Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 25 listopadu 2024
Celkem je zde 725 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Kalimero43
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 834
Online návštěvníků
Návštěvníků: 723
Uživatelů: 2
Celkem: 725

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.7. 2020
Příspěvků: 6 | Témat: 2

28.06 2022 6:56


Zdravím pánové a dámy,

mám technický dotaz poslední týden řeším nefunkční klimu a co si budeme tento rok je na vyšší teploty obzvláště vydařený.
Byl jsem na plnění chladiva a tam je okruh naplněný chladivem v plném rozsahu (550g) přesto Kompresor* nesepne a tlačí se z fukarů příjemný teplý vzduch, sahara se neroztočí a při sepnutí klimy ani nezakolísají otáčky při volnoběhu, když se sepne Kompresor* do zátěže. Lze nějak efektivně zjistit co bych si mohl doma udělat sám než to někam pošlu na servis? Třeba zjistit, jestli Kompresor* je funkční nebo si nějak vyvolat u climatronicu to její vlastní menu s testy a chybovými hláškami?
Odpoledne se ještě chystám prolézt pojistky a relátka.
Diagnostika mi nic nehlásí, že by bylo vadné (mám origo VAG-COM*).

Info o autě:
AUDI A6 C6 4F 2008, 2.0 TDI*

Ilustrační foto panelu Klimatizace* je toto.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Děkuji a přeji hezký den.

DrunkeR
nahoru

sponzor





28.06 2022 6:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

28.06 2022 7:24


Je to nějaké zmatené.

- klima je naplněná a Kompresor* nesepne a sahara nejede
- Kompresor* sepne do zátěže a otáčky nezakolísají

Tak zapne se ta spojka kompresoru při zapnutí Klimatizace* a nebo ne?

Pokud v jednotce klimatronicu nevidíš chyby přes VAGcom kabel, nenajdeš tam žádné ani pokud by tenhle klimatronik měl skryté diagnostické menu (staré panely to měly, nové nevím). Mělo by jít zkoušet spínat jednotlivé komponenty přes kabel pomocí testu akčních členů přes VCDS program. Tím bych asi začal.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14790 | Témat: 53

28.06 2022 8:29


Tady není elektromagnetická spojka aby ti sepnul Kompresor* a znatelně si mohl něco slyšet. Tím že ten Kompresor* se točí furt a je tam průtokovej ventil kterej je pravděpodobně ko nebo je ko Kompresor*. Každopádně začni pořádnou diagnostikou paměť závad a v bloku měřených hodnot sledovat co to dělá.Případně vyzkoušet akční členy. Ale je u A6 4F je možnost více chyb na systému který nedovolí klimu spustit. Jako laik to asi těžko zjistíš. Zajeď k někpomu kdo se v problematice klimatizací vyzná a zná i audiny. Spousta plničů ti jen řekně že to naplní a že máš v prdeli Kompresor* ať to vyměníš. Ty to uděláš on to naplní a ono to nejde ani po výměně. A pak krčej ramena a nevěděj co dál.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.7. 2020
Příspěvků: 6 | Témat: 2

28.06 2022 9:34


Nakadah - Kompresor* po takzvaném pokynu pro spuštění, aby najel do zátěže neudělá nic. Díval jsem se na hodnoty ventilu a ten se otevře do 67,5% a je slyšet, že se otevře. Při pokynu spuštění klimy se změní i vyfukovaný vzduch, než když je klima vypnutá. Potrubí Klimatizace* je teplé, jak kdyby čerpadlo netahalo chladící medium.
To jestli otáčky zakolísají nebo nevím, nikdy jsem si toho nepovšimnul. Většinou jsem klimu zapínal za jízdy až ne na volnoběh. Kolega co mi s tím pomáhal, protože nedokážu být na 2 místech zároveň, říkal že po spuštění kompresu spojka nesepne a mám ten dojem, že by tam mělo být slyšet nějaké cvaknutí, což se neděje.

áček - minulý rok kolem Listopadu se z motorového prostoru začal ozývat nějaký divný zvuk z oblasti kolem kompresoru s tím, že po sepnutí klimy, to přestalo... no pak to samo od sebe přestalo i při vypnuté klimě to byl asi ten zlomový okamžik, kdy to přestalo kompletně pracovat úplně Zkusím ještě nějak zjistit, jestli mi jde napětí na spojku kompresoru, jestli to bude mít efekt nějaký a když nic, tak zkusím najít někoho kolem Ostravy, kdo se v tomto vyzná.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

28.06 2022 10:10


Jo tak ty máš stáloběžný Kompresor* s regulací výkonu solenoidem. Tam pak není elmag spojka, ale reguluje se rozdíl tlaků před/za písty toho kompresoru. Naklápí se tam pak ta axiální deska co ty písty pohání a pak se jim zvětšuje/zmenšuje zdvih a tím i výkon. No to je fuk probírat tady funkci.

Může být vadný ten ventil na kompresoru co to ovládá i když se navenek tváří že OK. Je to spíš na komplexní diagnostiku u někoho kdo ví co dělá. Ten ventil sem myslím nedá vyměnit pokud se neodsaje chladivo, je součástí okruhu. Ale jak říká áček - na A6 tam toho může být víc proč se klima nesepne, A6 už je jiný level.

Před lety sem řešil klimu u šikovného týpka v Nové Bělé, na hlavní Mitrovické ulici. Jinak nevím koho doporučit, krom autorizáku Heller. Ale tam asi jen otevřeš dveře a fičí taxametr Nicméně když u nich kupuju ND, tak si absolutně nemám na co stěžovat. Přístup profi, co se servisu týče nemám ale zkušenost.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.7. 2020
Příspěvků: 6 | Témat: 2

28.06 2022 10:35


Nakadah - před chvilkou jsem googlil a toho borce na Mitrovické v Nové Bělé jsem taky našel.

No Heller, tam to bude s tím běžícím taxametrem začínat už pouze u myšlenky na to

Zkusím prolézt elektroniku nějak obecně, zkusím přes VAGa akční členy a uvidím co dál, podle toho co zjistím se rozhodnu na další kroky a kdyžtak to posunu dál. Díky za infa a rady.

Zatím se mějte a přeji krásný den.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.7. 2020
Příspěvků: 6 | Témat: 2

27.06 2023 13:19


Tak pouze informativně po roce, jsem tu klimu dořešil svépomocí asi o 4 dny později co jsem psal poslední příspěvek v roce 2022 a to tak, že jsem si měřil jestli jde napětí na konektor, tím by měl Kompresor* sepnout, jenže Kompresor* byl mechanicky poškozený tudíž on sepnul, ale neroztočil nebylo totiž čím ta vrtulka nebo co to tam je uvnitř té řemenice byla KO. takže 8500,- za Kompresor* a jedu dál v létě. Poprosím moderátora o uzamčení tématu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email