Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 21 kvě 2024
Celkem je zde 291 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Jiria636
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 455
Online návštěvníků
Návštěvníků: 283
Uživatelů: 8
Celkem: 291

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

30.01 2023 22:55


Zdravím Dámy a Pánové. Pár dní zpátky jsem si koupil A6 C5 2.5tdi 132kW Tiptronic* quattro*. Před třemi lety dovezena z Itálie.

Koupil jsem ji s vadou převodovky a taky s přehřívajícím se motorem - o kterém se mi bývalý majitel ani slovíčkem nezmínil (haaajzl). Pardon, ale to se nedělá…
Nicméně motor netlakoval, jen se přehříval. Naštěstí to byl jen vadný termostat. (a taky zaseklý od tmelu, který se uvolnil z vodní pumpy…..)

Takže první problém vyřešen… Uf!

A teď Převodovka* a moje dotazy.

Když jsem auto dotáhnul na servis, tak chyby v převodovce byly:

1)18222 - tlakový regulační ventil (N215).
Tuhle chybu bych spojoval s hydroměničem, protože za studena se Audinka nechce moc rozjíždět. Na zpátečku to jde dobře, ale dopředu to musím trochu točit na 1200-1500 otáček, aby se hnula. Když se zahřeje, rozjíždí se lépe.

2)18147 a 18141 - spínač pro tiptronik: vysoký a zpět (F189).
K tomu jsem na internetu našel pouze informace o voliči převodovky, ve kterém chybí magnety… Někdo předemnou už to zkoušel "opravit" tím, že vyměnil celý volič a místo toho který tam má být (PRND432), tam dal jiný (PRNDS). Všimnul jsem si toho tak, že na displayi je 432 a na voliči jen S. Má to vliv nebo ne?
Každopádně tenhle volič nešel přepnout do ručního řazení (nerozsvítilo se plus a mínus), tak jsem NA ZKOUŠKU dal ještě jiný volič, na kterém je jen PRND a ruční řazení. Tentokrát už se rozsvítilo plus a mínus, ale Převodovka* se nepřepla do ručního řazení a pořád bylo na displayi D. Chyby (F189) pořád vyskakují.

3) Všiml jsem si, že na diagnostice mi v některém kanále ukazovalo, že mám pořád zařazenou 4, ať jsem měl zařazeno cokoli.
Byla tam kolonka v jednom kanálu, která kopírovala polohu voliče (kromě ručního řazení), ale byla tam i kolonka v jiném kanálu, kde byla stále 4.

A nakonec poslední dotaz.
Co z toho všeho může souviset s tím, že ta chyba převodovky je v tom, že při zařazení D nebo R to celým autem škubne?
Po tom škubnutí už Převodovka* jede krásně, necítím vůbec řazení, je sice slabší rozjezd a jede v nouzáku, tudíž neřadí všechny kvalty, ale jede jako po másle. Kontrola oleje proběHLA*. Silentbloky převodovky už někdo měnil přede mnou.

Děkuji za rady, postřehy a připomínky.
Jen podotýkám (pro případné rýpaly) že s autem jsem najel jen 2 krátké zkušební jízdy a je odstaveno.
Chci jen pozjišťovat, jestli je to chyba elektronická nebo mechanická, než to pošlu na repas hydroměniče a kontrolu převodovky.
Naposledy upravil DjGarfield dne 30.01 2023 23:10, celkově upraveno 1 krát. (81% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





30.01 2023 22:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6686 | Témat: 72

31.01 2023 7:33


1. Tlak.reg.ventil je na hydraulickej doske, ma suvis s celkovym chodom prevodovky. Vymenit
2. Vymenit elektroniku za taku ako ma byt, ak bola menena aj paka, potom aj tu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

31.01 2023 12:26


Děkuji za rady.
A věděl bys prosím číslo toho ventilu? Mám sice možnost auto zvednout a převodovku rozdělat, ale nemůže mi tady viset na zvedáku, než ventil příjde…
Kód převodovky je FAU.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1808 | Témat: 44

31.01 2023 14:38


jestli je to FAU, rok 02-03 tak 01V927333 a 01V927333A
jsou tam dva
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

31.01 2023 17:41


Jakože jsou tam fyzicky dva uvnitř?
Nebo jsou tam dvě varianty? Buď číslo s A na konci nebo číslo bez A na konci?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1808 | Témat: 44

31.01 2023 19:07


Podle etky tam jsou dva
Jestli je v nich rozdíl to nevím
Ale nejspíš ne.
Lubomt bude vědět.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6686 | Témat: 72

31.01 2023 21:17


Treba vymenit oba
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

07.02 2023 10:23


Tak můj dodavatel to neumí sehnat a originály stojí bez slev celkem dost.
Umí to někdo sehnat za lepší cenu?
nahoru

sponzor





07.02 2023 10:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1808 | Témat: 44

07.02 2023 11:00


druhovýroba asi nebude
kolik je celkem dost?
za500 to nebude.
e bay
https://www.ebay.es/itm/275231261283?hash=item4015 [zkrácená url]

https://www.ebay.es/itm/275231257841
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

07.02 2023 12:20


Páni, tak ebay mě teda vůbec nenapadl. Díky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

07.02 2023 12:41


A má smysl tam dávat použitý? Ty odkazy jsou na použité…
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1808 | Témat: 44

07.02 2023 12:53


máš pravdu to jsem přehlídnul
vono je to španělsky.
za tu cenu asi ne.
tak potom tady
https://www.zf-pakra.cz/eshop/551-ventil-c-0501-209-875
je teda 2x dražší.
ale určo orig.
pakra je servis AP
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

10.02 2023 15:34


A za kolik by je zvládnul sehnat lubomt: ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

10.02 2023 20:38


Kdysi dávno tu bylo hezky napsáno o opici a banánech. A vždycky na to vzpomínám když čtu podobné příběhy. Luxusní vozidlo ředitelů firem ve své době stojící klidně mega a půl jde dneska koupit za 5o litrů ale ten temný mrak v podobě opravy rovnajici se pořizovací ceně už nad tím moc lidí nevidí. Na ty ceny některých dílů si musí člověk zvyknout
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

10.02 2023 21:29


To je jasný, jen když je možnost to pro svoje auto (ne na kšeft) koupit levněji, tak se radši zeptám, než platit plnou cenu… Ne?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

12.02 2023 14:26


Jo, jasná páka.
nahoru

sponzor





12.02 2023 14:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6686 | Témat: 72

13.02 2023 22:22


DjGarfield (10.02 2023 15:34) orig :
A za kolik by je zvládnul sehnat lubomt: ?

Tieto mam este na sklade viac pouzitych celych dosiek . Ked potrebujem, zoberiem si z niektorej, popr.prehadzujem celu. Nepotrebujem kupovat nove
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

03.04 2023 22:04


Zdravím borci, přezouvací sezóna nám ještě úplně nezačala, tak mám konečně čas na výměnu ventilů.
Ventily mám, koukal jsem se na kopec videí a schémat, ale nevím přesně, který z těch ventilů to je.
Vím že jeden je z vrchu té hydraulické jednotky (nejde vidět, když je vana dole), ale nevím přesně, který je ten druhý. Poradíte? Máte nějaký návod, tip nebo vychytávku?

Další věc je, že jsem na jednom videu viděl, jak borec tu jednotku rozebral a uvnitř byl pěkný maras.
Má to smysl rozebírat a čistit, když tam budu dávat nové ventily? Máte nějaký návod nebo video, jak to rozložit a složit správně? A originál číslo toho "těsnícího pláta" mezi díly té hydraulické jednotky?
Našel jsem jen video v ukrajinštině a to úplně neovládám.

Díky moc.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

04.04 2023 9:04


Stáhni si Elsu, budeš to tam mít česky i s obrázky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

04.04 2023 15:54


Máš nějaký odkaz na funkční a kompletní?
Nějakou mám, ale chybí tam kapitoly. A zatím v žádné jsem neotevřel svoje auto podle vinu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

05.04 2023 22:50


Tak jestli jsem to správně rozluštil, tak by to měly být tyhle dva ventily? (N91 a N92)
[img]/Users/JsemGarfield/Desktop/Snímek obrazovky 2023-04-05 v 22.32.35.png[/img]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

06.05 2023 21:17


Po nějaké chvíli zase všechny zdravím.
Tak jsem vyměnil ty dva ventily a auto neškubalo při zařazení jen do té doby, než se ohřál olej na zvedáku. Teď už zase při zařazení D nebo R škubne...
Opravdu ty ventily byly N91 a N92?

Dál jsem zjistil, že tam někdo měnil jednotku pod kobercem a dal tam 156DN a jeden člověk mi řekl, že tam má být 156H. Je nějaká možnost, jak to ověřit? Nebo ví někdo, co tam má být a jestli to má vliv na to škubání? Každopádně by to vysvětlovalo ten rozdíl mezi kvaltama co mám na šajtře a na displayi a trošku guláš v kvaltech, které mi ukazuje diagnostika. Šajtra PRNDS, display PRND432.
Auto je A6 C5 2004 2,5tdi 132kW BAU, Převodovka* 5hp19 FAU a mám řazení i na volantu (nevím jestli to má vliv na verzi jednotky).

A poslední věc co jsem si všimnul, když jsem měl rozdělané to těleso s ventilama, tak tam jeden ventil měl pístek na volno. Všechny ostatní pístky v tělese měly odpor pružiny, ale ten jeden byl úplně navolno.
Má to tak být? Poradí třeba lubomt?

Moc děkuji za rady a odpovědi, hrál jsem si s tím dva dny a nikam jsem se neposunul.....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

07.05 2023 16:34


Jednotku ti zjistí dle VIN* co tam má/nemá být.

Řešíš škubaní já jsem se s tím taky dost natrapil ( i luba) jsem potrápil.

Musí být OK i motor jinak to kope taky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

24.05 2023 8:35


Takže zase malý update.

Celý problém té převodovky byl…… Špatná jednotka.
Bývalý majitel vyměnil jednotku za jinou z předfaceliftu.
Teď se audinka výborně rozjíždí, Převodovka* nejede v nouzáku a jde řadit i ručně.

Takže zlatého bludišťáka pro tentokrát nezískává nikdo.

Nicméně se objevil další problém.
Převodovka* při podřazení v tahu (do kopce nebo Kickdown*) škubne při řazení z 5 na 4 a ze 3 na 2.

Čím by to mohlo být?

Chci zmínit, že mi nikdo nedokázal říct co ten volný pístek v tělese ventilů… Jestli má nebo nemá chodit volně a co ovlivňuje.
Dál je ještě jedna věc: Ventily které jsem měnil na sobě měly napsané teochu jiné tlaky, než ty které v převodovce předtím byly.

Tak čím by to mohlo být? Kromě toho škubání je to krásná jízda.
nahoru

sponzor





24.05 2023 8:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6686 | Témat: 72

24.05 2023 20:21


A aky olej si pouzil, cerveny?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

24.05 2023 20:44


lubomt: Ano, červený tam byl, červený jsem tam dal.
Když jsem ho vypouštěl, tak byl pěkný, bez špon nebo jiného nepořádku.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6686 | Témat: 72

24.05 2023 20:48


DjGarfield (24.05 2023 20:44) orig :
lubomt: Ano, červený tam byl, červený jsem tam dal.
Když jsem ho vypouštěl, tak byl pěkný, bez špon nebo jiného nepořádku.

tak tu mas mozny problem. Cerveny tam vobec nepatri
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

24.05 2023 21:10


lubomt: Podle vinka prý ano.
Jaký tam má být?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6686 | Témat: 72

25.05 2023 12:09


DjGarfield (24.05 2023 21:10) orig :
lubomt: Podle vinka prý ano.
Jaký tam má být?

To kde povedali, ze cerveny tam patri ? V oficialnom audi servise urcite nie. Ma tam ist zlty. Bud z audi alebo ZF Lifeguard Fluid 5 alebo Mobil ATF* 71141. Nic ine
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 31 | Témat: 3

25.05 2023 12:19


lubomt: Jeden z našich dodavatelů dílů…
Děkuji, jdu to řešit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email