Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 30 prosince 2024
Celkem je zde 475 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kuba193
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 910
Online návštěvníků
Návštěvníků: 471
Uživatelů: 4
Celkem: 475

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2019
Příspěvků: 36 | Témat: 6

07.12 2023 13:24


Ahojte,

Mam audi a3 8l 1.9tdi 81kW. Zacalo sa vonku ochladzovat a ja som zacal pocitovat ze auto nechce kurit. Ked auto nastartujem tak mi niekedy ak je cca pod 5 stupnov blika kontrolka chladiacej kvapaliny, to zhasne vacsinou po 30 sekundach cca zalezi od toho ako velmi je vonku zima. Kontakty som dnes ocistil a vyzera ze to pomohlo. Uvidim ked bude vonku chladnejšie ci sa to nezopakuje.
Problem vsak je ze auto slabo kuri, aj ked je uz 90 stupnov na budikoch, podla VCDS mi mera cca 80-81, vyssie som sa nedostal ani po dlhsej jazde. Z bocnych vetrakov ide taky vlazny vzduch zo stredneho fuka slabucicko teplejsi. Pridal som aj obrazok z VCDS kde som meral hodnoty a temperature regulator flap nikdy neskoci na hodnotu 44 pri ktorej by malo byt full heating, tym padom mi v aute nikdy nejde kurenie naplno. Ako je mozne vidiet na fotke interior pise 22 stupnov ale to je po jazde asi 30 minut + v aute bolo nastavene teplota na HI cely cas. Fukar fuka snazi sa co najviac fukat no vzduch je stale letny. Vonku dnes boli asi 2-3 stupne takze sa auto nemuselo az tak trapit a myslim si ze by malo zvladnut vykurit aj za kratsi cas na viac stupnov.

Tak isto som to spozoroval na ceste na dialnici kde som spravil cez 100km na dialnici a auto sa nedokazalo dostat nad 22 stupnov v interiery ked vonku bolo asi -3 co mi pride blud. Tak isto auto fuka stale cca na stredny vykon predtym to tak nerobilo a pekne ked zohrialo tak stiahlo intenzitu ventilatora na menej.

Mate nejake rady prosim co skontrolovat?
Mam dostupnu diagnostiku VCDS takze viem spravit pripadne aj nejaky log.
Za kazdu radu vopred dakujem. Forum som presiel krizom krazom no riesenie na moj problem som nenasiel. Zatial co mozem spravit este je vymenit termostat no ak vieme spolocne najprv chybu diagnostikovat tak by som bol rad predist tomu pretoze vymena je trosku krkolomna co som pozeral a taktiez podla niektorych vlakien som si vsimol ze ani vymena termostatu ludom nepomohla.
nahoru

sponzor





07.12 2023 13:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

07.12 2023 14:57


To vypadá na zarostlý radiátor topení. Voda sice proteče ale teplo se nepřenese na žebra výměníku tudíž to nemůže topit.
Nejdřív bych vyndal motorek od mísící klapky a manuálně otočil na HI a pokud ani tak nebude foukat teplý vzduch tak je zaroslej radiátor.
Když dáš ventilaci na vnitřní okruh tak je to pořád málo teplý? Bohužel při tom se pak mlží auto.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2019
Příspěvků: 36 | Témat: 6

07.12 2023 15:02


áček (07.12 2023 14:57) orig:
teplo se nepřenese na žebra výměníku tudíž to nemůže topit.


Prosim ta vedel by si mi podarit kde najdem tuto klapku? snazil som sa to googlit ale nikde som sa zatial nedostal. Pristup je zrejme z vonku pod tym krytom co je pod stieracmi no niesom si isty kde presne. Ak by bola nejaka schema alebo este lepsie fotka bol by som velmi rad a vedel by som to skusit.

Taktiez v lete mi to auto malo chaldilo ale to som pripisoval ze treba doplnit klimu no nemal som cas nato tak som sa nato vykaslal moze to tiez suvisiet s tymto miesanim vzduchu?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2019
Příspěvků: 36 | Témat: 6

07.12 2023 17:05


bol som znova v aute lebo mi to nedalo, mam aj log ale podstatne je ze som prešiel test akčných členov a vyskocila mi tato chyba v prilohe

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2019
Příspěvků: 36 | Témat: 6

07.12 2023 19:23


UPDATE!

Takze skusil som to co si pisal dal som vnutorny okruh no teplota isla hore len minimalne. Meral som teploty z vyduchov priamo vo vnutri teplomerom s multimetrom. Teplota bola nastavena na klime na HI a podla diagnostiky boli klapky na max heat.
Vnutorny okruh vypnuty vsetko na auto : Bocne vyduchy max 33 stupnov stredny vyduch max 40 stupnov
vnutorny okruh zapnuty: bocne vyduchy 36 stupnov stredny 44 stupnov
tak ci tak mi tieto hodnoty pridu strasne male kedze v inych autach ked vypeckujes klimu na max tak tam neudrzis ruku a na tych mojich fukaroch je to "teply" vzduch ale slabo. Pretoze ja som tieto teploty nameral vo vnutri vyduchu cize ak sa ten vzduch miesa tak je to malo.

Skusil som akcne cleny ako som pisal vyssie a motorcek vydaval divne zvuky tak som sa nato pozrel a robi to co je tu na videu. Netusim ci toto je normalne ale skor by som povedal ze nie. No motorcek funguje. Ak vypnem klimu alebo DAM* vnutorny okruh toto sa zatvori
[youtube]https://www.youtube.com/shorts/sKofFTnQxI4[/youtube]
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

08.12 2023 6:31


Motorky na klapky jsou z boku tělesa topení a jedna klapka je na vstupu z pod okna do šachty vedoucí k ventilátoru tam je ta co otevírá a zavírá přívod vzduchu zvenku a přepíná na vnitřní okruh.

Musí se sundat kastlík spolujezdce a a plast nad pedálama u řidiče aby k tomu byl přístup.

Pokud cvakají servomotorky tak vyzkoušet udělat základní nastavení pomocí diagnostiky a pokud ani to nepomůže motorek vyndat vyčistit potenciometr a jestli ani to nepomůže vyměnit servomotorek.

Jak horký hadice od motoru jsou? Pokud opravdu rozpálený bude zarostlej radiátor voda protejká ale tím jak je průtok skrz radiátor zanesený vodním kamenem nepřenáší se dostatek tepla na žebra radiátoru ty předávají teplo do nasávaného vzduchu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2019
Příspěvků: 36 | Témat: 6

08.12 2023 11:46


K servo motorkom sa dostanem az v pondelok asi teraz nemam cas rozoberat v aute tie plasty pretoze ho potrebujem pozuivat.

Motorcek som skusal cez diagnostiku nastavit no vyzera ze vsetky to dali len ten jeden nie bohuzial cize ho budem musiet vyriahnut a vycistit potenciometer to som videl na videach tak skusim ci to pomoze.

hadice boli horuce tak ze som ich vedel podrzat v ruke cize predpokladam ze celkom dost, obe hadice boli viacmenej rovnako horuce cize cez radiator voda preteka.
Meral som aj teplotu vody v nadrzke pri full zohriatom motore a nameral som cca 80 stupnov cize to mi pride celkom ok teplota.

Skusim sa nato v pondelok pozriet na tie motorceky ci sa k nim dostanem. A napisem update Zatial dakujem za vsetky rady ked budem vediet viac tak sa znova ozvem.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

08.12 2023 12:10


Jestli jsou hadice horký od a do topení tak buď je ta mísící klapka vadná, už jsem zažil i to že se protáčí ač servomotorek funguje správně ale klapka uvnitř si dělá co chce a nebo je zarostlej radiátor což se stává celkem dost často. Voda jím proteče ale nepředá dostatek tepla na žebrování tudíž to prostě netopí.
nahoru

sponzor





08.12 2023 12:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2019
Příspěvků: 36 | Témat: 6

08.12 2023 15:57


u toho radiatora pomaha preprach ci to ani nema zmysel robit?
Myslim to tak ze by sa spravil preplach + by sa rovno vymenila chladiaca za novu cize aby sa tam zase nenachytal bordel.

Pretoze pozeral som kde ten radiator je a rozoberat celu palubnu dosku sa mi velmi nechce a bez toho to nijako nejde pretoze treba uvlonit cely ten vyhrivaci box a tak to vytiahnut.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 732 | Témat: 15

08.12 2023 16:36


Missto3: ak mas ozaj zaneseny radiator, jeho vymena ta tak ci tak neminie...ten praplach...aby sa to kurenie neroztieklo a nemal si zo svojej a3ky akvarko...psychicky sa to priprav a vymen radiatok pokial ho treba
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

09.12 2023 1:35


Termostat bys asi poznal bych rekl, napriklad u me to netopilo a na vine bylo, ze mi tam servisak dal omylem termostat co oteviral pri 74°C. Moh jsem to palit klidne dve hodiny po dalnici a stejne se to neohralo. Navic pri jizde z kopce dokonce zacala teplota padat dolu k 65-70°C. Vymenil se termostat za spravny (tedy ten co otevira pri vyssi teplote) a hned bylo po problemu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2019
Příspěvků: 36 | Témat: 6

14.01 2024 16:09


Caute, tak trvalo to dlhsie ale vymenil som termostat a bez zmeny, teplota stale klesa halabala. Termostat je original kus ziaden aftermarket a auto sa sprava rovnako. Ak DAM* topenie na HI tak v aute po pol hodine uz zacne byt aj "teplo" inak trapenie. Ku klapkam som sa zatial nedostal ale strasne ma prekvapuje ze vonku je napr -5 a ja neviem zohriat motor poriadne pripadne ked zastavim niekde tak teplota skoro hned klesa
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1243 | Témat: 47

15.01 2024 22:19


Nebudes ty mat drbnute tesnenie pod hlavou popripade hlavu? Vyskusal by som test chladiacej kvapaliny na pritomnost spalin.

S tou zmiesavacou klapkou to je celkom sranda... vybrat vyberies, ale pozor, aby si si nezlomil jazycky na ramienku... to ramienko sa dost tazko zhana.. a tiez bol pre mna porod tomu dar zakladne nastavenia.. prislo mi to tak, ze v akej polohe ho vyberies, tak v takej musis novy motorcek zalozit.. ale to bola mozno len moja neschopnost...

Co sa tyka termostatu, tak pokial viem, tak ten ked sa meni, tak musi byt natoceny v presnom smere.. inak neviem co dalsie by okrem tohoto a toho spominaneho mohlo byt
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2019
Příspěvků: 36 | Témat: 6

28.01 2024 15:19


Ahoj, skusal som no v chladiacej kvapaline nieje nic, uplne cista.
myslim ze to bude ta klapka uvidime musim sa k tomu dostat no problem je ze teraz nemam garaz a nechce sa mi to v zime robit. takze musim pockat pokial sa trocha zlepsi pocasie.
dakujem za info
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email