Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 25 prosince 2024
Celkem je zde 345 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: guderiankh
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 895
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 1
Celkem: 345

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2012
Příspěvků: 50 | Témat: 17

02.01 2020 13:28


Dobrý den,

řešilo se to tu patrně již několikrát, ale nenašel jsem nic podobného mému průběhu. Proto se na vás obracím s prosbou o nějakou informaci, čím by to mohlo být a jak k tomu mohlo dojít.

První pochybnost se vyskytla při cestě do Tábora na dálnici, kde jsme vůz příliš nešetřil. A tak ve vysokých otáčkách ve vysoké rychlosti se rozsvítila kontrolka EPC* a problikávala kontrolka motoru. Vůz spadl patrně do nouzového režimu, přestal táhnout. Dále jsem jej nehonil a v poklidných cca 80km / HOD* jsem dojel do místa určení. Cestou již neblikala kontrolka motoru ba ani nesvítila. Svítila pouze kontrolka EPC*. V nízkých otáčkách, zejména při rozjezdech, auto mělo tendenci chcípnout, ač tedy ani jednou nechcíplo. Ten kousíček po městě byl tedy za trest. Avšak jsme dojel. Odstavil jsem vůz a šel na schůzku. Po schůzce jsem nastartoval vůz a ten se choval zcela normálně, neindikoval žádnou závadu, otáčky se držely stabilně na volnoběhu a vše se zdálo být v pořádku. Nesvítila žádná kontrolka, prostě nic. Přisuzoval jsem tedy předcházející problémy nějaké závadě na nějakém senzoru. Rozhodl jsme se, že auto dovezu do servisu už v ten den. Bohužel jsem nedojel, i přes velmi klidný a opatrný režim jízdy. Podotýkám, že cestou do servisu nesvítila žádná z kontrolek indikující chybu a auto se chovalo zcela běžně. Odhadem 5km za Benešovem v motoru začalo cosi loupat, nebo praskat, to trvalo pouze krátce cca 30 sec a během chvilky se motor zcela zastavil, na displeji řidiče se tuším rozsvítilo „závada brzdového systému“ nebo něco v tom smyslu, zabrzdit se povedlo bez potíží, nezdálo se mi, že by brzdy byly v nepořádku. Po ukončení jízdy se do kabiny navalil zápach spálené gumy. Myslel jsem si, že se tedy zadřel startér a to zničilo řemen, který smrděl. Kontrola oleje - ukazatel ukazoval cca polovinu.

Vůz tedy mají v servise už přes celé svátky, kde se prvotně čekalo na startér, který byl na cestě z Německa. Po výměně startéru mi oznámili, že nejde otočit motorem. Dneska jsem byl informován, že je možná zadřený motor. Jen mi nejsou schopni říct, jak se to mohlo stát, nebo zda je to skutečně ono.

Nenapadá vás prosím někoho, čím by to mohlo být, jak se mohl zadřít motor? Pravidelně vůz servisuji v authorizovaném servise, všechny výměny olejů, filtrů a jiných věcí dle plánu / potřeby vozu.

Aktualizováno - po troše prošení mi poslali ze servisu výpis chyb:

- Spouštěč se netočí
0001 - Elektronika motoru
5456 P305400 Spouštěč se netočí mechanické zablokování nebo elektr. závada (11100101 aktivní/statický)
- zjišťování, že zapalování vynechává
- KD3874 - Parkovací pojistka
- Klíčky k vozidlu 2, nedosaženo mezní hodnoty
- E683 - Účastník LIN (opr.sk. 70)
- Žádná tvorba plamene
- J527 - ŘJ elektroniky ve sloupku řízení, napájecí napětí
- Všeobecný test napájení (opravárenská skupina 27)
- zásah do správy energie
- J769/J770 - Asistent změny jízdní stopy, kontrola nap. napětí

Děkuji za každou konstruktivní radu.[/list]
nahoru

sponzor





02.01 2020 13:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.01 2020 16:37


Ještě napiš alespoň co je to za auto a motor
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2012
Příspěvků: 50 | Témat: 17

02.01 2020 16:48


Omlouvam se.

Audi A8 2010. Motor CDRA. Pokud se nepletu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

12.06 2024 13:43


predposledna atmosfera 4.2FSI V8 A8 D4
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


schvalne co v agregate prdlo a kolko si mu vysolil?! ak to nieje tajnost ako vzdy, ked iba 1350eur bol odhad rozoberacky pre zistenie zavady, typujem ze od 5klacku v ocich minimalne!
Ja len predpokladam ze koli slabemu tlaku oleja sa ti posunul rozvod a prdol daky ventil do valca pri najhorsim ,alebo prasknuty priylacny sa rosipal- hlinikovy dopinak velky a zasekol prevod za motorom pri rozvodvej retazke...alebo vodna !
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1854 | Témat: 45

12.06 2024 15:14


nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

14.06 2024 13:21


Sam57: Když už tady budeš oživovat takový starý věci dotazem na člověka, zkus si napřed v jeho profilu zjistit, kdy tady byl naposledy. Tady se klidně vsadím, že ti neodpoví, protože naposledy byl online Po, 18.04, 2022 11:37.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

14.06 2024 16:47


Sam57 (12.06 2024 13:43) <a href="/forum/prispevek/1494032-zadreny-motor#1494032">orig</a> :
predposledna atmosfera 4.2FSI V8 A8 D4
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


schvalne co v agregate prdlo a kolko si mu vysolil?! ak to nieje tajnost ako vzdy, ked iba 1350eur bol odhad rozoberacky pre zistenie zavady, typujem ze od 5klacku v ocich minimalne!
Ja len predpokladam ze koli slabemu tlaku oleja sa ti posunul rozvod a prdol daky ventil do valca pri najhorsim ,alebo prasknuty priylacny sa rosipal- hlinikovy dopinak velky a zasekol prevod za motorom pri rozvodvej retazke...alebo vodna !

Ty si tenhle motor neviděl nikdy ani na obrázku co …. Jsi talent.. co koment to fantastická ultra sračka.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.9. 2021
Příspěvků: 15 | Témat: 3

15.06 2024 22:19


Tak ta scéna na dálnici mi připomněla mou scénu na úplně té samé dálnici jak jsem popisoval ve svém tématu pár dní dozadu. Viděl bych to na negativní vlny na té dálnici

Ale zajímalo by mě co měl za problém. Škoda, že se to už asi nedozvíme díky stáří tohoto tématu a neaktivity uživatele
nahoru

sponzor





15.06 2024 22:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

16.06 2024 9:55


Motory cdra se zadiraji vydriraji stejne jako motory BVJ CAUA atd. Proste jejich zasranej longlife a interval 30 tis do hlinikovy V8 fakt nefunguje.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email