Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 10 dubna 2025
Celkem je zde 123 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: street200
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 124
Online návštěvníků
Návštěvníků: 122
Uživatelů: 1
Celkem: 123

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72779 | Témat: 8169

11.06 2024 9:00


Špičková bezpečnost i jízdní vlastnosti. Nový Subaru Outback překvapil krásnou limitkou
Vlajková loď Subaru je zpět s nejnovější 6. generací, která přináší celou řadu parádních vylepšení. Nový Outback zaujme jako obvykle svou multifunkčností, kdy udělá parádu při jízdě ve městě i v ostřejším terénu. Zásadní je sázka japonské automobilky na bezpečí a komfort řidičů, jež se tentokrát odráží v ještě lepším interiéru.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: Subaru Subaru Outback adaptivní tempomat kola mlhová světla nová nový podvozek tempomat výkon
Datum zveřejnění: Mon, 10 Jun 2024 10:16:16 +0000

Model Outback byl poprvé představen už v roce 1995 a od té doby se zařadil mezi modely, na něž se pravidelně stáčí zrak milovníků výletů, kteří zároveň touží po robustním a bezpečném vozidle do betonových džunglí. Pro ty je právě tento vůz Subaru jako dělaný, když perfektně kombinuje vlastnosti velkých kombíků a SUV. Outback se stal v průběhu let zaslouženou vlajkovou lodí japonské automobilky a letošní generace posouvá kvalitu modelu ještě o pořádný kus dál. Nabízí nejen radost z jízdy na různých terénech, ale především výraznou odolnost a také bezpečnost. Tu ocení nejen dobrodruzi, ale také starostliví rodičové s ratolestmi a hravější duší.

Důraz na maximální bezpečnost

Nový Outback se může pochlubit nejlepšími hodnoceními v nárazových testech, za což vděčí mimo jiné většímu podílu prvků z vysokopevnostních ocelí. Struktura karoserie je díky nim lehčí, nabízí však účinnější ochranu ze všech stran, když absorbuje o 40 procent více nárazové energie. Kromě vylepšení materiálů v karoserii vyšší bezpečnosti pomáhají i úzké střešní sloupky či velká okna, díky nimž mají řidiči výtečný výhled. Subaru navíc myslí i na pohodlí, jež se odráží na tvaru sedaček a v případě vyšších modelů i kvalitnější kůže. Právě komfort je pro Subaru klíčem k lepšímu soustředění řidičů. Jen hardware ale nestačí a výrobce to moc dobře ví.

Zdroj: Subaru

Řidičům tudíž nová generace vypomůže i velkorysou standardní výbavou, zahrnující novou verzi systému EyeSight. Tato technologie využívá dvojice kamer pro předcházení nehodám, má nyní dvojnásobně velké zorné pole a nabízí 11 bezpečnostních funkcí. Najdeme zde vylepšený adaptivní tempomat s funkcí udržování uprostřed pruhu, asistent nouzového udržování v jízdním pruhu či funkce rozpoznávání dopravních značek s inteligentním omezovačem rychlosti. Nechybí ani varování před opuštěním jízdního pruhu s vibracemi do volantu nebo asistent zabraňující vybočení z jízdního pruhu. Ten rozpoznává také dělicí čáru a neoznačenou krajnici.

Lepší brždění, motor i ovladatelnost

Novinkou je též zdokonalený systém přednárazového brzdění, který vozidlo již nezabrzdí pouze před překážkou přímo před vozem (do 60 km/h), ale také v mnoha různých situacích na křižovatkách. Nové Subaru vás navíc varuje před vozidly ve slepých místech. Monitoruje rovněž řidičovu únavu či nepozornost a samozřejmostí je i brzdná výpomoc při couvání. Zkrátka a dobře, z hlediska bezpečnosti jde o naprostou špičku.

Subaru si u nové generace dalo ještě více záležet na jízdních vlastnostech. Ať už mluvíme o městě, silnicích nebo méně přívětivém terénu. Outback tradičně sází na motor BOXER s bezestupňovou převodovokou Lineartronic. Součástí této kombinace je 2,5litrový atmosféricky plněný čtyřválec s protilehlými písty a vyšším kompresním poměrem. 90 % dílů je přitom pro novinku přepracovaných. Točivý moment se navýšil na 252 Nm a jak je u Outbacku standardem, výkon směřuje na všechny čtyři kola díky pohonu S-AWD.

Pohodlí za každého počasí

Outbacku je díky tomu skoro jedno, v jakém počasí se pohybujete. K lepší ovladatelnosti a komfortu nicméně pomáhá i přepracovaný podvozek i eliminace vibrací napříč částmi vozidla. Jízda je díky tomu klidnější, vozidlo se méně naklání a mnohem lépe reaguje na změny směru. Zatímco ve městě se vůz pochlubí i díky novému motoru lepší akcelerací, v terénu potěší nový systém X-Mode, který nabízí režimy pro různé množství sněhu, bláta a štěrku.

Zdroj: Subaru

Řidiči ocení i designové změny v interiéru a exteriéru. Design je robustní a na první pohled zaujme dynamickými tvary. Zvýrazněné blatníky, velká šestiúhelníková maska chladiče, přední plastové obložení či v rozích nárazníku umístěná LED mlhová světla podtrhují terénní schopnosti. Větší je čelní sklo, výraznější je i vzdálenost mezi předními a zadními sedadly (téměř 11 cm). Přední sedadla jsou nyní o 30 mm dále od sebe a v oblasti ramen je interiér o 7 mm širší. Šířka otvoru zavazadlového prostoru se pak zvětšila o téměř 30 mm a jeho délka je nyní u podlahy o 23,9 mm delší. Objem zavazadlového prostoru se sedačkami ve vzpřímené poloze se dokonce zvětšil o 10 litrů na celkových 522 litrů.

Unikátní limitovaná verze Geyser

Outback je dostupný v pěti provedeních, u nichž se postupně zvedá úroveň luxusu. Změny se týkají především čalounění, prémiového audionavigačního systému a kamerového monitoringu okolo vozu. Základní varianta Active stojí 1 110 000 Kč. Následují verze Comfort (1 180 000 Kč), Field (1 210 000 Kč) a Touring (1 270 000 Kč). Specialitkou je pak nová limitovaná edice Geyser, jež chytře kombinuje vzhled varianty Field s interiérovým luxusem Touringu. Navíc si ale vypůjčuje jedinečnou modrou barvu, která je jinak vyhrazena pro špičkové verze Wilderness z amerického trhu. Barvu Subaru vyvíjelo dlouhých 5 let, snažilo se totiž vyhnout klasickému zbarvení World Rally Blue, které známe z modelů STI.

Zdroj: Subaru

Pakliže vám modrá varianta Geyseru padne do oka, nepochybně vás potěší, že je tato varianta laku již v ceně. Ta stejná jako u verze Touring. U té se ale za barevné varianty mimo klasickou stříbrnou musí připlácet 12 000 Kč. Pakliže však máte o limitku zájem, neměli byste otálet. Český trh má potvrzených jen zhruba 40 kusů.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





11.06 2024 9:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email