Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 28 dubna 2024
Celkem je zde 243 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: audiniakk
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 423
Online návštěvníků
Návštěvníků: 239
Uživatelů: 4
Celkem: 243

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2021
Příspěvků: 58 | Témat: 17

19.10 2023 19:09


Ahoj, už si moc nevím rady, tak se zeptám tady, řeším problém s A4 b6 1.9tdi 96awx. Sepíšu co je vyměněno, Turbo*, váha(Bosch) , čidlo teploty vody a paliva, hlava komplet repas i s uložením vstriku, samozřejmě nové gumičky na vstriky, Zhaviče, ty zhavi, zkoušel jsem je, komplet vyčištěne sání, všechny podtlakové hadice, nové tandemové čerpadlo (pierburg), nová vacka, hydroštely, šály, rozvody, synchro klika vacka na 0,všechny filtry i to plastové T na naftovém filtru. Vyčištěno čerpadlo v nádrži. Nikde nic neteče. No a teď k problému, jakmile je teplota v tomhle počasí v rozmezí 0-15 stupňů cca, tak auto špatně startuje, na otočení sice chytí, ale je cítit, že se válce chytí postupně a kouří při startu, jinak auto jede jak bejk a nehulí,přijde mi, že při těchto opravách by auto mělo chytit v těchto teplotách na drc a bez problémů, ne? Někde jsem četl, že audi zhavi až když je fakz pod nulou, mohla by to být pravda a i důvod problémů? Když to startuju, netočí to jako když spadne nafta, ale prostě je slyšet, že auto chytá hůř a chytají se válce. Korekce vstriku 1. Válec -0.34, 2. Válec 0.05, 3. Válec 0.00, 4. Válec 0.24. Už moc nevím, po čem jít, čerpadlo spíná a tlačí, nic moc mě už nenapadá.
nahoru

sponzor





19.10 2023 19:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

19.10 2023 19:24


ondryso: zhavice bych vemnil, stoji pakatel... pak bych uvidel.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2021
Příspěvků: 58 | Témat: 17

19.10 2023 19:32


Ty jsou nové právě, i jsem je zkoušel a zhavi, že do nich šťáva jde
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2021
Příspěvků: 58 | Témat: 17

19.10 2023 19:33


Jen dodám ještě, baterie rok stará, altik novej, ale prostě je to zvláštní, netočí to že by padala nafta, na drcnuti motor běží, ale fakt je slyšet i cítit, že se chytají válce
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 90 | Témat: 13

20.10 2023 13:56


Komprese jsi měřil?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14658 | Témat: 52

20.10 2023 14:07


V jakým tavu jsou vstřikovače? PD jsou hajzli a bylo by dobrý je nechat repasovat nebo dát nový.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2021
Příspěvků: 58 | Témat: 17

20.10 2023 16:18


Myslím, že by měly být ok, zkoušené nebyly, ale za tepla chytá jak lusk, chytá i když je -15 stupňů, výkon má, nehuli a celoroční spotřeba, průměrné celý rok zhruba 6l/100. Dnes jsem zkoušel ráno před startem odpojit čidlo teploty vody, nechat to pořádně nažhavit a chytilo to jak lusk. Ale přitom čidlo vody ukazuje hodnoty správný, nebo aspoň dost podobny teplotám, co jsou venku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2021
Příspěvků: 58 | Témat: 17

20.10 2023 16:28


Spotřebu si měřím při každým tankování, takže mám celkem. Přehled, když se začne dít něco, co má vliv na spotřebu
nahoru

sponzor





20.10 2023 16:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2021
Příspěvků: 58 | Témat: 17

22.10 2023 11:48


Tak dnes poznatek, zkoušel jsem měřit korekce při startu, vylítly až k hodnotě 1, po asi 20 vteřinách zase spadly a nejvyšší hodnota na studeném motoru je 0.3, jinak po menším ohřátí se pohybují do 0.2 hodnoty, čidla ukazují správně teploty. Myslíš, že by to ty vstriky být mohly? Ale zas je mi divný, že když to nažhaví jak má, tak to chytá úplně krásně a čím větší mráz, tím lepší start, i teplé starty jsou bez problémů, gumičky se dávaly nové, při montáži se namazaly jako kráva a šly tam nasunout krásné rukou, značka de dávala Victor Reinz
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email