Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 813 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xkubakoudyx
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 891
Online návštěvníků
Návštěvníků: 813
Uživatelů: 0
Celkem: 813

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 1

26.05 2023 13:08


Ahojte idem si k Vam po radu mam audi A7 r.2015 BiTDi 240 kw mam najazdenych cca 135 tis. km problem mam, ze mi pribuda hladina oleja v agregate. Je to tak ked mam v strede ukazovatela hladiny tak za 1000 km sa zdvyhne o jeden dielik. Chodim len dlhe trasy cca 60 km skoro nikdy mesto. A raz za 2 mesiace 2x 500 km. Niekedy pri jazde sa ukazala aj zlta kontrolka DPFka na displeji (zavada na systemu vid navod k obsluhe) po par km aj zhasla. No ked sa auto dalo na diagnostiku neukazala ziadnu chybu vsetko je v poriadku. Hladina cladiacej je rovnaky bol aj v dvoch autorizovanych servisoch nasli len, ze jeden vstrek daval viacej nafty. Potom som dal auto do servisu na odporucanie kamarata kde sa vstreky dali na stolicu sa skontrolovali vsetke su ok jeden mal vraj odchylku ale ten by problem nemal robit je to este v norme. Vycistilo sa nasavanie bolo velmi zanesene karbonom no nieco strasne, potom sa dal katalizator vycist aj obe DPFka vraj vsetko je v poriadku. Po tom servise vsetko dali na diagnostiku odskusali auto vsetke veci su ok. Ako sme dosli domov uz po cca 3000 km auto zase vyhodilo tu zltu chybu ohladne dpfka a ked prejdem 2x po 60 km a zastavim auto tak predne ventilatory idu na plno co znaci nedokoncenu regeneraciu. Uz neviem co mam robit a kde moze byt chyba s autom sa idu len dlhe trasy vsetko bolo prekontrolovane vyciste a odskusane tak kde by mohla byt chyba kde je potom problem vie mi niekto dat niejaku radu coho sa treba chytit? Dakujem
nahoru

sponzor





26.05 2023 13:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 508 | Témat: 14

26.05 2023 13:37


Za mě teče ten vstřik, ten test na stolici je k ničemu (reálné prostředí motoru to nikdy nenasimuluje a v zátěži se ten vstřik může chovat jinak)

Možná by nebylo od věci prověřit, jestli tam není nějaké pochybná mapa, kvůli které se nezobrazují některé chyby.
Naposledy upravil honza.biker dne 26.05 2023 13:38, celkově upraveno 1 krát. (29% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

26.05 2023 13:37


Nedokončené regenerace, ředí se naftou stejkající po stěnách válce v době kdy se vstřikuje do výfukového cyklu.
Čím častější regenerace a nedokončené tím víc se to děje.

DPF* bude na výměnu, za ty km budou vstřiky na výměnu pokud byl jeden vadnej ostatní budou taktéž v podobném stavu.

Čištění DPF* je v našich podmínkách téměř vždy smrt a vyhozený peníze. Pokud to vemou mokrou cestou vždy jen zalepí zaplněný komory polpílkem a ty ztratí kapacitu na zachytávání sazí a navíc jak je to mokrý po montáži do auta se to zahřeje a ty komory se roztrhají je to křehká keramika. Pokud chceš 100% jistotu odešli DPF* do německa kde to opravdu umí, filtr rozříznou vyčistí zhodnotí stav a případně vložky vymění a zavaří a otestují se zárukou.

Nastavení nového DPF* diagnostikou a výměna čidla rozdílu tlaku je dost důležitá aby auto správně mohlo vypočítávat zaplnění a číst skutečné hodnoty a podle toho reagovat na spouštění regenerace.

Už jsem se setkal i s tím že je prasklá vložka v katalizátoru a díky tomu to takhle špatně regeneruje protože se pořádně nezapaluje vstřikovaná nafta do výfukového cyklu a nevzniká v katalizátoru dostečné teplo pro spálení sazí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 1

26.05 2023 14:22


Bolo mi povedane ak ide o niejaku informstivnu chybu a nieje zobrazena dlho tak na diagnostike nemusi byt vobec zobrazena ako chyba. A ako zistim ci tam nieje tzv. pochybna mapa?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 1

26.05 2023 14:26


Vstreky boli kontrolovane v autorizaku cez prepad tam jeden davkoval viac a potom som dal cez druhy servis na stolicu premerat a nakodovat a vraj vsetko ma byt OK co sa tyka vstrekov a to iste mi bolo povedane ohladne katalizatora a DPFka, boli aj nastavene cez diagnostiku, ze DPF* a katalizator boli vycistene.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

26.05 2023 14:37


Nuz, ak je vsetko v poriadku, a napriek tomu pribuda olej, tak si hrdym vlastnikom vyrobniku oleja
Predaj to americanom, uz nebudu musiet viest vojny...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 1

28.05 2023 10:09


Ci si myslite ze aj napriek skontrolovaniu a nakodovaniu vstreku je problem stale v nom v tom streku?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

29.05 2023 8:15


Vadné vstřiky= přibejvání oleje=následně nadměrný zanášení DPF*=následně časté regenerace a to vše je začarovaný kruh.

Jakým způsobem čistili Kat a DPF*? To je dost zásadní. Pokud mokrou cestou tak jsou po smrti a zase jsme u toho zacpaný DPF* nemá kapacitu na zachytávání sazí a ECU* si načte po několika km hodnoty a zjistí že je DPF* přicpaný dle čidla rozdílu tlaku před a za DPF*. A jseš zase tam kde bejt nechceš.

Vím že to slyšet nechceš ale bude potřeba vyměnit vstřiky to jako první a pak vyměnit DPF*. jinak se z toho nevyhrabeš.

Stolici neber jako 100% zjištění stavu vstřikovačů protože ten vstřikovač funguje při úplně jiných teplotách a protitlaku ve válcích a tam může bejt vše jinak než na stolici.

Dál pokud to necháš tak jak je a budeš jezdit zahráváš si s poškozením přidřením válců od neustálého omývání naftou od regenerací a nesprávné funkce vstřikovačů.
nahoru

sponzor





29.05 2023 8:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2019
Příspěvků: 54 | Témat: 3

29.05 2023 12:17


Ještě naměřené hodnoty teploty motoru přes VCDS / ODIS, zdali funguje termoregulator. Stačí někdy 89 stupňů a už je problém s řádnou regeneraci DPF*.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1630 | Témat: 39

29.05 2023 12:58


áček (29.05 2023 8:15) orig :
Vadné vstřiky= přibejvání oleje=následně nadměrný zanášení DPF*=následně časté regenerace a to vše je začarovaný kruh.


Já to znám i jinak:
nadměrně zanesený DPF* (polo vadný, vyjetý) + časté krátké jízdy=časté regenerace=přibejvání oleje. Ne vždy za to můžou vstřiky. Když tohle řeším, nechám trysky otestovat.

A když jsou rezulty OK, tak to sedí na 100%. Asi bude záležet na typu test.stolice. Kam to dávám já, test rozhodně neprobíhá za pokojové teploty, ale s ohřátým test.médiem. Je rozdíl v mašince za 300tis, a 3mio.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

29.05 2023 13:09


toona85:
I tak to nebude stoprocentní ty teploty v motoru to rozhodně nedosáhně.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1630 | Témat: 39

29.05 2023 13:17


áček (29.05 2023 13:09) orig :
toona85:
I tak to nebude stoprocentní ty teploty v motoru to rozhodně nedosáhně.


Jak jinak to chceš rozklousnout, jestli jsou vstřiky vadné nebo ne?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

29.05 2023 14:03


Netvrdím že se nemají otestovat, ale že ten test není 100%

Vzhledem k tomu že tvrdí že jezdí delší trasy tak tam asi problém bude.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 1

01.06 2023 14:10


Zase ja na tom aute chodim dlhe trate 120 km (2x60km) denne a niekedy raz za 2 mesiace 500 km to auto mam len na dlhe trasy. V prilohe Vam zasielam protokoly zo strekov a tlaky katalizatora a oboch DPF* filtrov skuste sa na to pozriet ci tam nieco nenajdete, dakujem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 1

01.06 2023 14:11


Strek
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email