Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 23 listopadu 2024
Celkem je zde 346 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: URBIII
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 829
Online návštěvníků
Návštěvníků: 346
Uživatelů: 0
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.11. 2013
Příspěvků: 7 | Témat: 3

04.05 2023 14:15


Ahoj,
potřebuji poradit, mám špatně nastavený povstřik, technická otázka. V servisním manuálu píší že je nutno seřídit přítlačnou kladku pokud nesedí jazýčky, ty nesedí, pokud budu tedy chtít došponovat řemen, musím zaaretovat čerpadlo? Jde mi jen o toto, následující postup je mi jasný ale toto není z manuálu úplně zřejmé, jelikož tam seřizují přítlak při výměně rozvodů a v tu chvíli musí být čerpadlo zaaretovane. Děkuji za odpověď.
nahoru

sponzor





04.05 2023 14:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

11.06 2024 15:40


tazko sa da radit takto, postup je jednoduch, hlavna kluka ojnice ma , znacky k sebe ! pri celom predku dole u 2.5TDi V6 coz sahara out, z predu dole su znacky sipky
>< musia byt zarovno a v tedy sa da zaaretovat z pravej strany bloku ojnica zo stift zavitnicou origo.
ale da sa aj bez, ale musi vediet co robis! nehybes ani z vackami ani ojnicou bez remena to dufam jasne a pruziny sa vystru pri sundani remena takze bacha na to!


Cerpadlo ma tiez svoju presnu aretacnu polohu spravnu dieru a musis vediet ktoru mam aj video niekde kde to bolo ukazane ale tiez ti to musi trvat sa trafit presne a musis na to vidiet poriadne nemoze vaglat a pohnut ani o pol mm pri spravnej hrubke ticky a polohy dierka k dierke.

Vacsina navodou je na prd, aj origo lebo hned prva vec je nepovolovat ani jedno ozubene vackove kolo L/P nieje treba, to je ta posledna najtazsia vec ktoru by som robil iba ak sa do toho uz niekto nerypal, lebo standartne sa z predu ozubene kolecko vaciek ani na jednej strane nepovoluje!!
iba vtedy povolujes ak mas zaaretovane vacky a spravnu polohu ojnice sipky dole.

takze skor ako budes davat dole hlavny remen daj risky pre istotu pre svoju kontrolu na bloku a kolecka a to na oboch stranach pripadne remen tak aby si to vedel potom porovnat bez znacenia noveho remena aby sedel alebo ked mas hlavnu risku ojnice motora danu ;potom ti ukaze. ked mas oba remene velky maly.
odblokujes ak bola hlavna bloknuta a mas hlavny velky rozvod stravne!
cerpadlo nehas bloknute ! aj dopinak odblokovany dole pri hlavnom malom ozubenom.

vacky sa daju tiez zaaretovat z hora od zadu plech kockami zasunutim ked riesis hlavny rozvod tak z oboch stran v spravnej polohe, musi to sediet vsetko v tej servisnej polohe az po odblokovani dopinaku spodneho a odblokovat aretacie!
Pozor nemusi sediet ak to bolo pred tym zle
inak spravne bude ak, budes mat dotiahnuty aj maly remen z cerpadlom!

preto cerpadlo nehavas zaaretovane pred z tickou napriklad vrtak tusim 12.5 -ka alebo 13stka ale bacha musi byt spravne zasunuty ta mensia dierka a obal si ho handrou alebo izolackou nech si pri dotahovani kolecka pruziaceho neurves on ruku a zily.

Takze pri hlavnych povodne spravnych pred tym polohach co mas znacene pred sa ti pri odblokovanej hlavnej ojnice dole ale aj vaciek oboch hore lava /prava ked uz urobis maly ozubeny remen na cerpadlo sa ti ukazu spravne a je stale zaaretovane cerpadlo
a pri maximalnom dopnuti pruziny kolecka sa nastavi timeing bud spravne alebo do povodnych risiek!
otacat celou ojnicou bez cerpadla mozez ak mas remen nahodeny spravne a musis spravit dve otocky hlavnej ojnice aby spravne ukazalo nie polovicu intervalu! je to V6 !

ked to bolo rozladene pred na risky znacenie sa nazameriavaj vobec, ale na hlavnu risku ojnice danu bez hlav...potom zaaretuj vacky do spravnej daj tam hlavy z vackami v servisnej polohe a aj servisnu polohu cerpadla a nahod remene. a odblokuj vse naraz.
ked to budes mat komplet. to je vse.

ale ked si to mal pred tym ok musi sediet aj potom .
pri zakladnom postupe nic nedorovnavaj hlavnou ojnicou aj pri zaaretovanych vackach vzadu aj pri alebo povolenych vackovych koliesok!

Iba ak to mas na 100% spravne pred startom si
skontroluj dopinanie bez startu rucne tak ze pretocis cely interval otacania hlavnej klukovky bez cerpadla alebo snim ak chapes ze to mas ok.
A to na spodnu hlavnu servisnu danu sipku _V_ po odblokovanom cerpadle a aby nebola kompresija vyber zhavice ! pripadne odvzdusni cerpadlo ak bolo odpojene od trisiek.

Bacha bacha na stift dopinacieho kolecka v kolajnicke neustrihni si ho- bujackym silnym pristupom, ale z citom...ti to limbus a zaroven dotiahnutie musis pochopit dopnutie kolecka inak silou nikam nic nervy. otacas smer hodin... po dopnuti manualne a kontrole zubou pred. vse dopnute musi byt.

Ale ked OT nema vacka kde sa leje olej pri hrdle musis mat odbornika co vie ako ma byt spravna poloha vaciek vsetkych 4-tyroch pri V6 ak si povoloval ozubene kovove kolecko lave alebo prave potom tento postup uplne nepomoze. ale zaklad rad od ktorych sa odpichnes ked chapes.

Ked boli spravne risky urobene po najdenej spravnej danej hlavnej polohe ojnice na disku a risky na bloku dole v strede na prvo znak _V_ pred rozobranim pri povodnom spravnom rozvode/och.
ked to bolo pred tym spravne, bude sediet az
po dotiahnuti mal. kolecka pruz. a bude sediet potom.

tvoj pripad pokial nepovoloval kovove ozubene tak ked po spravnom postupe vse sedi ok ale risky od zaciatku su jemne inak co sa nastelovalo spravnejsie o 2mm az 4mm max 5.05mm a su spravne dorovnal si timeing ked pred tym bol vytahany remen...

ale ked nevies ako maju byt spravne polohy vaciek z hlavnym ojnicnym tak to daj odbornikovy ak nechapes.
ked je zle a rozladene osubene vacky nic na silu nedorovnavaj mas to uplne rozladene potom a dalej to nefusuj !
Naposledy upravil Sam57 dne 11.06 2024 17:25, celkově upraveno 7 krát. (25% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1852 | Témat: 45

11.06 2024 15:58


prosímtě nikomu už neraď
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

11.06 2024 16:19


mozes hasit
a hlavne mat zaradeny neutral v manuale a N v automate a podlozene kola nech ti neutecie vozidlo.
Naposledy upravil Sam57 dne 11.06 2024 17:46, celkově upraveno 2 krát. (85% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7212 | Témat: 19

11.06 2024 17:35


Já snad vyseru hořícího čerta ty pičo.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1852 | Témat: 45

11.06 2024 18:01


no aspoň je trochu sranda.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email