Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 července 2024
Celkem je zde 334 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Milanko51
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 602
Online návštěvníků
Návštěvníků: 333
Uživatelů: 1
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1335 | Témat: 59

10.06 2024 9:41


Ahoj,

už jsem to řešil dříve, ale zatím to bylo OK relativně a nyní už se to zhoršilo do stavu, že to musím udělat

Mám problém s klimou na své A4 B7. Klima mi poslední roky vždy na jaře vypla. Doplnil sem chladivo a pak celé léto OK. Vždy se to projevilo poprvé velkým vedrem a když jsem jel kousek - ideálně dálnici, tak pak sepla a běžela.

Letos ale už začal ECON svítit i v zimě a to po delší cestě - jak kdyby se auto zahřálo po 500km jízdy a pak to vyplo.

Takže jsem doplnil klimu, bylo tam zase 1/3 chladiva po roce a bohužel se děje to, že kdžy je venku víc jak 25 stupňů nebo je auto vyhřáte, tak klima nesepne. Když je v garáži, tak sepne, ale po 100km prostě vypne, začně svítit ECON. Pak jedu dálnici, stačí jet 180km/h třeba 5min a sepne a chladí jak blázen.

Jediný co jsem vypozoroval, že to fakt reaguje na teplotu - nevím jestli venkovní nebo vnitřní. Klimakompresor se zdá být v cajku jako takovej, ale nevím, jestli to nemůže dělat nějakej ventyl nebo něco?

Má někdo nápad po čem jít než to někomu nacpu? Tím, že to je 3.0, tak je tam místa fakt málo a když už se s tím bude někdo jebat, tak to asi nechám udělat komplet, ale pokud by to mohl být nějaký ventyl nebo něco, tak bych zkusil klidně nejdřív to. Mám najeto 330tkm, takže ten Kompresor* má tak i tak dost naběháno.

Čidlo tlaku na chladiči jsem měnil, protože jediný co píše diagnostika je právě to čidlo a ty už mám 3 a originál, vzal jsem i 00% funkční použitý a je to bez rozdílu, takže čidlo vylučuju.

Moc díky za radu a nápad, bez klimy se to nedá
nahoru

sponzor





10.06 2024 9:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

10.06 2024 11:06


zaklad je remenica pritiahnut skontrolovat ci nieje zeslahama stara
druha vec je vymena oleja alebo malo oleja preplach precistenie a kompresorova spojka asi zodrata .
A inak mne tiez zacal svietit econ tlacitko stale a nedalo sa vypnut co stale aj pri studenom aute zapinal hned klimovy ventilator.
momentalne patral mnoztvo oleja uz som aj vedel a zas zabudol.
tak som vybral remenicu a odpojil som klimakompresor zatial nech sa nezadre byvaval dost horuci asi malo oleja prepokladam inak ako zistim ktory kabel je ktory mal som ich opravovane lebo boli urvane a raz zapojila isla a raz nieco opravoval a asi omylom opacne zapojil som si to nenaznacil ked menil svorky na kable.
Vedel by niekto aspon zatial poradit aky ma zaporny + vykazovat hodnotu voltaze.
pri oprave serva davnejsie napajal konektory na novo zvlast a zacinam pochybovat dufam ze som ho neodpalil.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5312 | Témat: 68

10.06 2024 12:26


Jestli jsou cidla ok, tak zkontroluj konektor a kabelaz. Dokud ti bude hazet cidlo chybu, nebude to chladit. Nebo uz mas unik tak velky, ze mas zas realne malo chladiva. Vyresil bych byt tebou co nejdriv ten unik.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14715 | Témat: 52

10.06 2024 12:54


Sam57: Ty si fakt dement. Tohle nemá kompresorovou spojku je to stáloběžný Kompresor*!!!!!!
Už se vyser na ty hovna co sereš do všech témat a jdi na psychárnu tohle je už na léčbu v sanatoriu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14715 | Témat: 52

10.06 2024 13:01


Fan1s: Tohle je už na výměnu chladiče bude ti z něj utíkat chladivo čím dál víc. Dej novej expanzní ventil ten co je v trubce před spolujezdcem a vyměň Kompresor*. Zřejmě v tom tvým blbne ten elektronický solenoidový řídicí ventil. Zasekává se a pak otevře. Ten by se dal taky samostatně vyměnit ale netuším co tam přesně je za typ.Když to chladí tak chladí dostatečně což naznačuje závadu na ten solenoid.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 116 | Témat: 16

10.06 2024 14:07


Ten solenoid nemá snímač polohy. ŘJ pozná pouze, pokud je přerušený kabel. Pokud je ale kabel OK, nevím, jak by poznala, zda je otevřený nebo zavřený. Podle mě ten econ svítí kvůli tomu snímači tlaku. Pokud je ten OK, pak je vadná kabeláž k němu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1335 | Témat: 59

10.06 2024 20:31


Jak jsem psal, klidne vymenim Kompresor*, chladic, at to proste jede. Nicmene ta kabelaz je zajimavej postrech, protoze sem se prcal s parkovakama ve predu a nakonec to byl kabel, kterej je ve svazku pres drzak blatniku a byl prohnilej a drblej a proto to neslo.

Takze chladi, Kompresor* a expanzni ventyl +
chladivo. Cas nemam, absolutne, takze to nekam
musim nacpat, doporuceni? Praha nebo okoli Nachodska.

Moc diky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1335 | Témat: 59

21.06 2024 13:20


Neměl jsem čas nic řešit, dneska jsem jel a vše OK a po asi 30km to vyplo. Měl jsem zrovna v autě diagnostiku, tak když to běželo, zkusil sem jen měřený hodnoty a potom, když to zdechlo, tak to stejné.

Říká to něco?

Já bych si typl na regulační ventyl kompresoru.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





21.06 2024 13:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14715 | Témat: 52

21.06 2024 13:45


Píše ti to chybu toho tlakovýho snímače. Těch už máš doma dost. Začni tím že vypinuješ konektor u toho čidla a nalisuješ nový piny a dáš to zpátky. Takhle mě zlobili zadní blinkry do doby než jsem to uštípal a nalisoval nový a je klid.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1335 | Témat: 59

21.06 2024 18:11


proto mi to je divny, to chladi jak blazen a pak to zdechne a pritom dneska bylo 30 a vic a jela, pak zajizdim domu a umrela. Tak zas shodim naraznik a uvidime no.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email