Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 18 června 2024
Celkem je zde 499 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Ladislav95
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 510
Online návštěvníků
Návštěvníků: 498
Uživatelů: 1
Celkem: 499

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.9. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

02.06 2024 10:04


Ahoj klubáci,
obracím se na vás s prosbou o radu, neboť již nejsem schopen více specifikovat původ problémů než co uvádím níže.
Mám Audi S5 4.2 V8 (CAUA) z roku 2008, najeto 104000km. V poslední době mě vůz dost zlobí.

1. Občas se mi rozsvítí kontrolka motoru po nastartování (pouze při studeném startu). Po kontrole přes VCDS jsem zjistil, že jsou to chyby přerušení zapalování (děje se na všech válcích, ale ne bezpodmínečně najednou)
příklad:
004967 - valec 5 obvod zapalovani P1367 - 004 - preruseni - Sporadická, při teplotě 18°C)

2. V poslední době se k tomu přidal i problém s nastartováním (opět pouze při studeném startu). Stává se, že to nenastartuje hned, někdy to točí a nechytne. Když to zkusim znovu nastartuje okamžitě. Někdy po nastartování bývá volnoběh neklidn, občas i motor zhasl nebo měl jen tendence zhasnout (po studeném startu), při zahřátém motoru je jen neklidný, v pravidelných intervalech poskakují otáčky mezi 600-680rpm

3. Když už je motor dostatečně zahřátý, tak při jízdě, když uberu plyn a znovu přidám, slyším přibližně na cca. 1sec děsný kovový zvuk, takový chrastění/šelestění, podobné jako kdybych sypal šrouby na plech. Po cca. 1sec to vždy přestane. Mám i pocit, že po dobu té 1sec, kdy to chrastí tak to nemá plný výkon. Jak to přestane chrastit, tak pociťuji i že to výkon získá.

4. Před týdnem jsem vypozoroval, že auto začalo při jízdě dost škubat, pokud v nižších otáčkách přidám hodně plynu. Při mírném přidání to nedělá. A při vyšších otáčkách to také nepociťuji.

5. Nedávno jsem na dálnici zkusil vyšší zátěž, při cca. 190km/h na mě začala blikat kontrolka motoru. Ihned jsem snížil rychlost a kontrolka přestala blikat a zhasla. Po té jsem hned přes VCDS načetl chyby a to rozblikání kontrolky motoru pravděpodobně způsobily senzory klepání
004898 - snimac klepani 3 (G198)
000808 - snimac klepani 1 (G61)
004900 - snimac klepani 4 (G199)
000819 - snimac klepani 2 (G66)
000768 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne
000771 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu
009014 - Regulace klepání válce 1 P2336 - 001 - dosažena regulacní mez - Sporadická
009017 - Regulace klepání válce 4 P2339 - 001 - dosažena regulacní mez - Sporadická
009024 - Regulace klepání válce 5 P2340 - 001 - dosažena regulacní mez - Sporadická

Mám teorii, že by min. body 1-4 mohly souviset s vadným katalyzátorem na straně spolujezdce. Po té co se začala objevovat i chyba katalyzátoru (001057 - zahrivani katalyzatoru: rada valcu 1 - P0421 - 002 - ucinek prilis maly - Sporadická, jsem si při konstantní rychlosti na dálnici zapnul sledování zadních Lambda* sond a pravá zadní sonda lítá na grafu nahoru a dolu jako zběsilá. Levá zadní sonda v pořádku, držela si hodnoty napětí na grafu stále nahoře (přikládám obr.)

Nevím jestli s tím může souviset i ten hrůzný bod 5, ale tajně doufám, že ano.

Ještě zkusím dnes zjistit pomocí mikrofonu jestli ten hrozný zvuk při ubraní a přidání plynu vychází opravdu z toho katu.

Chtěl bych vás tímto poprosit o názor, jestli to opravdu může být tím katem nebo je to něco jiného.

Předem vám děkuji za názory

Tak jsem prohodil zadní Lambda* sondy a čekal jsem tedy 2 výsledky. Buď, že se problém přesune a nebo zůstane na stejné straně. Ale nyní to líta podivně na obou stranách. Tak jsem z toho teď zmaten víc než jsem byl
nahoru

sponzor





02.06 2024 10:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5310 | Témat: 68

03.06 2024 14:57


Zacal bych svicky (1), civky (1), netesnosti sani a vyfuku (4), klapy sani (4), vstrikovace (5), nastavovace vacek (2,3), vahadla (3), vacky samotne (3), rozvody (3)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.9. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

04.06 2024 0:16


Díky za reakci. Musím přiznat, že jsem doufal v trochu jednodušší řešení

K bodu 1 - svíčky a cívky bylo první, co jsem měnil (jsem zapomněl připsat)

Včera jsem ješte čistil klapku sání, byla ale vcelku čistá

K bodu 3 - rozvody mě v jednu chvili napadly, ale pak jsem si říkal, že ty by se asi ozývaly pořád a ne jen při přidání plynu. Když jen prošlápnu plyn (při P či N), tak to nedělá. Jen v souvislosti s deakcelerací (auto brzdí motorem) a následnou akcelerací (není potřeba agresivní jízdy)

K bodu 4 - na podzim jsem měnil za katama první část výfuku, dal tam AWE Non-Resonated Downpipes, tak mohu zkontrolovat jestli je to dobře utažené. Nebo máš spíše na mysli netěsnost ještě před katama?

Zbytek toho, co píšeš, mě trochu děsí, jelikož to už jde o věci, které sám nedám. Každopádně jakmile budu mít nová zjištění, tak to sem připíšu. Vypadá to na běh na dlouhou trať
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1581 | Témat: 15

04.06 2024 8:09


Vysypaný nebo sesypaný katy zpravidla řinčej. Zkontroloval bych je endoskopem po odšroubování lambdy. Pokud teda neni v koncovkách bílej prach, to by bylo jasný hned. A rovnou kouknout na časování. Bez toho bych s tim ani nejezdil. Pak vstřiky a další
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5310 | Témat: 68

04.06 2024 8:13


Ono uz by to bylo mozna lepsi dat nekomu, kdo ty motory zna, i podle zvuku bude vedet. Zkus to pripadne nahrat a hodit i sem.

Ad 3. Zmer tlak oleje na ruznych mistech motoru a v ruznych rezimech, teoreticky muze byt problem s nejakym ventilem, nebo se nekde ztraci tlak. Kdyz ubiras a pridavat meni se prave mimo jine natoceni vacek. Muze se u toho zmenit tlak oleje a pak treba nezvlada tlacit napinak. Je to trochu divoka teorie, ale stat se muze.

Ad 4. Myslim netesnost zejmena nekde driv, od filtrboxu dal az po sani vcetne, a pak od vyfukovych sbernych potrubi po katy/Lambda* sondy (typicky vlnovce).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.9. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

04.06 2024 22:32


to Malcolm: V koncovkách jsem bílý pach neviděl. Každopádně tohle je fakt děsný zvuk, který je slyšet víc než samotný motor. Ale dělá to pouze pokud pustím plyn a po té znovu přidám, a to po dobu 1-2sec max. pak to přestane. Endoskop kamarád má, tak to zkusím do nich mrknout. Díky za tip

to hemic: Ano, já bych jej rád dal někomu, kdo ty motory zná. Nejraději bych jej svěřil Satasovi, ale ten je určitě vytížený tak na rok dopředu, takže u něj se bohužel nechytám Pokud by se našel někdo jiný z Prahy či z blízkého okolí, kdo je srdcař jako Satas, tak mu vůz rád svěřím. Já bohužel nikoho takového neznám A do autorizáku určo ne. Chtěl jsem před pár lety po nich drobnost a cena byla úplně mimo. To bylo poprvé a naposledy co jsem tam byl. Já nemám problém zaplatit za dobře odvedenou práci, nejsem držgrešle, ale vše má jisté hranice.

Jak jsi výše zmiňoval, to s těmi nastavovači vaček u problému se startováním, tak kamarád říkal, že jeho zeť má tušim něco od VW a že tam má problém se startováním a je to právě tímto, že to je známá nemoc u toho konkrétního motoru. No jestli je to i u mě, tak to mi pak nezbyde nic jinýho než počkat až se stane zázrak a Satas si to vezme do parády

Tu netěsnost bychom měli snad zvládnout zkontrolovat. Je pravda, že těsně před klapkou je připojená do té roury hadička, která netušim kam vede, ale úplně netěsnila (nedržela, protože předhozí majitel byl asi šikovný a spousta věcí je tam ulámaných, včetně právě tady zajištění proti vypadnutí.

Zítra nahraji ten zvuk. Snad to ten mikrák pobere a hodím to sem.

Díky oběma za reakci a tipy. Jak budu mít nějaké výsledky tak to sem písnu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.9. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

07.06 2024 23:49


Tak jsem to chrastění/šelestění při akceleraci (po předchozí deakceleraci) zkusil nahrát aspoň na mobil (nenašel sem externí mikrák)
https://youtu.be/QXe2Xav7CFA
https://youtu.be/r4IwGR0MFUM

Zároveň jsem ještě nahrál pravidelné kolísání volnoběhu. Děje se hlavně po nastartování (zahřátý motor). To trvá 30-60sec a pak se to buď zmírní nebo to přestane. Je to dobře slyšet na něčem, co umí reprodukovat hloubky (případně sluchátka). Na mobilu to slyšet neni
https://youtu.be/f-njbduFY7Y
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 313 | Témat: 14

08.06 2024 7:25


Dělá to v libovolných otáčkách? nebo jen v určitém pásmu?
nahoru

sponzor





08.06 2024 7:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.9. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

08.06 2024 13:04


V libovolných otáčkách. A pouze když je to zahřáté. Nahrával jsem to v nižších, aby to lépe vyniklo. Původně jsem si myslel, že to dělají ty dva malý rezonátory (či jak se jim říká) před středovým tlumičem, protože při bouchnutí do nich vydávaly podobný chrastivý zvuk, ale nebylo tím. Pak mě tedy napadl ten kat.

Ještě mě napadlo s tím zajít na dyno a místo měření výkonu hledat odkud to jde.

Je zvláštní, že na volnoběh při ubrání a přidání plynu to nedělá.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7167 | Témat: 19

08.06 2024 15:09


ChunKy (04.06 2024 22:32) <a href="/forum/prispevek/1493888-audi-s5-4-2-v8-caua-vysypany-kat-nebo-neco-jineho#1493888">orig</a> :
to Malcolm: V koncovkách jsem bílý pach neviděl. Každopádně tohle je fakt děsný zvuk, který je slyšet víc než samotný motor. Ale dělá to pouze pokud pustím plyn a po té znovu přidám, a to po dobu 1-2sec max. pak to přestane. Endoskop kamarád má, tak to zkusím do nich mrknout. Díky za tip

to hemic: Ano, já bych jej rád dal někomu, kdo ty motory zná. Nejraději bych jej svěřil Satasovi, ale ten je určitě vytížený tak na rok dopředu, takže u něj se bohužel nechytám Pokud by se našel někdo jiný z Prahy či z blízkého okolí, kdo je srdcař jako Satas, tak mu vůz rád svěřím. Já bohužel nikoho takového neznám A do autorizáku určo ne. Chtěl jsem před pár lety po nich drobnost a cena byla úplně mimo. To bylo poprvé a naposledy co jsem tam byl. Já nemám problém zaplatit za dobře odvedenou práci, nejsem držgrešle, ale vše má jisté hranice.

Jak jsi výše zmiňoval, to s těmi nastavovači vaček u problému se startováním, tak kamarád říkal, že jeho zeť má tušim něco od VW a že tam má problém se startováním a je to právě tímto, že to je známá nemoc u toho konkrétního motoru. No jestli je to i u mě, tak to mi pak nezbyde nic jinýho než počkat až se stane zázrak a Satas si to vezme do parády

Tu netěsnost bychom měli snad zvládnout zkontrolovat. Je pravda, že těsně před klapkou je připojená do té roury hadička, která netušim kam vede, ale úplně netěsnila (nedržela, protože předhozí majitel byl asi šikovný a spousta věcí je tam ulámaných, včetně právě tady zajištění proti vypadnutí.

Zítra nahraji ten zvuk. Snad to ten mikrák pobere a hodím to sem.

Díky oběma za reakci a tipy. Jak budu mít nějaké výsledky tak to sem písnu.
Zeptej se malcoma co ja a vlastně i on zazivame s jeho 3.0 TFSI* auto ma dva roky a jezdil 3 mesice? Dneska tak trochu lituju toho ze sem kdy kejvnul nato ze to auto vemu k sobe DAM* dokupy.... ale to prostě nikdo nemohl tušit co vše tě ještě muže potkat.Ted už prakticky je to ve stadiu kdy nato jdu s usmevem kdy se zase neco posere.

S autem se u me klidně zastav alespon uvidiš v jakejch sem sračkách 20 let v kuse...jen hloubka se mění.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.9. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

09.06 2024 4:10


To Hemic: ad 4) Nevím jestli jsem objevil zdroj cukání, či to vyřešila výměna zbylých 3 Lambda* sond (jedna byla měněná už na podzim) nebo jen blbá náhoda, ale ten motor přestal cukat. Jsou to již 3 dny co se pokouším problém vyvolat. Nedělá to ani za studena ani za provozní teploty. V příloze zasílám foto, kde jsem označil věc u sání, která byla ulomená nějakým géniem přede mnou, navíc ta koncovka pokračující dál husím krkem nedržela zastrčená v té odlomené části (v předešlé zprávě jsem to asi mylně označil jako hadičku). Dočasně opraveno (než vyměním celou tu rouru). K čemu to ale slouží jsem nedohledal. V Etka Online u toho sání to není popsané

To Malcolm: Tak bohužel se při výměně lamba sond endoskop nekonal, protože jsem jej nakonec neměl. Takže jsme pouze nahlédli skrz ty díry. Vypadalo to takhle na pohled uvnitř ok, hezky bíle, ale to je dle mého nic neříkající

To Satas: Ty jo, za 2 roky se povozit jen 3 měsíce, to je tedy krutá bilance Já nejezdil teď týden a byl jsem z toho na prášky. Ale aspoň jsem místo toho provětral 54 let starou americkou V8. Taky to už potřebovala. Každopádně díky za nabídku. Ozvu se a domluvíme se, kdy by se ti to hodilo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.9. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

09.06 2024 22:52


ad 1, ad 2) Dnes jsem si zjišťoval jaké projevy může mít špatná váha vzduchu, a jedna z možných projevů je údajně špatné startování a kolísání volnoběhu. V úterý ji zkusím vyčistit. Dám vědět, zda-li se to zlepšilo nebo to už nejede vůbec Přikládám odkaz na včerejší startování. Tragédie https://youtu.be/e3QGi5-_mhI A samozřejmě se k tomu objevily chyby "ovbod zapalování přerušen" na 7/8 válcích. Ale bez rozsvícené kontrolky motoru.

ad 3) Dnes jsem externím mikrofonem nahrával oba katy, ale šelestění bylo stejně hlasité na obou stranách, což mi zničilo mou teorii o vysypaném pravém katu. Pak mi zpětně při poslechu došlo, že stejný zvuk mi dělaly ventily u Forda Escorta. Tak jsem vzal mikrofon a nahrál zvuk přímo na ventildeklech https://youtu.be/4sg4hqLghr4 A ten zvuk šelestění byl jasnější než u katů. Což mě trochu děsí

ad 4) Tak jsem i dnes znovu testoval zda-li to bude cukat, ale prostě necuká, takže super. Bod 4 vyřešen.Buď se to vyřešilo tím opravením toho čeho si na tom sání (pátral jsem a asi to bude odvětrávání klikovky) nebo to opravily nové Lambda* sondy a nebo tam byl problém v konektorech, protože ty jsme i zároveň vyčistili a opravili to tak, aby to drželo jak má.

ad 5) nevím jestli to souvisí s bodem 4, ale už se mi to na dálnici také nepodařilo znovu vyvolat. Naložil jsme tomu, ale nic se nerozblikalo, žádné chyby klepání se neobjevily. Takže patrně taky vyřešeno
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5310 | Témat: 68

10.06 2024 11:40


podtlak umi udelat spoustu veci, vynechavani zapalovani za jizdy nejspis vyresili lambdy a konektory. Obavam se, ze ti ted uz nezustava nez zkontrolovat rozvody a nastavovace vacek. To spatne startovani a chcipani muzou zpusobovat rozpadene nastavovace a ve vysledku mozna i ten zvuk u ubrani
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7167 | Témat: 19

10.06 2024 18:37


Hele tohle stejne skončí motorem venku a do sroubku jako je u v8 FSI* klasika.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5310 | Témat: 68

10.06 2024 18:38


Satas (10.06 2024 18:37) orig :
Hele tohle stejne skončí motorem venku a do sroubku jako je u v8 FSI* klasika.


amen
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 313 | Témat: 14

10.06 2024 18:43


tak ono každé MPI* tak konci taky
nahoru

sponzor





10.06 2024 18:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7167 | Témat: 19

10.06 2024 19:22


MPI* už nechci ani vidět ukončeno.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.9. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

10.06 2024 22:55


Tak tohle vyloženě potěšilo takhle při pondělku Jako motor ven jsem očekával (s tímto vědomím jsem to i kupoval), ale ne už při 100000km No, zkusím se 3x pomodlit, a pokud se nestane zázrak a zlý démon můj motor neopustí dobrovolně, tak buď zkusim podříznout kohouta, pomažu motor jeho krví při obřadních svíčkách, čímž se upíšu ďáblovi, ale motor mi přestane chrastit a nebo nesejdu z cesty a povolám exorcistu Satase. A když už to bude venku, tak to vezmem z gruntu.

To Satas: Zítra bych tedy s dovolením zavolal a domluvili bychom se na vstupní prohlídce
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7167 | Témat: 19

před 7 dní (20:36)


Cucnem si z klicku kolik to má najeto ju?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email