Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 293 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 286
Uživatelů: 7
Celkem: 293

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71005 | Témat: 8169

06.10 2022 9:00


Test Mercedes-Benz C 220 d All-Terrain pohledem ženy: Nenápadnost, která jde ruku v ruce s praktičností
Když máte Mercedes není třeba dokazovat celému světu, že na to máte. Stačí zvolit design uhlazeného charakteru ve spojitosti s lehkým oplastováním, zvednutým podvozkem a pohonem čtyř kol, a máte společníka, který vás vyveze jak na obchodní jednání, tak s rodinou na chalupu uprostřed lesa.

Autor: Hugo
Kategorie: mercedes-benz c Mercedes-Benz Třídy C Velký test All-Terrain autotest combi kombi kombík Mercedes-Benz redakční test rodinné auto spotřeba ženský test
Datum zveřejnění: Wed, 05 Oct 2022 09:11:52 +0000

Vizuální lehkost

Jinakost vizuálu All-Terrainu je hlavně patrná při pohledu zepředu. Typické logo ve tvaru hvězdy obtekává maska chladiče s jednou lamelou a chromovanými ozdobnými prvky. Terénní charakter vozu pak tkví ve specifickém předním nárazníku a optické ochraně proti podjetí v chromu. Potom už je vše jako ve výbavě Avantgarde, která je typická svými lesklými černými prvky.

Ústředním prvkem auta jsou pak samotná kola z lehkých slitin, která lícují s vnějších konturou auta, a rozšířené obložení podběhů, které designéři z Mercedesu implementovali na přední blatník, zadní podběhy kol a též zadní boční stěnu.

Co stojí za zmínku jsou světlomety, které oplývají funkcí Digital Light, která vám extrémně dobře vykrývá vozidlo, za kterým jedete, takže i když máte zapnuté dálky (automaticky), nikoho jimi neobtěžujete, protože ono „vykrývání" je opravdu naladěno s takovým citem, že vás to až překvapí. Jízda v noci je vážně něco!

Velkorysý charakter

Interiérově je tenhle mazlík zvládnutý na jedničku, a proto vás uvítá pohodlí ve formě sedaček potažených syntetickou kůží Artico v hnědo-oranžové barvě. Tato barva se prolíná i do výplně dveří, kde tak příjemně ladí s černo-chromovaným obložením, které protíná vlastně celou přístrojovou desku.

Zdroj: Simona Svátková
Zdroj: Simona Svátková

Hodně futuristicky působí výdechy klimatizace, a to díky chromovánu lemování. No a pak tu máme kontroverzní lesklé materiály včetně klavírního laku. Všechno to působí maximálně prémiově, nicméně si dovede představit ty nešťastné výrazy po tom, co kamkoliv sáhnete, necháváte svůj otisk, který by stačil na vyřešení případu vraždy.

Pak tu máme dvojici rozměrných obrazovek. Ta v přístrojovém štítu měří 12,3 palce a zobrazuje standardní informace. Vertikálně položená obrazovka uprostřed středového tunelu nabízí bohatou nabídku „legrace". Doporučujeme si s ní hrát hlavně spolujezdci, protože jako řidiče vás zaujme natolik, že byste mohli ztratit kontakt se silnicí, a to nikdo z vás nechce...

Naštěstí tu máme hlasové ovládání, které vám pomůže například zjistit informace typu jaké je venku počasí, najít nejbližší restauraci, nebo když se „slečny" zeptáte na konkurenční BMW, řekne vám svůj celkem milý názor. Vtípků je v systému schovaných několik.

Tenhle kousek vám též nabídne bohatý prostor. Vpředu sedíte jak králové, vzadu jako princové/princezny a dozadu lze naložit i menšího draka a nějaké ty meče, protože 490 litrů je celkem velkorysá velikost zavazadelníku.

Zdroj: Simona Svátková
Zdroj: Simona Svátková
Úspornost s dynamikou

Volič automatické převodovky pak nenajdete ve středovém tunelu, ale jak je pro Mercedes už hezkých pár dekád typické, jako páčku pod volantem, což někdy může působit lehce matoucím dojmem, ale zvyknete si (v jiných autech pak budete mít tendenci řadit pod volantem - tzn. tohle řešení je silně návykové a příjemné).

Hurá, zařadit D a vyrazit. Od tohohle německého dieselového elegána nečekejte nic jiného než kultivovaný projev, který je nejvíc patrný při standardní jízdě, kdy se nesnažíte tlačit na pilu, ale vychutnáváte si to pohodlí a požitek z jízdy.

Né že by Meďour za to neuměl vzít, ale k tomuhle autu se to prostě nějak nehodí. Odpustíme mu i jakýsi výkyv při opětovném rozjíždění po zastavení, který má cukavý náběh.

Zdroj: Simona Svátková
Zdroj: Simona Svátková

Výmoly a nerovnosti nejsou žádný problém, protože se světlá výška vozu zvětšila o 40 mm. Auto perfektně drží, neuskakuje ani při kluzkém povrchu díky pohonu všech kol a prostě vám dá pocit extrémního bezpečí. Musí si přeci poradit i s trošku náročnějším terénem typu šotoliny.

No a za kolik jsme jezdili? Kombinovaná spotřeba nás vyšla na 5,7 l/100 km, a fakt, že má nádrž udávanou na cca 1 000 km je jen příjemný bonus.

Koráb zvládl svou misi obstojně a musím říct, že mě neskonale potěšil svými klidnými jízdními projevy a ani velikost mi problém nedělala. Doporučuji všem, kteří mají rádi luxus, ale nemusí ho dokazovat tím, že si koupí rychlý sporťák. Méďa je lepší. Distingovanější a prostě tak nějak milejší.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





06.10 2022 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email