Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 24 listopadu 2024
Celkem je zde 543 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Foglisss
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 831
Online návštěvníků
Návštěvníků: 541
Uživatelů: 2
Celkem: 543

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

28.11 2022 15:37


Zdravim

viete mi prosim povedat ako naozaj funguje ?


všade uvadzaju že EGR* je aktivny až ked sa dosiahne spravna teplota a auto sa rozbehne a udržuje konštatnu rychlost , taketo psaničko nachadzam kade tade ale nič podrobnejšie


Ja som pojazdil , teplota vody cca 70 , olej asi 67 a chladič EGR* nahriary akurat tak od zvodov a hadica ktora ide od neho tiež taka nejaka vlažna ..

nemal by byt povrdh chladiča aspon taky že horuci na dotyk ?

čo som našiel nejake animacie , do EGR* može ist 600-800°C
ochladene spaliny tam vychdzali niekde pri 120 .. neviem či to tak naozaj je ..

len mi je divne že chladič EGR* ma možno tak 50°C aj to je nahriate od tych zvodov .

alebo je možne že funguje a je pripchaty ?

je povodny .. najazd 345k km


dakujem
nahoru

sponzor





28.11 2022 15:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14790 | Témat: 53

29.11 2022 7:32


EGR* má otevírat když je motor studený a v nižších otáčkách aby přisával a teplé spaliny pro tišší kultivovanější chod hlavně za studena a lépe prohořívaly spaliny pro lepší emise. Dál to má vliv na celkovou dobu zahřívání na provozní teplotu.
S tvým nájezdem si myslím že je buď zaslepenej nebo nefunguje a je taky dost možný že sw odpojenej v ECU* motoru.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

29.11 2022 10:25


auto som kupoval v Nemecku , 4ročne , najazdene malo 169k km čiže prevažne dialnične ..

tu nebol absolutne žiaden dovod odstavovat EGR* a ja som to tiež nerobil.

Inak take to maličke tiahlo na erg beha hore aj dole som si všimol.

Ked ide motor, tak tiahlo je hore , ked som vypol, tiahlo šlo dole.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

29.11 2022 11:54


https://www.youtube.com/watch?v=zl2i6x0GZEM&ab_channel=MotorserviceGroup

neviem či toto je aj moj pripad ale myslim si že EGR* ventil s chladičom by mal takto všade pracovat

čiže 2 stavy to ma

1. klapka zatvorena kedy sa plyny nechladia a ide to nechladene spat do komory

1. klapka otvorena kedy sa plyny chladia a tym padom je z principu erg aj nižši NOX


Otazne je kedy ma byt aky stav.
Aky bol zamer konštrukterov


Pretože ak by chladič odoberal teplotu zo spalin a odovzdaval vode , teplota chlad kvapaliny by sa nahrievala o to rychlejšie.

toto sa ale nedeje. EGR* chladič v mojom pripade je vlažny na dotky.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14790 | Témat: 53

29.11 2022 12:37


Normálně po studeným startu by se to mělo otevřít cca do 2tis.otáček a mělo by to přisávat spaliny a jak se otáčky zvednou víc má se EGR* zavřít.

Může bejt ten EGR* vadný. Rozebrat vyměnit.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1623 | Témat: 39

30.11 2022 6:41


áček (29.11 2022 12:37) orig :
Normálně po studeným startu by se to mělo otevřít cca do 2tis.otáček a mělo by to přisávat spaliny a jak se otáčky zvednou víc má se EGR* zavřít.

Může bejt ten EGR* vadný. Rozebrat vyměnit.


Není to nijak omezené otáčkami. Řídí se to především podle zátěže motoru. Na místě, když budeš zvyšovat otáčky, se ti nijak nepodaří ten EGR* zavřít.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14790 | Témat: 53

30.11 2022 14:49


No zažil jsem otevřenej EGR* a to auto totálně nejelo mlátilo to a hulilo jak se dusilo. Tak že i bez zátěže se zavře ale to to zas záleží jak je to nastavený v ECU* motoru. Netvrdím že je to přesně v takovejch a takovejch otáčkách ale je řečený tak nějak pro představu jak se to děje.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1623 | Témat: 39

30.11 2022 14:51


áček (30.11 2022 14:49) orig :
No zažil jsem otevřenej EGR* a to auto totálně nejelo mlátilo to a hulilo jak se dusilo. Tak že i bez zátěže se zavře ale to to zas záleží jak je to nastavený v ECU* motoru. Netvrdím že je to přesně v takovejch a takovejch otáčkách ale je řečený tak nějak pro představu jak se to děje.


To co popisuješ je otevřený na 100%. Já tím myslel, že běžně bez zátěže je otevřený jen trochu, třeba někde mezi 40-25%.
nahoru

sponzor





30.11 2022 14:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14790 | Témat: 53

30.11 2022 14:54


Tak pootevřený je to nepopírám
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email