Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 867 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 867
Uživatelů: 0
Celkem: 867

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2023
Příspěvků: 1 | Témat: 1

15.11 2023 9:41


zdravim,

Omlouvam se ale nemel jsem cas projit vse , zda to tena tu nebylo, uz... neco malo zde
https://audiklub.cz/forum/tema/279652-audi-q5-2-0tfsi-problem-s-olejem


Vim ze mi tu budete psat ze mam jit do TDI*. Ale, chtel bych Audi Q5 2.0 TFSI* quattro* s manualem r.v. 2015-2017. Asi mi i napiste ze to motor kde se musi davat bacha na rozvody, spotrebu oleje.
Presto mate nekdo zkusenosti s novejsimi motory TFSI*?
nahoru

sponzor





15.11 2023 9:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

15.11 2023 10:53


Pravidelne jazdim na 147 (Q3 EA888 Gen1), 169 (TT EA888 Gen2) a 221kW (Cupra EA888 Gen4) variante. Predpokladam, ze sa bavime o 8R do r.v. 2017.

U vsetkych tychto motorov zalezi v dnesnej dobe hlavne na predoslom servise. V mojom pripade vsetky maju olej po 15 tis km a sviecky po 30-60tis km (podla toho s ktorym autom sa ako jazdi) a nie je s nimi ziaden problem. Na 169 kW variante sa menili ventily nastavovacov vaciek, inak sa na motoroch okrem spotrebneho materialu nerobilo nic.

Ku Q5. S manualom mas na vyber 132, 155 a 165 kW, vsetky Gen2 (niekde sa uz znacia ako Gen3), kazdopadne s variabilnou vyfukovou vackou. Jedine 165 kW varianta ma dvojite vstrekovanie, takze by mala byt menej nachylna na karbon a spol.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 482 | Témat: 17

16.11 2023 20:18


hemicu nemáš skúsenosť s motorom 2.0tsi 235 kw ? nejaké rady naco trpia tie motory,poprípade co si všímať pri kúpe auta,ďakujem
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

16.11 2023 21:57


Rkovy golf 8? Nemam, je toho okolo mna malo, technicky je to prakticky totozne s tym 221kW vo Formentore. Tam mozno skor nez motor sa obcas vysype nejaka prevodovka alebo chytry zadny diferak s dvoma spojkami, ked s tym niekde jazdi jak c...k
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 482 | Témat: 17

16.11 2023 22:20


vw to dava do všetkého co ma označenie R,pokukujem po tiguane mal som ma mysli ze ci ten motor nemá nejaké konštrukčné vady trebars jako u audi 3.0 vačky spis som mal toto namysli sú to auta ktoré nemajú ešte ani 100 000 tak snáď to do 150 tisíc
vydrží v kľude
Aké servisné intervaly sú tam od výroby na oleje a podobný veci ? taký 30 000 tisíc LL Interval ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

16.11 2023 22:28


Mali by byt snad 15tis u toho Rka, ale ako sa chova palubak netusim
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email