Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 228 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 222
Uživatelů: 6
Celkem: 228

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

04.01 2023 17:50


Ahoj všem,

když jsem před 7 lety koupil B5tku, tak mi v servisu řekli, že mi teče řízení (což je pravda, netěsnost tam je ale byla mizivá) a do nedávna jsem s tím neměl téměř žádný problém. Jestli jsem za tu dobu (7let) dolil max půl litru servo kapaliny, tak je to fakt hodně.

Nicméně poslední rok začalo servo/řízení slušně hučet a vždy pomohlo část kapaliny vyměnit a přestalo to na půl roku, možná déle (byla vždy téměř černá jak kafe). Včera jsem provedl výměnu a moc tomu nepomohlo. Vždy začne hučet až když se ohřeje na provozní teplotu (z toho usuzuji, že teplotní roztažností někde přisává vzduch). A moje otázka, kde by to mohlo být a spíš zda, by to mohlo být z hadice ze servo nádržky viz foto níže. Napadlo mě tu kapalinu vysát a očistit a zkouknout tu hadici, neexistuje nějaký spešl návod, že bych něco mohl tímto krokem pokazit?

Napěněná servo kapalina po příjezdu domů (cca 25km cesta, jakmile dorazím do města a jedu pomaleji, tak to začne hučet):

Náhled, klikni pro zvětšení.


Hadice jdoucí z nádržka do serva (celkem olepená od serva):

Náhled, klikni pro zvětšení.


Může to dělat tahle hadice nebo to spíš bude v tom řízení?

Servo a hadice do řízení vypadá OK:


Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





04.01 2023 17:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 23

04.01 2023 19:43


Zdravim. A jak vypadají hadice který vedou z nádobky k chladicí trubce servo kapaliny? Chladicí trubka se nachází mezi chladičem a nárazníkem, vedou do ní dvě hadice a je to taková naohýbaná trubka.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

04.01 2023 20:07


Servo cerpadlo muze prisavat vzduch. Huceni je projev tesne pred smrti. Je tam pouze uzke jednoduche lozisko u remenice a v zadnim viku mini jehlickove pidi lozisko.
Smrt u me nastala takrka behem nekolika km. Na to stari tveho auta to vydrzelo dost dlouho.
Peneni hlavne u takove A4 B6 zpusobuje i pricpane sitko v nadobce a ta se meni cela protoze je soucasti a nejde vycistit ani vyndat. Po vymene je vzdy klid.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

09.01 2023 13:14


Tak jsem se v tom trošku hrabal a zjistil jsem, že hadice která přivádí servo zpátky do nádržky byla povolená, mohl jsem rukou šoupat po celém hrdle nádržky, viz foto níže. Je možné, že to mohlo vzduch brát zde? Z principu fyziky bych čekal, že ten vzduch se spíš bude brát na vysokotlakém oběhu, tj. přívod do serva a řízení, co myslíte?


Náhled, klikni pro zvětšení.


@Houska

Trošku jsem je očistil a zdají se být OK, možná to ještě zkouknout až se ohřeje kapalina, zda to tam neteče trošku.


Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.


@áček

děkuju za info. Je mi divné, že to dělá pouze, když tam jsou bublinky, jinak vše funguje v pořádku. Navíc mi tohle dělá přes 1-2 roky, to že začlo hučet - vždy když jsem otevřel nádržku, byla napěněná jak blázen, pomohla výměna servo kapaliny a byl klid. Nemůže to přisávat vzduch z hřebenu řízení? Ten co mi trošičku teče již 7let? Dolil jsem max 2 paňáky za tu dobu. Že by se to třeba poníčilo po těchle mrazech ještě víc? To těsnění? Ohledně té B6 jsem už četl, nicméně u B5 není moc chytrých taháků, co by mohlo být špatně.

Myslíš, že když vyměním servo čerpadlo, tak to že hřeben řízení není zcela těsný, vyřeší problém bublinek a hučení?

Ještě musím vyzkoušet auto project, zda bude problém přetrvávat. Uřízl jsem hnusný konec hadice a dal novou sponku, u přívodu a odvodu na nádržce.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email