Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 27 února 2024
Celkem je zde 186 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Lumpino
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 330
Online návštěvníků
Návštěvníků: 180
Uživatelů: 6
Celkem: 186

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 47 | Témat: 8

19.01 2024 7:12


Zdravím,

Auto:
AUDI TT, 1.8T 132 kW, r.v. 1998, motor AJQ.

Před opravou motoru:
Modro-černý dým z výfuku. Auto sice jelo, ale žralo asi 16L na 100km.

Oprava:
Výměna pístních kroužků, výměna dříků na ventilech, výměna skoro veškerého těsnění. Nové rozvody a další drobné věci.

Po opravě:
Motor má špatný chod, jako by vynechávalo zapalování. Během chodu kolísají otáčky, někdy skoro až tak, že mám pocit, že motor zhasne.
Link 1 -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Link 2 -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



VAG diagnostika:
Nehlásí žádnou chybu.

Komprese motoru:
Válec 1 - 12bar (174 PSI)/ Válec 2 - 12bar (174 PSI)
Válec 3 - 12bar (174 PSI)/ Válec 4 - 11,5bar (167 PSI)

Svíčky:
Koupily se nové, nic se nezměnilo.

Zapalovací cívky:
Postupně jsem vytahoval zapalovací cívky, pokaždé to změnilo trochu chod motoru.

Váha vzduchu:
Je tam nová, montovaná před opravou a motor normálně běžel. Při odpojení váhy vzduchu se chod zlepší.

Vstřiky:
Nemám přípravek na zkoušku, takže jediné co jsme udělali, že se vytáhla lišta a stříkalo se na karton. Opticky se pozorovalo, zdali vstřiky vstřikují stejně a jejich vzor.


Neměl někdo stejný nebo podobný problém? Neví někdo, kam se mám zaměřit? Předem díky za pomoc.
nahoru

sponzor





19.01 2024 7:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14639 | Témat: 52

19.01 2024 9:37


Dej nový Lambda* sondy.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 47 | Témat: 8

19.01 2024 9:53


Kdy byla vadná Lambda* sonda, nezobrazila by se chyba ve VAGu?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1775 | Témat: 44

19.01 2024 10:57


tam se zobrazí uplně mrtvá LS
špatně fungující ne.
může být pomalá,vynechávající signál apod
jestli je tam původní, tak vyměň
životnost 250000km
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 47 | Témat: 8

19.01 2024 11:13


Původní Lambda* tam není, byla měněna asi 5 roků zpátky. Až budu mít info dám vědět
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.11. 2011
Příspěvků: 163 | Témat: 11

19.01 2024 14:53


Ahoj, nejsem mechanik, tak jen uživatelský postřeh. Užil jsem si s TT měsíce laborování při problému s nepravidelným chodem. 2 servisy, výměny, kostra... Výsledek? Dělalo to jen při množství benzínu pod čtvrtku nádrže. Tedy furt plná a byl klid. Pak už jsem neřešil a auto šlo do lovišť.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 47 | Témat: 8

03.02 2024 17:22


Takže udělal jsemm pár věcí:

1) Rozvody byly udělány znovu
2) Lambda* sonda je vyměněna - koupil jsem značku BOSCH.
3) Autobaterie se zapojila, nastavení klapy provedeno ADP OK.

Ihned po nastartování má auto problém s otáčky, z 1200ot jdou ihned na 500ot a poté zpět na 1200ot. Otáčky neustále kolísají více než 100 ot. Motor se celý třepe, zní jako by vynechávalo zapalování. Hodnoty z lambdy sondy (kanál 33) jdou přes 25%, napětí 0,060V. Po sešlápnutí plyn.pedálu, otáčky klesnou snad na 500ot a poté se zvýší na 840ot, ale chod je hodně nestabilní.

Poté co se motor zahřeje,několik minut, je najednou vše jakoby OK.
Otáčky jsou stabilní, po sešlápnutí plyn. pedálu klesnou otáčky hezky zpět na 840ot. Hodnoty kanál 33 - cca průměr -4,7% a napětí je od 0,2V do 0,7V. Kanál 32 - +6,6%.


Nevíte co může způsobit tento problém???
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2583 | Témat: 73

03.02 2024 19:23


Vstřiky byly na stolici a změřily se? Tlak paliva v listě je jaký? Regulátor tlaku funguje jak by měl? Čerpadlo v nádrži dává jak by mělo?
nahoru

sponzor





03.02 2024 19:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 47 | Témat: 8

14.02 2024 8:24


Vyměněno - Regulátor tlaku paliva, palivový filtr, teplotní čidlo (pro jistotu) --- pořád problém se startováním za studeného motoru.

Vstřiky a tlak paliva - nebylo změřeno, nemám na to test. zařízení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 47 | Témat: 8

16.02 2024 17:31


Tak dneska jsem byl projet auto - při zařazené trojce mezi 2000ot a 3000ot, jako by vynechávalo Turbo*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 47 | Témat: 8

před 7 dní (16:24)


Vyměnil jsem váhu vzduchu za BOSCH, kterou jsem našel v garáži u otce.
--- problém se studenými starty vymizel.

Zjistil jsem, že při jízdě mám dva problémy:
1) Občas kolem 2000ot škube motor, ve větších otáčkách je to pak OK.

2) Občas při vyřazení a sešlápnutí spojky dojde k vypnutí motoru. Jakmile rychle nepřeřadím, tak se vypne motor --- může to být sensor na klikové hřídeli?

P.S.:Diagnostika nic nehlásí.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email