Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 13 kvě 2024
Celkem je zde 743 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Meltozzi
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 445
Online návštěvníků
Návštěvníků: 734
Uživatelů: 9
Celkem: 743

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 101 | Témat: 5

19.02 2024 12:36


Líh v paliva dělá to, co popisoval reveleR - vytvari kaly a laky, vaze vodu atd.. ETBE je náhrada lihu, která tohle nedělá a tim, že má vysoké OČ se přidává do 100 oktan benzínů... V současné době všichni musí prodávat benzín s 10 % biosložky (líh nebo ETBE). Do prosince 2023 to bylo povinně 5 % biosložky.
nahoru

sponzor





19.02 2024 12:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 660 | Témat: 21

19.02 2024 13:09


BigBang (19.02 2024 12:36) orig :
Líh v paliva dělá to, co popisoval reveleR - vytvari kaly a laky, vaze vodu atd.. ETBE je náhrada lihu, která tohle nedělá a tim, že má vysoké OČ se přidává do 100 oktan benzínů... V současné době všichni musí prodávat benzín s 10 % biosložky (líh nebo ETBE). Do prosince 2023 to bylo povinně 5 % biosložky.


Znova, souhlasím s tím co píšeš, to jsou fakta, jen nikdo neví, co se děje v té slučovací stanici v Kralupech od září/října loňského roku, že to najednou dělá, co to dělá. A není tak úplně pravda, co se prodeje biosložky týče. Provozovatel ČP, respektive značkový dodejce musí vyprodukovat percentuální zastoupení biosložky ve svých palivech v rámci všech ročních prodejů. To je třeba důvod, proč může EuroOil prodávat naftu bez biosložky, nebo jiní vysokooktanové paliva. Zkrátka proto, že na celkových objemech prodejů za rok se do průměru vejdou, protože "biosložku už dodali jinde". Zároveň u Čepra, potažmo EuroOil je vyšší záruka "čerstvosti", jelikož berou ze státních hmotných rezerv a tam se musí uchovávat paliva čistá, surová, jelikož jejich skladování spolu s biosložkou by uspíšilo degradaci kvality. Uvidíme, jak to dopadne s RobinOilem po převzetí od ČEZu ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 840 | Témat: 19

19.02 2024 13:11


reveleR (19.02 2024 12:31) orig :


Nebudu lhát, dost mile mě ten supersprint překvapil. Tu značku jsem nikdy neměl rád, lahodí mi víc hluboké a hurónské tony, SS mi přišel vždy takový ukřičený, až upištěný s vyššími tóny. u Tebe to ale fakt uchu lahodí! Příjemná změna oproti aušusu od Akrapu a neustále se devalvující kvalitě Millteku ... pošli ještě video v tahu pls


Souhlasím s tebou. Chtěl jsem jejich systém už dřívě na Superba, ale tam to bylo otresně pisklave jak nějaká motorka.

Jak bude hezky, natočím a pošlu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11023 | Témat: 90

19.02 2024 20:26


reveleR: chci jenom jako znaly problematiky uvest, ze 95% paliv pochazi ze "statnich hmotnich rezerv", cim asi myslis CEPRO.
To jsou nadrze v objemu stovek milionu litru, kde konci smichany temer kazdy dovoz ci produkce CR.

Dokonce cepro dela i to, ze za poplatek tam "likviduje" kontaminivana paliva, proste tim, ze tak velke mnozstvi co je v te nadrzi proste nejaky ten bordel schova.

Paliva se aditivuji ci primichava Mero az v nejake vystupni fazi.

Realne problem hrozi u nejakych pokoutnych dovozu.

Ano, jak pises, Mero ci jine slozky u benzinu nemusi davkovat EuroOil, pac uz splnil kvoty tak, ze jinym odberatelum dal vic nez minimalni mnozstvi nahrady, a teda v celkove vytoci limit plni, i kdyz sam sobe dodava bez prisad.

Snad nepisu jako madar a je mi rozumet.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 840 | Témat: 19

19.02 2024 21:59


Jedinej, kdo dováží benál je snad MOL s tou jejich stovkou, ne?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11023 | Témat: 90

20.02 2024 11:48


SwitchCZ: pokud se bavime o dovozu benalu do CZ, existuji minimalne stovky velkoobchodnich dovozcu, vcetne znamych jmen, ktere do Cepra nalijou nekde u nemeckych hranic a vyberou si to nekde u Zlina.

Predpokladam ale, ze myslis primy dovoz na cerpaci stanici, a pak mas +- pravdu. Ale takto to delaji jednotky procent dovozcu, treba ten OMV u 100vky.

Pokud to jede prez sklady Cepra, tak nikdy nedostanes to, cos fyzicky dovezl.
Ono to technicky nejde.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 840 | Témat: 19

20.02 2024 15:11


Jojo, mluvím o přímém dovozu z venku. Matně si vybavuju, že si vozil napřímo ještě Shell, ale to je tak 15 let zpět.


Jinak jak tady proběhl názor na RobinOil/Čepro, tak jsem narazil na docela zajímavé video (bohužel na FB): https://www.facebook.com/share/v/bk7qA4oyKabFhBym/?mibextid=WC7FNe
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6682 | Témat: 72

22.02 2024 16:47


U mna RS6 C8 , takze ten isty motor 4,0tfsi biturbo:
- tankujem len 100okt Slovnaft, je tam E5, takze 5% biosajrajtu
- additiva od druhej RS6 nemiesam, zistili sme, ze na katalyzatoroch sa vytvara zvlastny povlak
- olej po testovaniach pri vysokych zataziach je podla mna najlepsi Audi SP SAE 0W-40, menim kazdych 10tis
- sviecky treba menit kazdych 50tis, nie su take drahe. Ja by som mal menit kazdych 10tis., ale zavody nejazdim, takze kazdych 20tis
- na take auto treba karbon-keramicke brzdy, ocelove sa rychlo deru a kotuce sa daju kupit iba audi za nezmysel, karbon-keramiky auto preziju pri vymenach dosticiek, zatial som platnicky menil iba raz na prvej pri 80tis
- prevodovy olej urcite menit kazdych 50tis s filtrom
- predny diferencial a rozvodovka olej takisto 50tis
- sportovy diferencial 50tis, no meni oleje malo ludi a potom sa divia, ze im odchadzaju snimace (inak drziaky)
- s kazdym motorovym olejom aj filtre, tie vedia byt hlavne jar-let-jesen pekne zasvinene
nahoru

sponzor





22.02 2024 16:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 232 | Témat: 6

23.02 2024 5:44


lubomt (22.02 2024 16:47) orig :

- tankujem len 100okt Slovnaft, je tam E5, takze 5% biosajrajtu
- additiva od druhej RS6 nemiesam, zistili sme, ze na katalyzatoroch sa vytvara zvlastny povlak


nie je omv100 s 0% bio ?

ako si prisiel na to, ze ten povlak je z vifu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6682 | Témat: 72

23.02 2024 8:39


Lebo tam, kde som ho nedaval, nebol
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email