovanými 240 kW (320 koňmi) a dojezdem až 527 kilometrů. Pro potřeby co nejdelšího maximálního dojezdu se pak v nabídce objeví i elektromobil s jedním elektromotorem o 170 kW (230 koních) a dojezdem 680 kilometrů.

Technickým základem všech elektrických verzí je moderní 400voltová architektura s vysokonapěťovou lithium-iontovou baterií 400 V s chemickým složením NMC (nikl, mangan a kobalt). Elektromobily se mohou pyšnit i rychlým stejnosměrným nabíjením s maximálním výkonem až 160 kW, což umožňuje dobít baterii vozu E-3008 z 20 na 80 procent, a to u verze se standardním dojezdem za 30 minut a u verze s dlouhým dojezdem za méně než 30 minut.

Ve výbavě všech vozů se objevuje i tepelné čerpadlo k efektivnějšímu teplotnímu komfortu i šetření energie v akumulátoru, funkce V2L (vehicle-to-load), díky níž může vysokonapěťová baterie sloužit jako zdroj elektřiny pro externí elektrické spotřebiče, i tříúrovňové rekuperační brzdění pro zpětné využití tepelné energie ze zpomalování.

Dvojice hybridů

K již představenému mild-hybridnímu spalovacímu tříválci Hybrid 136 e-DCS6 s novou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou se později připojí i nabíjecí plug-in hybrid. Ten zakládá na benzinovém motoru o 100 kW (150 koních) a doplňuje jej elektromotorem o výkonu 92 kW (125 koní) a lithium-ion baterií s užitečnou kapacitou 21 kWh. Slibuje kombinovanou spotřebu paliva v cyklu WLTP okolo 1 l/100 km a čistě na elektřinu ujede až 85 kilometrů.

Kompletně nový i-Cockpit

Už všechny vozy značky Peugeot jsou vybaveny inovativní architekturou interiéru i-Cockpit, která se ve zcela novém provedení objevuje i v nové generaci modelu 3008. Nově je architektura Panoramic i-Cockpit tvořena zakřiveným 21" plovoucím panoramatickým displejem spojujícím digitální přístrojový štít s dotykovým infotainmentem. Plovoucí efekt podtrhuje speciální LED ambientní osvětlení pod displejem.

Peugeot v redakčních testechPeugeot 208 GT je francouzská drobotina, která ukazuje, že malá auta to nebalí

Nejvyšší verze je atraktivní, ale mohla by víc zlobit.
Test Peugeotu 308 1.2 PureTech 130: Podlomí vám kolena!

Nová 308 je setsakra krásné auto. A navíc moc hezky jezdí.

Peugeot novinku doplňuje i individualizovatelnými digitálními dotykovými tlačítky i-Toggles, nově přesunutým voličem výhradní automatické převodovky na palubní desku i novým kompaktním volantem s dotykovými ovládacími prvky. Budete za ním sedět v komfortních předních sedadlech s prestižním certifikátem AGR, uděleným německým sdružením lékařů a fyzioterapeutů podporující výzkum v oblasti prevence bolestí zad.

Nový Peugeot 3008 se už prodává v Česku a první verze jsou k dispozici za následující ceny: Hybridní verze Hybrid 136 e-DCS6 v základní výbavě Allure stojí 749 000 Kč, v luxusnější výbavě GT stojí 859 000 Kč. Za základní elektrickou verzi s elektromotorem o 157 kW pak zaplatíte 1 119 000 Kč ve výbavě Allure a 1 239 000 Kč za pokročilejší výbavu GT.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





21.06 2024 9:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email