Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 17 kvě 2024
Celkem je zde 418 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ChilldaPlaya
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 452
Online návštěvníků
Návštěvníků: 411
Uživatelů: 7
Celkem: 418

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71134 | Témat: 8169

01.05 2024 9:00


Čtyři matice za cenu Fabie. Nejde o vesmírnou techniku, ale o nové originální příslušenství od divize BMW M
Lidé si svá sportovní auta rádi upravují a automobilka BMW je v tom aktivně podporuje. Ke svým „M" modelům nabízí nespočet originálního příslušenství M Performance Parts.

Autor: Robin Běhal
Kategorie: motorsport Zajímavosti o autech Žhavé novinky o autech auta BMW BMW M3 BMW Z3 kola koncovky výfuků nová příslušenství speciální výkon
Datum zveřejnění: Wed, 01 May 2024 05:18:19 +0000

BMW na tradiční mostecké akci M Day představilo kompletní kolekci příslušenství z programu BMW M Performance Parts. Novináři i široká veřejnost si tak mohli na vlastní oči prohlédnout, jak vypadají modely M2 a M3 Touring s kompletním továrním „tuningem". Zatímco aerodynamické doplňky a vertikálně uložené koncovky výfuků už fanoušci mnichovské automobilky moc dobře znají, s unikátními koly s centrálními maticemi se tu setkali vůbec poprvé. Jde o systém uchycení disků odvozený z motorsportu, který není pouze na okrasu a přináší hned několik benefitů.

Recenze BMW M3 a M4 Competition

Co je to M Day?

Jde o každoroční sraz majitelů a milovníků vozů BMW M a BMW M Performance, který se koná na závodním okruhu Autodrom Most. Letos se konal osmý a zároveň nejsilnější ročník, jelikož M Day přilákal 331 aut a více než 1400 návštěvníků. A v čem je český festival mnichovské značky tak atraktivní? No především spanilou jízdou po okruhu, které se zúčastnila nejen nejnovější „eMka", ale také ikonické skvosty v podobě BMW Z3 M Coupé či BMW 1 M Coupé. Nicméně nás jako motoristické novináře nejvíce zajímaly novinky, kterými v Mostě byly modely M2 a M3 Touring osazeny kompletní paletou M Performance Parts prvků. A o co přesně jde?

Tovární „tuning" je úchvatný, ale drahý

Automobilka BMW už několik let ke svým sportovně střiženým vozům nabízí volitelnou výbavu z programu BMW M Performance Parts. Jednoduše řečeno, jde o komponenty, které jsou vyvinuty přímo v továrně a slouží k tomu, aby současným modelům zlepšily výkon a dodaly jim závodní styl. Háček je v tom, že originální díly jsou velmi drahé a proto je na silnici běžně nepotkáte, obzvlášť ne všechny na jednom autě. Jenže českému zastoupení značky se povedlo do Mostu dostat hned dvě „eMka", která na sobě veškeré M Performance Parts prvky měla. Výsledek? Dechberoucí! Pokud patříte mezi fanoušky tuningu, z tohohle by vám spadla brada. U obou vozů jsme napočítali přes třicet prvků příplatkové výbavy v celkové hodnotě bezmála jednoho milionu korun.

Na vlastní oči jsme si tak mohli prohlédnout speciální koncovky výfuků, výkonné brzdiče s karbon-keramickými kotouči či nespočet aerodynamických doplňků vyrobených z karbonu, které nejen parádně vypadají, ale skutečně generují přítlak. V interiéru jsme pak obdivovali M Performance prvky v podobě alcantarového volantu a čalounění.

    - Zdroj: Tiskový servis BMW
    -
    -
    -
Celá galerie 14
Čtyři matice za cenu Fabie

Ovšem tím nejzajímavějším prvkem z kolekce BMW M Performance Parts byla nová kola a jejich centrální matice. Jde o disky, které se poprvé objevily u výroční limitky BMW 3.0 CSL, a teď si je může koupit jakýkoliv majitel modelu M2, M3 nebo M4. Oproti běžným kolům jsou kované disky lehčí a mají jednu nezpochybnitelnou výhodu. Místo obvyklých pěti šroubů je každé kolo k náboji připevněno pouze jednou středovou maticí. Běhoun je díky tomu upevněn mimořádně pevně (matice se připevňuje točivým momentem 930 Nm) a mnohem rychleji se utahuje a povoluje, což na závodním okruhu zkracuje zastávky v boxech.

Zcela upřímně, disky s centrální maticí naživo vypadají opravdu úchvatně. Mají ale jeden problém, kvůli kterému se zřejmě nestanou českým hitem. Čtyři matice totiž stojí 314 tisíc korun a kovaná kola, na která pasují, jsou za dalších 145 tisíc Kč. To není zrovna málo.

Další čtení o BMWS rakví či bez, BMW M3 Competition Touring je na silnici poutavým pětisetkoňovým jednorožcem

Na týdenní test dorazil rudý krasavec s červeným střešním boxem, jenž podle očekávání budil velkou pozornost. Stejně jako více než 500 koní pod kapotou.
BMW M760e xDrive šokuje, ale je to nejkrásnější limuzína současnosti!

Design nové sedmičky vzbuzuje vášně, záleží ovšem, odkud se na ni díváte.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





01.05 2024 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email