Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 26 prosince 2024
Celkem je zde 851 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LordF
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 898
Online návštěvníků
Návštěvníků: 849
Uživatelů: 2
Celkem: 851

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2021
Příspěvků: 36 | Témat: 11

21.01 2023 17:57


Je pravda že se může nabíjet autobaterie z terminálu maximálním napětím 14,8 V?
Je to tak psáno v audi manuálu pro A5tky, mám pocit že moje nabíječka dává na AGM v jednom režimu snad 15,7 V takže bych ji přes terminály v motoru nemohl nabíjet nebo popř. udržovat napětí kdyby auto stálo delší dobu.
Máte s tím zkušenost?

Mám Audi A5 2013 2.0 TDI*.
nahoru

sponzor





21.01 2023 17:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

23.01 2023 10:10


Ak si to meral bez zataze, tak preto Ti dava tolko
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2021
Příspěvků: 36 | Témat: 11

23.01 2023 10:35


lubomt (23.01 2023 10:10) orig :
Ak si to meral bez zataze, tak preto Ti dava tolko


tam jde o to že ta nabíječka co mám dává v jednom režimu 15,8V a v origo návodu audi je max 14,8 přes terminály jinak se musí autobaterie odpojit z auta,
rád bych to nabíjel přes ty terminály ale bojím se, že mi ta nabíječka poškodí elektroniku v autě
[/img]
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

24.01 2023 23:19


Mozes. Akonahle zapojis na bateriu, tak napätie klesne pod zatazou
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2021
Příspěvků: 36 | Témat: 11

25.01 2023 8:02


lubomt (24.01 2023 23:19) orig :
Mozes. Akonahle zapojis na bateriu, tak napätie klesne pod zatazou

´
Naposledy upravil CrashiD dne 25.01 2023 14:42, celkově upraveno 1 krát. (15% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2021
Příspěvků: 36 | Témat: 11

25.01 2023 13:58


lubomt (24.01 2023 23:19) orig :
Mozes. Akonahle zapojis na bateriu, tak napätie klesne pod zatazou


tady to najdeš dole v textu:
For technical reasons it is not permissible to fast-charge the battery using charging devices with an output voltage higher than 14.8 V.
https://www.auditech.org/acont-542.html
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

25.01 2023 14:10


No a jde tvoje neupřesněná nabíječka přepnout do jiného režimu kde nepoužívá to vyšší desulfatační napětí 15,7V?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2021
Příspěvků: 36 | Témat: 11

25.01 2023 14:35


Nakadah (25.01 2023 14:10) orig :
No a jde tvoje neupřesněná nabíječka přepnout do jiného režimu kde nepoužívá to vyšší desulfatační napětí 15,7V?


ten první krok právě přepnout nejde, mám ctek, můžu se zeptat ještě výrobce té nabíječky.
Při té desulfataci dává 15,8V.
O víkendu jsem si pročítal originální manuál k A5 na audi.com a narazil na to, tak se bojím to tam připojovat přes další zimu kdy to mám v plánu aby mi to udržovalo napětí baterie. Příští týden jedu asi do audi kvůli diagnostiky tak bych se poptal ještě jich co mi na to řeknou a při nejhorším koupit jinou nabíječku. Ale byla by to škoda, ctek je výborná.
nahoru

sponzor





25.01 2023 14:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2021
Příspěvků: 21 | Témat: 0

26.01 2023 10:54


For technical reasons it is not permissible to fast-charge the battery using charging devices with an output voltage higher than 14.8 V.


Fast-charge znamená rychlonabíjení. CTEK používá 15,8V jen u režimů desulfatace (spustí se jen u hluboce vybitých baterií) a rekondice (musí se zvolit na nabíječce) při použití nízkých proudů. Jaká je kapacita nabíjené baterie a jaký dává proud zakoupený typ nabíječky ? Pokud to není více než desetina kapacity baterie, tak by se nemělo jednat o rychlonabíjení.

V případě, že není hluboce vybitá a zasulfátovaná baterie, tak bych tuto nabíječku používal i přes terminály.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2021
Příspěvků: 36 | Témat: 11

26.01 2023 12:01


falcon (26.01 2023 10:54) orig :
For technical reasons it is not permissible to fast-charge the battery using charging devices with an output voltage higher than 14.8 V.


Fast-charge znamená rychlonabíjení. CTEK používá 15,8V jen u režimů desulfatace (spustí se jen u hluboce vybitých baterií) a rekondice (musí se zvolit na nabíječce) při použití nízkých proudů. Jaká je kapacita nabíjené baterie a jaký dává proud zakoupený typ nabíječky ? Pokud to není více než desetina kapacity baterie, tak by se nemělo jednat o rychlonabíjení.

V případě, že není hluboce vybitá a zasulfátovaná baterie, tak bych tuto nabíječku používal i přes terminály.


jj rozumím jak to myslíš, kapacita nabíjecí baterie je 105Ah, nabíječka dáva jinak 14,7V když přidám ten AGM režim a pokud tam nejsou ty dva režimy(desulfatace a rekondice jak píše) ostatní režimy jednou normálně 14,4V Rekondice by se měla jednou ročně dělat ale to snad nevadí když ji přeskočím. Takže by to mělo být tak že když tu nabíječku připojím k "živé" baterii která není hluboce vybítá tak by to mělo ten první krok-desulfataci přeskočit. Je tak?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2021
Příspěvků: 21 | Témat: 0

26.01 2023 16:10


Ano, přesně tak.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email