Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 19 kvě 2024
Celkem je zde 223 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Lolo_gto
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 454
Online návštěvníků
Návštěvníků: 216
Uživatelů: 7
Celkem: 223

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 106 | Témat: 15

07.05 2024 18:38


Mám koupený nový Denso stáloběžný klimakompresor (současný má střihlou pojistku a taky při ručním točení středem jsou slyšet ložiska. Nevadí mu, že bude běhat pár dní naprázdno bez náplně?
nahoru

sponzor





07.05 2024 18:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2023
Příspěvků: 64 | Témat: 4

07.05 2024 20:29


no na to pozor, Kompresor* se tou náplní maže, aby jsi ho nepoškodil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 106 | Témat: 15

08.05 2024 5:41


A u tohoto typu se do náplně opravdu přidává i mazivo? Protože mám na něm na štítku napsáno "No oil".
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2023
Příspěvků: 64 | Témat: 4

08.05 2024 8:09


aha, tak teď si mě dostal, vždycky to tak bylo, že se Kompresor* mazal náplní. Právě u těchto stáloběžných, co když vypneš klimu, tak vlastně uzavřeš jen ventil, který pouští chladivo do kompresoru, se dělo to, že kdo "šetřil palivo" v zimě, to znamená, vypínal klimu na zimu, protože si myslel, že to má vliv na spotřebu paliva, tak mu brzo odešel Kompresor*. Aspoň tak mi to tvrdili v servisu. Ve výsledku Kompresor* se točil stejně, protože se neodpojuje na spojce jako staré typy, ale brzo odešel. Brzo tím nemyslím za týden. Ale raději zkonzultuj s někým kdo dělá Klimatizace* v autě.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1808 | Témat: 44

08.05 2024 8:51


Majkl111 (07.05 2024 17:38) orig:
Denso stáloběžný klimakompresor

to nemůže,teda může, než se zadře.
to NO OIL asi znamená, že v něm není olej.
v každém klimakompresoru musí být olej.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 106 | Témat: 15

08.05 2024 9:08


OK, nahodím na auto bez řemene, naplním a až pak dám řemen.
Celkově ale blbě vymyšlený. Stačí prodřít trubku pod motorem od klimy nebo jakákoli netěsnost a auto kvůli tomu může být za chvíli nepojízdné (pokud se teda nepřeřízne řemen).
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14674 | Témat: 52

08.05 2024 12:14


Proč se seknul? Zadrbal se a systém je plný špon. Je třeba před namontováním nového nechat provést výplach a vyměnit vysoušeč. Jinak brzo budeš měnit znova.

Do kompresoru se musí nalít olej a to správné množství. Tím olejem se maže aby se mohl točit. A může díky tomu běhat i bez naplněné Klimatizace*. Tím že klima nemá tlak nesepne a nemá se co zadřít točí se jen řemenice.A střeva jsou tím množstvím oleje dostatečně promazaná. Dál se při plnění klimy přidá olej někdo dává i UV barvivo a to vše podle typu vozu. V seznamu plničky je téměř vešký vozový park nahraný a jen se vybere v seznamu a plnička udělá co tam je uložený.Případně jsou seznamy v podobě brožury kde je zase téměř vše vypsané co a kolik se tam toho dává.
Olej se z klimakompresoru během zapnuté Klimatizace* neztratí je těžký a zůstává v něm. Jen zanedbatelná část oleje probíhá v systému s chladivem.

Bacha na to některé kompresory mají jen přepravní olej a musí se před montáží vypustit a nebo jsou na sucho. Někteří výrobci mají Kompresor* naplněný a je připravený pro přímou montáž. To je potřeba vědět a prostudovat.

V klidu nasaď řemen a dojeď to naplnit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 106 | Témat: 15

08.05 2024 13:30


Mám přímo funglovku od Densa (podle kódu by to měl být stejný, co se dávál ve výrobě), ale žádný návod k tomu nebyl. Avšak krabici už někdo načnutou měl, tak si ho možná vypůjčil.
Ten vysoušeč ještě objednám.
Díky

PS: Ten výplach se dělá jak?
nahoru

sponzor





08.05 2024 13:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14674 | Témat: 52

08.05 2024 15:10


Je na to souprava k plnicce. Vyplach trva hodne dlouho. Aby se system opravdu vycistil od špon. Pripojuje se misto kompresoru a bez vysoušeče.
Napln bejva okolo 40ml. Nejlepe kontaktuj prodejce aby ti rekl kolik oleje tam ma bejt.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 106 | Témat: 15

08.05 2024 15:38


Na internetu (Kompresor* je Denso 7SEU16C) je udávaná olejová náplň 180ml olejem PAG 46, tak budu doufat, že místní servis bude vědět, co a jak.

Proč byla u starého kompresoru střihlá pojistka nevím, už jsem to tak koupil.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 880 | Témat: 6

08.05 2024 15:44


áček (08.05 2024 11:14) orig :
Tím že klima nemá tlak nesepne a nemá se co zadřít točí se jen řemenice.

On má ale stálobežný Kompresor*,kde sa točí remenica,aj črevá.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14674 | Témat: 52

08.05 2024 15:44


To mnozstvi oleje si presne nepamatuju. Asi ho bylo jak pises. Proto je potreba znat mnozstvi udavane vyrobcem.

Kdyz dojde k ustrizeni tak se to kouslo. A predtim a pritom dojde k uvolneni spon ty se dostanou do okruhu. Proto doporucuji vyplach aby se predeslo opetovnemu poskozeni.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 106 | Témat: 15

08.05 2024 15:54


Jasně, ten výplach budu chtít.
Když už jsem koupil celkem drahou funglovku Kompresor*, nový vysouseč, vyměním všechna těsnění, tak už ten výplach bude jediná rozumná volba
Díky za rady
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14674 | Témat: 52

08.05 2024 16:01


tacosi: Ten ma otevreny prutok max na 3% a tim ze se olej v systemu drzi stale v kompresoru nehrozi zadne poskozeni i když neni klimatize naplnena mediem. Proto je dulezite mit spravne mnozstvi oleje v kompresoru proto aby byl mazany. Proc spousta lidi kterejm z duvodu netesnosti utece medium pres zimu a na jaře si vzpomene ze to necha naplnit tak normálně klima funguje? Protoze olej tam je a Kompresor* maze.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 880 | Témat: 6

08.05 2024 16:06


To čo píšes viem,len som reagoval na to,že ""sa točí len remenica""
Samozrejme,že ak je olej v systéme,tak môže bežať aj bez média.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 502 | Témat: 14

08.05 2024 22:33


Na to množství oleje pozor, 2/3 servisů končí u toho, že koupí plničku, na které vyberou množství chladiva, ale o o nějaké olejové náplni kompresoru vědí prd.

Ke kompresoru máš v balení náhradní šroub, takže se olej vylije do odmerného válce, např. V Else si najdeš přesné množství pro konkrétní chladící okruh a to tam naleješ nazpět. Pak už standardní čištění okruhu, montáž, plnící proces s daným množstvím chladiva.

Pokud je tam oleje moc, zničí to kvůli velkému tlaku postupně i nový Kompresor*.
nahoru

sponzor





08.05 2024 22:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 895 | Témat: 32

08.05 2024 23:35


Když to tady tak čtu, nedá mi to se nevyjádřit...
Začnu obecněji k tomu mazání - bez chladiva(tlaku) se za chodu v kompresoru drží míň oleje(tj.víc ho koluje celým okruhem), proto se u stáloběžných kopresorů např. při vakuování nesmí ani nastartovat, při podtlaku se i bez zátěže(/aktivace ventilu) může zadřít během chvilky, protože se ten olej vyloženě "rozprskne" po celým okruhu. S atm.tlakem a správným množstvím oleje(k tomu se ještě vrátím, ale méně je většinou lepší než moc...) bych to až tak tragicky neviděl, nějakýho toho popojíždění bez vytáčení motoru bych se nebál...
K tomu plnění - obvykle se uvádí množství v celým okruhu, z čehož na Kompresor* připadá nějakých cca 40-60%(podle typu okruhu, apod.) a není vyjímkou, že uváděný množství se do samotnýho kompresoru ani nevejde(samozřejmě při správným postupu, tj. vylít/vykapat za pomalýho otáčení "výrobní lubrikaci" a pak teprv plnit...), proto se to zohledňuje při plnění(stejně jako další měněný díly)

A když už jsme u těch Audi, kámoš má dlouhý léta A6 4F a když mu odešel Kompresor*, tak blb nejdřív vyměnil jen ten(ač dal origo...) a pak měl problém s tím, že mu to zamrzalo(nejsem si jistej, jestli i u A4, ale u Audi, aspoň u těch objemnějších motorů, jsou ty klimy docela předimenzovaný/"mrazáky")... Nakonec oddělal i ten novej Kompresor* a že to teda udělá se pořádně i s vysoušečem... Kondenzátor vypadal ještě v kondici, tak nechal dělat proplach ve firmě na klimy(ten proplach je taky kapitola sama pro sebe, s některýma sadama je to práce pomalu na tři dny, i když na druhou stranu různý více či méně účinný proplachy uměj i ty plničky...), za kterej dal snad 5k(je to min.5let zpátky) a ten, co mu to čistil, mu řekl, že kdyby věděl, že to bude až tak "šedivý", tak by se do toho za těch 5k ani nepouštěl...
A krom vysoušeče a kondenzátoru(/proplachu) nemusí být od věci vyměnit i expanzní trysku/ventil(natož když je to jako u 4F to "sítko v trubce" sotva za pár stovek i OE...)
Pak ještě správnej záběh novýho kompresoru a je zas na léta klid
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 106 | Témat: 15

09.05 2024 6:40


Šroub jsem v krabici našel, ale nenapadlo mě, že je to zátka. Nějaký závit je na kompresoru hned u příruby na trubku, tak jsem si myslel, že je to nějaký pojistný šroub k té přírubě.
Takže olej do kompresoru se leje před montáží tím otvorem (na autě už by možná ani nešlo k vůli přístupu nebo se olej dává společně s náplní?
Netušil jsem, že plnění okruhu nebo výměna kompresoru je taková věda.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14674 | Témat: 52

09.05 2024 9:32


FandaTDI: Tak olej se rozhodně po celým okruhu nerozprskne ten zůstává v kompresoru jen nepatrná část se prohání okruhem společně s médiem.Když je okruh bez média olej z kompresoru neuteče do okruhu jednak je těžkej a je v nejnižším místě. Jinak by ten Kompresor* byl zadrbanej co by dup.
Kolik aut s prázdnou klimou jezdí bůhví jak dlouho a po doplnění klima běhá bez problémů. To už něčemu nasvědčuje ne? Ale tam je třeba řešit problém úniku.

Obecně nikdy se neplní plničkou s médiem celá olejová náplň. Protože olej musí bejt v kompresoru a ten se tam dává při demontáži nebo výměně kompresoru.
To co odasaje plnička se zase doplňuje zpět společně s médiem.
Tak že dodržet předepsaná množstí oleje a média. Postup výměny dílů proplach atd. A není co řešit. Ono to zase taková věda není.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 106 | Témat: 15

09.05 2024 11:53


Takže chápu-li to správně - ještě před montáží vezmu výrobcem uváděných 180ml daného oleje, naleju ho otvorem, pro který je v krabici šroub s těsněním. Z auta demontuji starý Kompresor* i vysoušeč. Dám to do servisu propláchnout. Pak namontuji nový
olejem naplněný Kompresor*, dám nový vysoušeč, nahodím řemen a zajedu systém naplnit.
Je tak?

Akorát jsem nepochopil, proč se na proplach má demontovat vysoušeč. Pokud se mašina na proplach napojí místo kompresoru, tak co potom s hadicemi, co byly přidělány k vysoušeči? Nebo z nich právě má vytékat vypláchnutý bordel?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14674 | Témat: 52

09.05 2024 12:53


Vysoušeč je pohlcovač vlhkosti a když ho namočíš můžeš ho vyhodit.Stačí když bude systém otevřený delší dobu a i tak na sebe začne vázat vlhkost.

Dává se bypass místo kompresoru a vysoušeče, systém proplachu musí být uzavřený.

Nebude jednodušší dát to vše tam kde udělají výplach? Tam na vše budou vybavený a udělají vše. Nemusíš řešit převozy a postupy co a jak.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 106 | Témat: 15

09.05 2024 14:41


Na autě si už vše dělám sám, protože široko daleko tu není servis, který by na objednanou dobu auto vzal, opravil, předal. Pro mě je auto pracovní prostředek, bez kterého jsem bez práce. Nemohu si dovolit, aby auto dané na servis, byť na ten den objednané, stálo dva týdny v kopřivách, než se skutečně dostane na zvedák. Takto to prostě chodí.
Nesoudím servisy, prostě je větší poptávka, než nabídka a nestíhají a díky ekonomické situaci jsou všichni nuceni dělat přednostně tu práci, která je finančně zajímavější - to znamená práci, kde otočí hafo dílů, což výplach a plnění klimy není.

Když bych přišel do servisu, že chci udělat výplach způsobem, který popisuješ, tak mě i kamarád pošle do háje, protože musí plátit nájem, lesing za mašiny apod.
A rozhodně si nedělám iluzi, že pokud bych dal auto do značkovýho servisu, že udělají to, co by měli. Z toho jsem už vyléčen.

Takže ideálně předat auto ve stavu, kdy to bude mechanika nutit udělat vše potřebné.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 895 | Témat: 32

09.05 2024 15:20


Majkl111 - Olej se plní otvorama pro trubky a před montáží ho do kompresoru má přijít těch cca 40-60% (např.kondenzátor je dalších cca 20%, atd. atd. ...)
áček - Zase nepleť jablka s hruškama - o rozprsknutí jsem psal při vakuování a to tak prostě je, ať se ti to líbí nebo ne(btw.víš jakej je bod varu vody v - téměř - vakuu?). A k tomu oleji - nalejt plnící množství pro celej okruh jen do kompresoru je špatně a často i nemožný(stejnětak by bylo špatně plnit všechen plničkou, o tom jsem taky nikde nic nepsal...)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 106 | Témat: 15

09.05 2024 15:39


Teď jsem tady objel okolní servisy. Všude na mě koukali, co ten proplach jako je, že je to zbytečný a že stejně na to nemají mašinu. Tak jsem popojel ještě o pár vesnic dál a našel jsem jeden, kde mi ochotně vysvětlili co a jak, srozumitelně popsali celou proceduru a že mi to celé udělají. Ani neremcali, že si přivezu vlastní komresor a vysoušeč a těsnění. Ještě mi doporučili vyměnit nějaký rozprašovací ventil, že v něm mohou být ty špony a proplachem se s něj nedostanou.
Takže díky za rady a hlavně za vysvětlení a dokopání k tomu proplachu. Já bych tam fláknul nový Kompresor*, nechal naplnit a nazdar. A pak bych se třeba za týden divil
nahoru

sponzor





09.05 2024 15:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 895 | Témat: 32

09.05 2024 15:57


Tak to jsi mel docela kliku, drzim palce, at to klapne.(o tom ventilu jsem psal taky )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 106 | Témat: 15

před 4 dny (17:11)


Teď jsem si dovezl auto domů.
Výměna se protáhla kvůli netěsnosti v systému (čekali na dusík). Nakonec se ukázalo, že je děravý vysoušeč, což nevadilo, protože se stejně měnil.
Klima klimatizuje. Celá klimasranda mě tedy na tohoto stařečka vyšla na nějakých necelých 20 litrů. Nu což.
Za týden dalších cca 20 za výměnu prahů a nějakou plechařinu. Nu což.

Stejně bych novější nechtěl

Jen mě sere, že se mi odlepila úplně celá stropnice. Visí jen na lampičkách. Naštěstí mi minulý týden přišla stropnicová látka, takže budu celý vnitřek předělávat do černé. Chtěl jsem koupit z vraku, ale všude mají jen se šíbrem a já mám bez.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email