Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 859 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 852
Uživatelů: 7
Celkem: 859

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.12. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 1

10.09 2013 19:38


Ahoj. Poraďte mi. Moje Osma měla ucpané filtry FAP / DPF* tak, že už se nespustila ani regenerace. Vyčistil jsem je, že jsou průchozí jak nové opravdu . Po namontování diagnostika VAG hlásí stále že jsou ucpané a když chci vyvolat regeneraci, tak to hlásí že regenerace není nutná, že jsou průchozí a stále to skáče do chyby. Poradí mi někdo jak VAGem nastavím, např. že jsou namontované nové filtry pevných částic ? Nebo něco co je nutné po tomhle procesu udělat ? Díky David
nahoru

sponzor





10.09 2013 19:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.12. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 1

20.09 2013 22:27


vyřešeno originální diagnostikou v Audi a spuštění regenerace ...už mi to funguje ..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11258 | Témat: 95

20.09 2013 22:39


David A8: mozna bys to mohl rozepsat - treba cim se cistil jak, atd.
Myslim, ue par lidi by to zajimalo a na A8 D3 a A6 4f se bude jednat o stale castejsi zalezistost..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

30.09 2013 20:14


čištění je takový mámo pojď mě jebat...bohužel doma to vyčistíš jen na oko,možná ok možná ne,specializovaný firmy co za to chtějí cca 10000kč nemám zkušenost,ale nový fitlr je jistota a stejěn se mu nevyhnete...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

30.09 2013 21:54


váha:
čištění je takový mámo pojď mě jebat...bohužel doma to vyčistíš jen na oko,možná ok možná ne,specializovaný firmy co za to chtějí cca 10000kč nemám zkušenost,ale nový fitlr je jistota a stejěn se mu nevyhnete...

Pravda jest!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

01.10 2013 16:54


David A8:
vyřešeno originální diagnostikou v Audi a spuštění regenerace ...už mi to funguje ..


Chyba v postupu a nebo to VCDS neumi ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

01.10 2013 19:52


ale umi...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

02.10 2013 0:52


Aha takze human fatal error ...

BTW kdyz jste tu chytri... Nevim proc, ale nekdo chytre na me Audi se snazil adaptovat DPF* a resetovat hodnoty nactene a naucene. Je nekde k mani spravny postup ? Z logiky mi neco rika, ze se adaptuje prazdny a on se nacte a nakalibruje. Ale co kdyz se adaptuje uz ojetej a jeste k tomu treba z pul plnej sr...k ? To ze mi to ukazuje stale 0 na mereny hodnote je pry OK. Pry to umi jen pocitanou.
nahoru

sponzor





02.10 2013 0:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

04.10 2013 10:00


jsou dvě hodnoty,množství zaplnění aktuální v procentech a množství karbonu ehm "teoretické celkové zanešení filtru popílkem v mg".Procenta nabíhají provozem a regenerací se ubírají a to celkový je vypočtená hodnota která se jen inkrementuje a ukazuje na teoretický stav životnosti filtru.Pokud někdo zresetuje hodnoty zanešení popílkem v podstatě se nic nestane,akorát nebude sedět to celkový teoretický zanešení popílkem.Důležitý je diferenční senzor tlaku,podle toho jednotka pozná jestli je filtr OK nebo KO a kolik % je zaplněný filtr,spíš je důležité vypozorovat nájezd km mezi regeneracemi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

04.10 2013 11:17


Jsem to někde psal dřív, ale třeba na Phaetonu 3.0 TDI* ty postupy/kódy na Ross-Techu taky nefungovaly, vyřešil to až VASil.

Jináč, ten stav popílku - je to teda tak, že i když se dělaj regenerace, tak stejně v tom filtru něco "zůstává", co ho postupně odrovná? Tohle mi nějak není moc jasný. Jsem si myslel, že tou regenerací se všechen bordel spálí.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

04.10 2013 11:40


právě že nespálí
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

06.10 2013 14:43


váha:
jsou dvě hodnoty,množství zaplnění aktuální v procentech a množství karbonu ehm "teoretické celkové zanešení filtru popílkem v mg".Procenta nabíhají provozem a regenerací se ubírají a to celkový je vypočtená hodnota která se jen inkrementuje a ukazuje na teoretický stav životnosti filtru.Pokud někdo zresetuje hodnoty zanešení popílkem v podstatě se nic nestane,akorát nebude sedět to celkový teoretický zanešení popílkem.Důležitý je diferenční senzor tlaku,podle toho jednotka pozná jestli je filtr OK nebo KO a kolik % je zaplněný filtr,spíš je důležité vypozorovat nájezd km mezi regeneracemi


Presne tak. Nikdy jsem nejak nepochopil vyznam te druhe hodnoty, je to opravdu jen teoreticka hodnota, z ktere se tezko neco odecita. Rozhodne se ji neda ridit. Dulezity je snimac tlaku, aktualni hodnota v procentech..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

07.10 2013 11:50


Lumpiq:


Presne tak. Nikdy jsem nejak nepochopil vyznam te druhe hodnoty, je to opravdu jen teoreticka hodnota, z ktere se tezko neco odecita. Rozhodne se ji neda ridit. Dulezity je snimac tlaku, aktualni hodnota v procentech..

Nejdůležitější a vypovídající hodnota je km/čas od poslední regenerace,jenže tu bez diag těžko zjistíš
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

10.10 2013 12:26


takze co se tyce a8smi davida problemu bylo vice
nutno podotknout ze oba fapy byly ve stavu kdy ridici jednotka rikala k.o. nikoliv je treba regenerace a proto orig diag vcds uz tohle nezvladne.
co se tyce cisteni dostali sme do servisu docela slusny dvouslozkovy svinstvo co zere snad fsechno ,nereknu vam co to je bylo to nality v petflaskach.
postup byl nasledujici : sundal sem oba fapy zespoda zaslepyl a naplnil zroutem sajrajtu , privazal sem je ke kompresoru aby se jednou za hodu proklepaly a humus padal dolu, vzdycky prez noc , druhej den vapka a poradne vyplachnout a tohle pekne dvakrat za sebou a nakonec vyplach do cista nesmi jit ven ani pena z chemie


co se tyce diag v tomhle pripade se nejedna o regenaraci ale o vymenu fapu
tot vse
je to docela sranda
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

04.02 2014 23:42


Takzeeeee,.... VCDS neumi vse s DPF* ?! Chyba autoru ?...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

04.02 2014 23:54


VCDS zdaleka nevie vsetko, od toho je tu VAS/ODIS
nahoru

sponzor





04.02 2014 23:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

05.02 2014 13:17


Ahaaa,... A duvod ? Ja jsem mel za to, ze VCDS ma rutiny nadreny a vykuchany ze souboru VAS/ODIS...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

05.02 2014 13:24


Vobec nie, VCDS je oproti VASu/ODISu iba napodobenina, preto stoji to co stoji.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

20.02 2014 21:21


Tak mne to ukazuje 750 km vice jse, zatim nemel cest chytit To je dobry nebo spatny nebo jaky ? .... Aktualni zaneseni je vzdy kolem 0.... To me desi, ale ok..... Nabiha ale jakmile tomu slapnu na krk mizi,....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

28.07 2023 22:01


Možná to tu někde je, já nenašel, ale kdyby to někdo ještě řešil, tak jsem to teď dělal na svojí A8 D3 3.0tdi. Nastavení nového DPF* (vymazání objemu zanesení) je stejný jako na Q7 kde jsem to dělal před 3 lety. Přizpůsobení kanál 81 zadat 1, na 10s vypnout zapalování. A pak měřené hodnoty kanál 104 a kouknout jestli jsou hodnoty na nule.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email