Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 675 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 675
Uživatelů: 0
Celkem: 675

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

10.04 2013 19:33


Už dlouho přemýšlím o přestavbě hudby ve své A3 8L a už mám řekl bych vše domyšlené.

Sestava bude tedy následující:

- Zesilovač EM Phaser EA475-350D (4x70W RMS při 4ohm, 4x 115W RMS při 2ohm, 1x 385W při 4ohm SW, 1x 625W při 2ohm SW

- SW bude Helix P8 PRECISION - 250W RMS / 500W MAX

- přední repro MTX Audio T6S502 - 85W RMS / 340W MAX; citlivost 92 dB/2.83W/1m

- zadní repro MTX Audio T6S652 - 100W RMS / 400 W MAX; citlivost 93 dB/2.83W/1m

- pak další drobnosti jako je napájecí kabel s průřezem 25qmm, reproduktorove MDF adaptery, reproduktorové kabely 2x2,5qmm, SW kabel 2x4.0qmm, redukce repro na 130mm, tlumení dveří a kufru, pojistky, očka, vydličky atd.

Plán je takový, že osadím jen přední dveře výše zmíněným reprem, a jak SW tak repro bude hnáno přes tento zesilovač. - lhal jsem, zadní repro už je taky

Subwoofer bude umístěný v kufru v levé bočnici místo origináního SW, který už více méně dosloužil, stejně tak jako zadní repro, kde hraje jen slabě pravý reprák. Proto jsem zvolil toto umístění, aby SW nepřekážel v kufru a byl pěkně skrytý.
Zadní repro nejspíše vůbec nebudu osazovat, neboť jeho umístění stejne není úplně dobře řešené a vzadu nikoho nevozím, takže nebude ani moc chybět (časem se uvidí a kdyžtak doplním i dozadu, ale už ted si myslím, že spíše ne. - lhal jsem, zadní repro už je taky na svém místě.

Vše zatím bude pohánět současný Sony CDX-GT 620U, který pak někdy časem asi vymením za Alpine s BT a červeným podsvícením, aby ladila se zbytkem přístrojovky. - alpina na svém místě

V současné době je vše ve fázi plánování a vymýšlení, ale chci ideálně eště tento týden vše objednat, aby to bylo maximálně do začátku června vše hotovo (uvidíme jak vystačí čas).

Plánuji dělat při práci i fotoreport s drobnými popisy hlavně problémů, které se v průběhu instalace zaručeně objeví tak aby případně vznikl ucelený návod stejně jako návod na výměnu rádia za neoriginální.

A hned přidám první fotografii, neboť zesilovač se mi již válí doma
http://audi-hawk.rajce.idnes.cz/Audi_A3_8L1_-_projekt_HIFI#

Za případné rady a komentáře k tématu budu vděčen



!EDIT!
Čas uzrál a proběhlo pár úprav:

1) Výměna rádia za Alpine CDE-178BT
- digitální nastavení snad všeho co je potřeba.

2) Přidáno zadní repro MTX T6S652

3) Vyměnen současný zesilovač za 5ti kanálový hybridní zesilovač EM Phaser EA475-350D

4) Z části jsem stihl vytlumit kufr
Naposledy upravil Hawkeye dne 26.10 2016 9:06, celkově upraveno 4 krát. (35% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





10.04 2013 19:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

21.04 2013 20:50


Tak dnes jsem konecne zapocal s instalaci, bohuzel zatim nebylo moc casu, takze jsem zatim natahnul jen napajeci kabel (tloustka 21,4qmm) a protahnul jsem jej do kufru spolecne s kabelem pro repro v ridicovych dverich.

Umisteni u baterky:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uprostred pruochoka do kabiny:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Kabel v pruchodce:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Protazeni k prahu u ridice:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Napajeci + repro kabel v prahu:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Protahovani kabelaze prahem:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Sundana bocnice a kabely natazene pod ni:

Náhled, klikni pro zvětšení.




Jako bonus jsem udelal i fotku a zmeril jsem zadni repro v platu u A3 8L protoze jsem se tu nikdy nedocetl co ze to tam vubec je za rozmer. Tak kdyby nekdo potreboval vedet, tak zadni repro v A3 8L faceliftu je 165mm koaxialni reproduktor uchyceny na 3 sroubech.

BONUS: foto zadniho repra

Náhled, klikni pro zvětšení.


Priste se chystam natahnout i druhou stranu a rozchodit zesilovac + vymenit repro ve dverich. Pote bude nasledovat vymena subwooferu v bocnici a vytlumeni prednich dveri.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

21.04 2013 21:31


Připrav se na to, že časem ti budou rezonovat snad všechny plasty v autě. Jezdil jsem rok s Hifonics sestavou tak vím o čem mluvim
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

21.04 2013 21:42


Oni uz ted rezonujou. Precijen to neni nejmladsi auto
Musim to vsehno proradne projet a podlepit vsechny mozne priciny pazvuku. Ale to mam v planu az uplne na konci, az to bude hotovy...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

08.05 2013 23:23


Tak jsem opět pokročil a přidávám dalši fotky
Omlouvam se u některých fotek za kvalitu, ale fotil jsem jen telefonem

Napřed bylo potřeba natahat signálové (RCA) a s nimi i repro kabely.


Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.




Původní originál výškáče:


Náhled, klikni pro zvětšení.



Osazení výškovými reproduktory ze sady MTX T6S502 (výměna proběhla kus za kus):


Náhled, klikni pro zvětšení.



Výškáč sednul jako by tam patřil:


Náhled, klikni pro zvětšení.



Pak přišla na řadu redukce z origo repra na 130mm MTX T6S502 středobas:


Náhled, klikni pro zvětšení.



Porovnání origo a MTX středobasu:


Náhled, klikni pro zvětšení.



Usazený středobas do umístění původního reproduktoru:


Náhled, klikni pro zvětšení.



Umístění výhybky. Té izolačky si nevšímejte, to bylo kvůli testu, zda se vejde


Náhled, klikni pro zvětšení.



Pak přišel na řadu subwoofer - pozicování do umístění origo subwooferu


Náhled, klikni pro zvětšení.



Vše se muselo také zapojit a nejak logicky umístit


Náhled, klikni pro zvětšení.



A takto to vypadá v kufru nyní


Náhled, klikni pro zvětšení.



Montáž má několik úskalí. Repro v předních dveřích musí mít hloubku max 52mm pokud chcete opravdu vyuzít původní umísetění. Výškáče sedí kus za kus, takže tam by problém být neměl.
Zato ale subwoofer ač se to nezdá zabere skoro celé místo v bočnici a tudíž ted musím doresit náhradu za ty dvířka, protože ty strašne rezonují když se nasadí a subwoofer hraje hlasitěji. To budu muset eště nejak dořešit.
Také je pak horší přístup k zadnímu světlu v případě potřeby výměny žárovky, takze tam taky budu muset vymyslet co s tím.

Eště zbývá vytlumit přední dveře, doladit na zesilovači poměry a dořesit pár much viz můj popis výše.

Jinak celkový dojem je velice pozitivní, basy jsou syté, zvuk je mnohem čistější a hlasitost samozřejmě mnohem vyšší
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2013
Příspěvků: 14 | Témat: 3

03.12 2013 17:29


zdravím, chtěl bych se zeptat. Týpek v krámě kde montujou repráky mi doporučil repráky který maj hloubku 58mm a řikal že se tam bude muset vystřihnout nějaký plech aby se tam vešli, nevíte někdo co to je za plech nebo jestli někdo má fotku dveří bez tapce abych se na to mohl podívat, byl bych vděčnej audo A4 rv. 97
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

03.12 2013 18:02


Bohuzel mam jen to co ma A3ka a to viz fotka c.5 v druhe sade fotek.
I kdyz u A4 je to tusim podobne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2013
Příspěvků: 14 | Témat: 3

03.12 2013 21:08


Hawkeye:
Bohuzel mam jen to co ma A3ka a to viz fotka c.5 v druhe sade fotek.
I kdyz u A4 je to tusim podobne.


a myslíš že myslel tenhle plech co je na té 5. té fotce přišroubovaný 4mi šrouby ? jestli to odpovídá umístění reproduktoru
nahoru

sponzor





03.12 2013 21:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

03.12 2013 21:43


Stredobas je niz. Spis bych rek, ze je to niz nez ty spodni dva srouby, ale s jistotou to nereknu. Kazdopadne co tam chces davat za repro? Treba se da najit alternativa.

Treba ty MTXa co jsem daval ja se tam vejdou bez uprav a to i vcetne redukce.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2013
Příspěvků: 14 | Témat: 3

03.12 2013 22:18


chci akorát vyměnit za starý chrastící repro takže sem hledal nějakou ekonomickou variantu ale zase ne žádnej sh*t jsou to tyhle repráky
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
s tím že asi odpojím výškáče a nechám jenom středobas (to ještě uvidím co bude lepší). On řikal že tapec tam nepůjde nasunout takže si myslím že to bude nad tím reprákem nějáká "zábrana"
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

04.12 2013 0:22


No rek bych, ze tapec by jit mel, sice natesno ale melo by se to vejit.

Jen nezapomen, ze nejspis budes taky muset poridit redukci pro repro, protoze origo repro je na 3ech sroubech a aftermarket repro je na 4 srouby. Nebo alespon si myslim, ze to tak je. Ono v prednich dverich je navic tusim taky cca 110mm repro (stejne jako v A3) a ty tam potrebujes dostat 130mm.

Osobne doporucuju si par stovek priplatit a vzit neco znamejsiho namatkou treba: Helix Blue B 52C, MTX Audio RTS502 nebo levnejsi treba Kicx PD 5.2. Vsechny jsou komponentni, maji vyhybku a mensi hloubku nez ty cos vybral a na pripojeni k radiu by meli byt optimalni.

Vyskace kazdopadne urcite neodpojuj, bez nich by to znelo jak v sudu
A taky budes muset trochu laborovat se zapojenim, protoze origo instalace ma stredobasy a vyskace pripojeny zvlast kazdy na solo kabelu.

Pokud by te neco pripadne zajimalo tak kdyztak muzes napsat SZ.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

04.12 2013 1:43


vohralik-t:
Origo repráky mají hloubku 61 mm a Bose 69 mm. Obojí se tam pochopitelně vejde. Proč tedy řeší že se tam nevejde 58 mm? To tam přičítá i sílu konkrétní redukce ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2013
Příspěvků: 14 | Témat: 3

04.12 2013 22:07


já vycházím z toho co psal Hawkeye: že maximální výška je (oprava 52mm). Jinak samozřejmě redukci mám objednanou s tím sem počítal ale nevím kolik má výšku jinak si myslím že s kabelama nic řešit nebudu muset je tam nějaký relé který by se o výšky mělo postarat (snad ) o víkendu to tam namontuju a dám vědět jak to dopadlo
Naposledy upravil vohralik-t dne 04.12 2013 22:46, celkově upraveno 1 krát. (11% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

04.12 2013 22:18


vohralik-t: Pokud vim, tak 58mm ti rikali v shopu podle toho co jsi psal.
Navic ja to daval na A3 nikoli na A4 a 52mm bylo brano ciste jen repro bez redukce a s rezervou

Jinak tim rele asi nejspis myslis nejaky odpor a nebo pasivni vyhybku pro vyskace.

Akorat ted me tak napada, hodlas menit predni a nebo zadni repro? Celou dobu se tu sice bavime o dverich, tapcich, ale vlastne ne o tom, jestli predni nebo zadni dvere.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2013
Příspěvků: 14 | Témat: 3

04.12 2013 22:44


ježíš sorry blbě sem to napsal 58mm mi řekli v krámě že máj montážní hloubku repráky a 52mm si psal ty v příspěvku jako maximální možnou hloubku takhle sem to chtěl napsat :/

jinak se jedná o přední dveře

myslím si že u té A4 to bude podobné
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2013
Příspěvků: 14 | Témat: 3

12.12 2013 18:58


tak repráky jsou na místě montážní výška 58mm + adaptér na 13" bez jakých koliv úprav se tam v pohodě vešly
nahoru

sponzor





12.12 2013 18:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

12.12 2013 22:57


Tak gratuluju a at slouzej k plne spokojenosti
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.1. 2013
Příspěvků: 75 | Témat: 4

01.01 2014 15:02


nevím jestli je dobrý nápad napajecí kabel s kabelem od repro vždy by měl jít napájecí zvlášť protože pak muže dělat pískání v reprácích
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

01.01 2014 17:05


Napajeci nema jit spolecne se signalovym, to je hlavni a to jsem take dodrzel, napajeci je vlevo a signalovy vpravo.
Kazdopadne k zadnemu ruseni na strane kde je napajeci i kabel k repro nedochazi, nebo to alespon nepozoruji.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.2. 2024
Příspěvků: 45 | Témat: 1

26.02 2024 15:41


Dobrý den, funguje ještě toto fórum? Přeetl jsem tady hodně příspěvků a návodů, bohužel se nedostanu na fotky rajče.net. Mám Audi A3 8L 1.9 TDI rv.1997. Snažím se zprovoznit muziku. Opravil jsem a nebo vyměnil repráky ve dveřích, všechny jsou funkční. Rekonstruoval repák v subwooferu a je funkční.Hraje mi předek i zadek. Bohužel je mrtvý subwoofer. Koupil jsem redukci 4Carmedia Adaptér pro aktivní audio systém Audi. Ale za rádiem jsou jen černý a hnědý konektor, žádný další není. Tudíž nevím, jak zapojit třetí, červený konektor. Je to spíše už urputnost, ale rád bych to rozchodil. Vím, že tad y jsem dobře, pomůže někdo, prosím,
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email