Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 222 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 220
Uživatelů: 2
Celkem: 222

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2022
Příspěvků: 3 | Témat: 1

05.12 2023 8:03


Zdravím,
měl bych dotaz ohledně motoru 2.0tfsi(quattro*, qutomat). Na volnoběh a někdy i za jizdy kolísájí otáčky.
Na diag. nalezeny tyto chyby:
P0118 Snímač teploty chladivá
P0332 Senzor klepání
P1297 Pokles tlaku mezi turbem a škrtícím ventilem
P2187

Chci se zeptat zda by tyto chyby mohli znamenat něco vážnějšího než jen snímač,senzor a ventil
Popřípadě zda se s tím dá cca 300km jezdit ještě.
Díky všem za rady
nahoru

sponzor





05.12 2023 8:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

05.12 2023 14:27


Napis kompletni chyby, muzes mit nekde netesnost, vadny ventil odvetravani i spousta jinych veci. Chuda smes nedela motoru dobre.

napr:
https://forum.skodahome.cz/topic/143610-20-TFSI*-kontrolka-motoru-volnob%C4%9Bh/
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2022
Příspěvků: 3 | Témat: 1

06.12 2023 18:18


tady je kompletní výpis chyb

4 Faults Found:

000280 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
P0118 - 002 - Signal too High - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 258158 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: -40.0 C
Temperature: 5.0 C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 11.811 V

000818 - Knock Sensor 2 (G66)
P0332 - 002 - Signal too Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 258160 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 2554 /min
Load: 91.7 %
Speed: 56.0 km/h
Temperature: -40.0 C
Temperature: 7.0 C
Absolute Pres.: 970.0 mbar
Voltage: 13.589 V

004759 - Pressure Drop between Turbo* and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 258181 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 1920 /min
Load: 10.2 %
Speed: 55.0 km/h
Temperature: 79.0 C
Temperature: 0.0 C
Absolute Pres.: 970.0 mbar
Voltage: 13.970 V

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
P2187 - 004 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 258182 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 826 /min
Load: 22.0 %
Speed: 5.0 km/h
Temperature: 82.0 C
Temperature: 2.0 C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 13.843 V


Readiness: 0000 0001





Je ještě možné aby se kvůli špatnému senzoru teploty auto po chvíli stání na místě přehřálo? Venkovní teplota +2 a auto bylo zahřáté po 60km jízdě
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

07.12 2023 9:27


Mas v to v tom popisku napsane, check D.V. (ventil regulace turba N249)
Vic info http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17705/P1297/004759

V jednom momente mas pokles tlaku a v druhem chudou smes

Cidlo teploty bud samotne cidlo nebo kabelaz (tyto cidla odchazi, nahradit jen originalem)

Cidlo klepani muze byt potencialne vetsi problem, muze to byt kabelazi, cidlem, nespravnou montazi. To bych mozna hlavne sledoval, dokud je tam vyskyt jednou prechodny, tak by ti to nemelo nic udelat

Jak se stalo, ze se prehralo? Vyskocila teplota nahle a pak spadla?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2022
Příspěvků: 3 | Témat: 1

07.12 2023 17:21


Jasný, díky za radu
Právě že ne, teplota byla rovných 90°C a az po vypnutí motoru jsem videl jak z kapoty jde kouř, ale pokud blbne čidlo mohla být teplota vyšší:/ ale je možné že to bylo i trochu dříve koukal jsem zrovna do diagnostiky tak jsem si toho možná všiml až pak
Dnes vymeno čidlo teploty, +jsem natočil video chodu motoru, mohl by ten nepravidelný chod a to klepání dělat ten ventil, klepání mě přijde že jde i z toho místa
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

07.12 2023 17:52


Ten nepravidelny chod bych porad spis mozna videl na nejakou netesnost, ale treba je ten ventil tak v prdeli, ze to dela. Na tom videu je taky videt docela prd
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email