Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 22 června 2024
Celkem je zde 316 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zveda
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 517
Online návštěvníků
Návštěvníků: 310
Uživatelů: 6
Celkem: 316

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.3. 2015
Příspěvků: 12 | Témat: 0

04.09 2015 20:14


Ahoj poradíte mi prosím postup demontáže automatu DMX 01N AG4, auto A4 B5 1,9TDI 81kw.


Děkuji Martin

nikdo nic ?

dnes jsem se do toho pustil odpojil jsem poloosy, kabely, výfuk. ted mi jde o to jak pokračovat jak opojit hydru od setrváku a jak potom sundám převodovku. jestli je v tom nějaký háček?

poraďte budu vděčný
nahoru

sponzor





04.09 2015 20:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 2 | Témat: 0

07.11 2016 21:24


Zdravím chlapi.
nemá niekto čísla selenoidov do mechatroniky DMX prevodovky? V etke to už neviem najsť.
Neviete,aka chyba je s prevodovkou, ak za studena ide, zohreje sa na pracovnu teplotu a prestane isť.ochladne a všetko sa opakuje.
Možem tuto prevodovku za par € kupiť . radila dobre,vozil som sa na tom aute, len v jeden pekny deň si to rozmyslela. pripadne by som s dvoch prevodoviek vyskladal jednu ak by sa dalo , len neviem, čo sposobuje tuto nefunkčnosť
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.6. 2021
Příspěvků: 104 | Témat: 6

11.08 2023 17:59


Taky mi houpou otáčky při zamčeném měniči.
Dneska jsem vyměnil N91. Dal nový olej a filtr. Šoupátko pod ventilem chodí zcela volně.
Problém zůstal. Myslel jsem, že vždy je na vině N91, ale asi to tak nebude.
Takže zítra ještě dám původní N91 na místo N93. Ale nejdřív změřím tlak.

Nedohledal jsem ale nic k 01N (DFK). Platí to samé co pro 01M?

Citace:
Connect a pressure gage to the line pressure port as shown in Figure 1. Line pressure
should indicate 60 psi. in the Drive position at idle and should increase to 120-150 psi. at
stall. Line pressure should cut back to between 65-75 psi. on each shift. If Line pressure
does not cut back on each shift, or is at 120-150 psi. at all times, or is erratic on the gage,
replace the EV6 solenoid and check the Boost Regulator and Main Regulator valve to
ensure they are not stuck. Refer to Figure 2 for a description of how EV6 Solenoid
operates.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.6. 2007
Příspěvků: 43 | Témat: 9

12.08 2023 10:31


Ty převodovky budou stejné, akorát M je na podélné a N na příčné motory (nebo obráceně ), a 01P je ta stejná Převodovka* v T4.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.6. 2021
Příspěvků: 104 | Témat: 6

12.08 2023 10:55


Dneska jsem prohodil původní N91 za N93.
Bylo povolené to černé víčko (viz druhá příloha), tak jsem ho dotáhnul.
O 2 cvaknutí jsem utáhnul to zubaté kolečko, což by mělo přidat tlak v systému.

Je to o něco lepší, ale problém furt trvá. Že se to zlepšilo může být taky to, že Převodovka* dostala 4L čistého oleje.

Tlak oleje jsem nezměřil, protože tam nedostanu přípojku měřáku kvůli poloose. Budu muset na soustruhu nechat udělat menší přípojku. Viz. první příloha.

Mám tu celou dobrou převodovku, akorát jsem jí chtěl měnit až příští rok, kdy na to bude čas.
Kdybych z ní zkusil vyměnit celé to tělo s ventilama.
Když to rozeberu, nemůže na mě něco vyskákat?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6695 | Témat: 72

12.08 2023 11:23


Gulicky, pruzinky, plast.telieska
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.6. 2021
Příspěvků: 104 | Témat: 6

15.08 2023 8:28


Netušíte někdo. Je záměnná skříň šoupátek pro DMX na DFK?

Podle rozpadu to má ruzné objednací čísla. Viz. příloha,
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.6. 2021
Příspěvků: 104 | Témat: 6

18.09 2023 8:32


Poslední dotaz.

Změřil jsem tlak v převodovce. Podle toho návodu to má tlaky jaké by to mělo mít. Za jízdy jsem neměřil.

Prohodil jsem komplet ventilovou kostku z druhé převodovky.
Problém přetrvává.
Měnič se zamkne a zhruba v intervalech 2-5 vteřin jakoby poklesl tlak, zvednou se otáčky tím jak proklouzne spojka a zase se zamkne.

Jak se dostává tlak na spojku převodovkou ke spojce v měnici? Je možné, že by někde mohl cestou utíkat?

Zkusím vyměnit hydroměnič.
nahoru

sponzor





18.09 2023 8:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6695 | Témat: 72

18.09 2023 19:51


Tlak reguluje hydraulicky rozvadzac pomocou snimacov
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.6. 2021
Příspěvků: 104 | Témat: 6

18.09 2023 20:06


A mohl by jsi mě prosím navést jaký?
Co jsem koukal do rozpadu převodovky, tak jsem nenašel jiné snímače, než rychlosti a zařazené rychlosti. O snímači tlaku jsem nikde nic nenašel.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

19.09 2023 7:35


dracekvo (18.09 2023 20:06) orig :
A mohl by jsi mě prosím navést jaký?
Co jsem koukal do rozpadu převodovky, tak jsem nenašel jiné snímače, než rychlosti a zařazené rychlosti. O snímači tlaku jsem nikde nic nenašel.


nemá žádný snímač tlaku. Pouze ty snímače otáček hřídelí (rychlosti). Tlak navyšuje podle signálu zatížení z ŘJ motoru.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.6. 2021
Příspěvků: 104 | Témat: 6

19.09 2023 7:39


Já si říkal, že o žádném snímači nevím.

No a ten tlak ovládá pomocí té kostky s ventilama. Neznám správně český termín, anglicky je to valve body.

Prohodil jsem ho komplet z jiné převodovky a problém nezmizel. Tudíž usuzuju, že problém bude v hydroměniči. Ten mám taky jiný, ale kvůli výměně musím vyhodit ven celou převodovku.
Což jsem zvědavý, jak se mi doma na zemi povede.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.5. 2024
Příspěvků: 3 | Témat: 1

28.05 2024 12:54


Ahoj,servis s automatem DMX 01N AG4,
auto A4 B5 1,9TDI 81kw 320 000 km r.v. 1999

Převodovka* funguje, ale řadí pomaleji a zvláštní zvuky.

Dokud funguje. Kde mohu poptat diagnostiku popřípadě

Servis nebo repasi. Auto si chci nechat. Ale mám zájem o kvalitní servis i když je to staré auto. Děkuji za odpověď
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.5. 2024
Příspěvků: 3 | Témat: 1

28.05 2024 12:58


Ahoj,mám problém s automatem DMX 01N AG4, auto A4 B5 1,9TDI 81kw. R.v. 1999 320 000 km

Vím že je to staré auto ale poptávám servis s giagnostikou. Převodovka* funguje ale něco v ní dělá divné zvuky.

Jaký servis by jste mě doporučili okolí Praha a střední Čechy. Děkuji za odpověď
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa artdeshine asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coating coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keramika keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email