Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 28 dubna 2024
Celkem je zde 290 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: audiniakk
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 423
Online návštěvníků
Návštěvníků: 285
Uživatelů: 5
Celkem: 290

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71024 | Témat: 8169

24.03 2024 9:00


Machrují novináři s drahými auty před ženami? (komentář)
Jako motoristický novinář máte určité výhody co se týče možností zapůsobit na první schůzce. Jak to tedy je? Machrujeme před holkama s půjčenými kárami, nebo ne?

Autor: Hugo
Kategorie: blog auta auto nejlepší auto Peugeot převodovka rally Renault Renault Clio speciální Subaru Subaru BRZ Volvo
Datum zveřejnění: Sun, 24 Mar 2024 06:30:07 +0000

K sepsání tohoto blogu mě inspiroval post na jedné automobilové instagramové stránce, kde se ptali, jaké je nejlepší auto na první rande.

Odpovědi byly vskutku zajímavé. Od Aston Martinu DB5 a dobře padnoucího obleku (jakože James Bond) přes staré hranaté Volvo (jakože šmajchlkabinet) až po hluboce filozofické odpovědi nutící k zamyšlení, jako třeba „v autě, které je už splacené" nebo „v okruhové hračce - když bude i druhé rande, tak je to ta pravá".

A během toho jsem se nemohl nezamyslet. Jakými auty jsem vlastně já jezdil na první rande? Navíc z pozice motoristického novináře, který má často přístup k opravdu drahým a luxusním autům. A machroval jsem tím na své oběti, které jsem chtěl ulovit?

To jááá s autama teda nemachruju

Osobně razím heslo, že auty na holky nemachruju. Opravdu, nesnažím se před nimi předvádět jak cenou auta, které není moje, tak ani rychlou jízdou nebo nějakými kaskadérskými kousky. A když už jedu rychle, tak proto, že je mi to přirozené. A když už mi to někde uklouzne, tak proto, že mě to prostě baví a mám na to zrovna chuť.

Až na to, že když na to tak vzpomínám, vůbec to není pravda. (červenám se a stydím se)

Jednu slečnu jsem kdysi lákal na svezení ve Fordu Mustang. Když se ptala, jestli pojedu opatrně, opáčil jsem, že jasně, že já přece před holkama nemachruju. Ale fakt, jen tak jsem chtěl pobublávat městem, žádné skopičiny. Nakonec jsem onemocněl a auto stálo celý týden nevyužité. No, nedopadlo to. Možná je to jedině dobře, protože jsem alespoň eliminoval tohle riziko:

Pamatuji si také, když bylo Subaru BRZ úplně nové, pořád jsem lákal jednu slečnu na projížďku. Docela odolávala, a když se konečně podvolila, byl zrovna letní večer a trochu nasmrkáno, vyjel jsem do kopců za Prahou a házel bůčky. Strašně jsem se chtěl předvést, jak to umím. Ne, zadkem ve stromě to naštěstí neskončilo, naopak docela jí to bralo. Úplně jsem jí to viděl na očích. Teda aspoň myslím. No, nedopadlo to.

Zdroj: Hugo Kottás

Tahle macho fotka, jak se opírám o žlutého Mustanga, který není ani můj, doteď ještě visí někde v hlubinách Tinderu. A když jsme u nejznámější seznamovaní aplikace, jednou jsem zkusil turbo rande v Mazdě MX-5. Ne jakože měla turbo, ale že jsem zkusil tři rande za večer. Abych vždycky na začátku zapůsobil, trénoval jsem skákání do auta se zavřenými dveřmi. Nakonec jsem to udělal jenom s tou první. No, taky to nedopadlo. Níže video z tréninku:

S jinou slečnou si zase vůbec nedokážu vybavit první auto, které jsme zrovna měl, když jsme se na jedné společenské akci poznali a vezl jsem ji domů, ani si nepamatuju auto z prvního rande, ale už si vybavuju to z druhého. Bylo to modré BMW 335d xDrive Sedan a jel jsem pro ní do Liberce, kde bylo zrovna nasněženo, ale pochopitelně jsem s ní na silnici na Ještěd vůůůbec nedriftoval... Taky si dobře pamatuju poslední rande. Když mi dala kopačky, bylo to zase v BMW, tentokrát v pětce.

Jo pak jsem jel na první rande v Mercedesu S 500 Cabrio v bílé perleti. Když jsem ji vezl domů, vlastně to na ní ani moc nezapůsobilo, protože jsem pochopil, že její otec je tak trochu zámožný a na tenhle standard je poněkud zvyklá. A jelikož jsem tak nějak tušil, že bude zvyklá i na to, že by auto mělo být moje, a ne půjčené, dopadlo to podle očekávání. Nedopadlo to.

Pro další potenciální partnerku jsem si zase přijel v Impreze STI. Naštěstí mělo auto úplně mrtvou spojku, takže mi nedovolilo jezdit nijak hrubě ani rychle, ale hezky jemně jako se slečnou Daisy. Říkal jsem si, že bych měl auto vrátit hned na začátku týdne, jak jsem objevil problém, aby mohlo na servis, ale pár dní jsem si ho ještě nechal právě kvůli tomu rande. Ta spojka byla fakt špatná a málem jsme nedojeli ani zpátky domů ze schůzky. Slečna se sice původně nabízela, že pojedeme jejím autem, ale já jsem tak nějak podvědomě stejně chtěl zapůsobit. Kupodivu to dopadlo, i když jenom na chvilku.

Pak je tu moje bývalá dlouholetá partnerka. Líbilo se jí, když jsem měl drahá novinářská auta, to ne že ne, ostatně komu by se to nelíbilo. A také nesnášela, když jsem pro ní do práce z recese jezdil svojí rozpadlou hranatou Pandou, za kterou se styděla. Také už spolu nejsme. Nutno podotknout, že nejen kvůli té Pandě...

Osudová žena přežila kde co

A moje osudová žena. Na první rande jsem měl zrovna Renault Clio R.S. Trophy 220. Nic lepšího jsem ten týden zrovna nenafasoval. Docela jsme spěchali, protože už jsme jeli pozdě do restaurace, vyblikával jsem levopruhaře a nadával na ně. Navíc ta dvouspojková převodovka nebyla úplně ideální (jemně řečeno) a protože co na srdci, to na jazyku, dával jsem to verbálně dost najevo. Hned na prvním rande tak měla možnost poznat, že jsem nejen egoistický blbec, ale i výbušný vztekloun. Korunu tomu nasadila cesta zpět, kdy jsem si zapomněl rozsvítit světla a zastavili mě měšťáci.

Další komentářeKomentář: „Wéercéčka" trýzní krajinu, obyvatele i silnice. A nebylo by lepší raději rovnou zakázat úplně všechno?

Motoristický svátek, historický moment, prestižní událost... Asi takto nějak by se daly charakterizovat závody seriálu WRC, které se v rámci Středoevropské rally poprvé částečně konaly také na území ČR. Fanoušek ještě nikdy neměl vrcholný motorsport blíž. Jenže hned se samozřejmě objevily názory o tom, jak jsou závody rally přežitek, jak škodí přírodě, místním obyvatelům, silnicím. Takové názory jsou hloupé, krátkozraké a tak trochu z nich vyplývá, že by se v ČR nemělo konat absolutně vůbec nic.
Komentář: Nejprve zúžili silnice, pak si začali stěžovat, že auta brzdí MHD. Zpoplatnění vjezdu do tří ulic na Praze 1 je zbytečný nesmysl

Od nového roku zřejmě dojde ke zpoplatnění průjezdu některých ulic na Praze 1. V centru pozornosti je Smetanovo nábřeží. Už zase, chtělo by se říci.

Teď jsem si vzpomněl ještě na jinou příhodu s policejní kontrolou. V Subaru BRZ mě zastavil takový šerif z pohotovostní motorizované jednotiky v taktické vestě, koltem proklatě nízko a machroval na mě: „Víte, k čemu je ta páčka nalevo (a sáhl na ni, div ji neurval)? Takže papíry a bejby mi taky ukáže občanku." To si zase s chutí zamachroval on. Stejně za to může to auto, protože BRZ první generace nemělo trojblik. A já zvyklý z ostatních aut jenom ťuknout do blinkru, jsem bliknul jenom tak neznatelně, že se snad ani nerozsvítila žárovka.

Ale zpátky k mé současné partnerce. Naštěstí mě tehdy městský policista jenom upozornil na nerozsvícená světla v noci (pod září pouličních lamp to opravdu nebylo z auta poznat, že nesvítím) a jeli jsme dál. Od druhého rande jsme raději všude chodili pěšky. Na třetí a osudovou schůzku, kdy proběhla první pusa, jsem zase přijel autem. Byl to tuším Peugeot 308. Nechal jsem ho u ní, že půjdeme pěšky a ráno se pro auto stavím taxíkem. Prý to bylo úplně naprosto okaté znamení, že se u ní chystám přespat. Jako nééé, že bych to neplánoval se k ní nějak nenápadně pozvat...

Jsme spolu dodnes. Asi mě má opravdu ráda. Ostatně Clio a 308 odfiltrují zlatokopky hned na začátku.

Auta jí neštvou, naopak jí celkem baví a můj koníček toleruje. Byla se mnou i na Norsdchleife nebo jsem jí na Floridě vzal na NASCAR. Fakt se jí to líbilo. Ona mě zase na oplátku poprvé vzala na čtyřhodinový tenisový zápas, když mě tenis fakt nebavil. A vidíte, teď ho dokonce hraju.

Jasně, že se jí líbí, když jedeme na dovolenou Range Roverem, ale taky zvládne výlet ve staré Pandě nebo právě mojí příšerně nepohodlné okruhové Miatě. A dodnes vzpomínám na jedno normální obyčejné rande, kdy jsme si jen tak vyjeli na večeři ve starém Mustangovi. To bylo fakt dobrý! Jinak ji na novinářských autech spíš zajímá, jak dobře mají přístupný isofix.

Mamince jsem s plnil sen

Nesmím zapomenout také na jedno speciální rande s ženou vůbec nejmilovanější. Maminku jsem na její šedesátiny vyvezl na sváteční oběd v Porsche 911, které je jejím milovaným autem a splnil jsem jí tak dávný sen. Akorát má tendenci mi pořád říkat, že „s maminkou jenom šedesátkou". Pořád si ještě nevšimla, že limit už dávno snížili na 50. Taky dvacet let neřídí, že jo. „Co jsi říkala, mami? Dvě stě šedesátkou?"

Takže to jsou moje rande a „moje" auta, se kterými jsem na ně jezdil.

A jakým nejlepším autem jste na první rande přijeli vy? A vybíráte si auta podle toho, že chcete zapůsobit? Půjčíte si kvůli tomu auto od táty, dobrého kamaráda nebo snad dokonce z půjčovny? A jak to děláte vy, moji novinářští kolegové? Machrujete?

A co vy, děvčata, v jakém nejlepším autě si pro vás chlap přijel? A zapůsobilo to na vás? A předváděl se za volantem?


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





24.03 2024 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email