Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 20 kvě 2024
Celkem je zde 265 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: H3NR1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 454
Online návštěvníků
Návštěvníků: 259
Uživatelů: 6
Celkem: 265

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71150 | Témat: 8169

08.05 2024 9:00


Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
Nejnovější generace japonského crossoveru přijíždí ve zcela novém, ačkoliv velmi známém obleku.

Autor: Hugo
Kategorie: Mitsubishi ASX Velký test autotest crossover Mitsubishi redakční test Renault Renault Captur suv
Datum zveřejnění: Wed, 08 May 2024 05:09:45 +0000

Je-li vám nové Mitsubishi ASX povědomé, pak vězte, že se v podstatě koukáte na Renault Captur. Hlavní rozdíl hledejte v počtu kosočtverečků. Místo jednoho tu najdete rovnou tři. Ale jen na přední masce, zatímco vzadu najdete typický dlouhý nápis M I T S U B I S H I.

Víc rozdílů byste museli hledat pod lupou. A vlastně to vůbec ničemu nevadí. Pokud bych totiž chtěl ve zkratce shrnout mezigenerační obrození modelu ASX, použil bych parafrázi Neila Armstronga: Malý krok pro člověka, velký krok pro Mitsubishi.

    - Zdroj: Hugo Kottás
    -
    -
    -
Celá galerie 15
Hezčí ze všech úhlů

Mně osobně přišlo původní ASX vždycky sympatické, hlavně tím, že svým poněkud oldschool pojetím reprezentovalo staré dobré časy. Prostě si to auto vůbec na nic nehrálo.

Pohled zvenčí je ovšem na nové ASX podle mého skromného názoru přece jenom veselejší a uvnitř je potom moderní kokpit na míle vzdálený původním hardcore devadesátkám.

Zdroj: Hugo Kottás

Pod kapotu také zavál svěží vítr. Ne že bych poctivý benzinový atmosférický dvoulitr s parádním manuálem s koženou hlavicí řazení z ostrého Eva neměl v lásce, naopak to byly nejsvětlejší stránky původního ASX, ale musíme jít prostě s dobou.

Takže si po novém můžete vybrat ze známého menu: vedle moderního hybridu a plug-inu také klasický litrový tříválec s 91 koňmi a 160 Nm a třináctistovku se čtyřmi válci o výkonu 140 koní a 260 Nm, v případě sedmistupňové dvouspojky navíc ještě o 18 koní a 10 Nm silnější.

Podívejte se na videotest nového Mitsubishi ASX

Já jsem testoval poslední zmíněnou variantu a musím uznat, že je to dobrá kombinace. Motor má slušnou páru, ostatně na stovku zrychlí za slušných 8,5 sekundy. Vlastně mi motor svojí jadrností dost připomíná starý dvoulitr.

A dvouspojka neřadí vůbec špatně. Ale stejně si říkám, jak dobré to musí být s manuálem, byť mírně slabším motorem. Nebál bych se to označit za petrolheadskou variantu, což pro francouzský crossover do města je značná pochvala.

Zdroj: Hugo Kottás

Úsměv na tváři mi ovšem vzala první projížďka městem, kam je ostatně tohle auto určené především. Podvozek se totiž příliš nepovedl, především co do komfortu.

Sebemenší nerovnost, natož třeba past ve formě propadlého kanálu, totiž nepříjemně bouchne a zatřese autem. Část viny dávám zbytečně velkým 18" kolům, která se váží k vyšším stupňům výbavy.

Zdroj: Hugo Kottás

Je to škoda, protože ve spojitosti s jinak velmi povedeným motorem mohlo Mitsubishi ASX aspirovat na skrytý klenot. Zpoza volantu je to jinak fajn auto na řízení, které neskrývá nadšení vrhat se do zatáček. Jenom musejí být vylité zrcadlově hladkým asfaltem.

Víc muziky za míň peněz

Závěrečný pohled do ceníku skýtá jednu celkem kuriózní situaci. Díky slevám totiž aktuálně pořídíte druhou výbavu Invite (471 960 Kč) levněji než základní výbavu Inform (484 960 Kč). V obou případech pak máte na výběr pouze motor 1.0 MPI-T.

Srdíčko mě ale táhne k 1.3 DI-T s manuálem ve výbavě Intense. Trochu mě však mrzí typicky japonské škálování výbavových stupňů, kdy třeba vyhřívání sedaček a volantu najdete až v předposlední výbavě Intense+, takže si musíte připlatit i za věci, které nechcete.

Další testy kompaktních SUVFord Kuga 2.5 Duratec Hybrid umí šetřit peníze a krájet zatáčky

Full-hybridní Kuga potěší nejen v zatáčkách, ale i při návštěvě čerpací stanice.
Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 4MOTION je SUV s chutí do života

Volkswagen Tiguan v aktuální generaci pomalu finišuje. Vyzkoušeli jsme parádní benzinovou variantu.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





08.05 2024 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email