Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 331 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 325
Uživatelů: 6
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71005 | Témat: 8169

01.07 2022 9:00


Opel Astra nové generace startuje v Česku novou éru
Cena skvěle vybaveného modelu začíná už na 539 990 Kč.

Autor: Hugo
Kategorie: Opel Astra automobily elektromobil head-up displej hybrid jízdní vlastnosti nová Opel spotřeba spotřeba paliva točivý moment
Datum zveřejnění: Thu, 30 Jun 2022 09:37:14 +0000

Nový Opel Astra je skutečným mistrovským kusem designerů německé automobilky. K nejvýraznějším rysům patří jeho čelní maska Opel Vizor nebo plně digitální kokpit Pure Panel. Kromě toho Astra vyniká vyspělými technologiemi, jako jsou např. hi-tech adaptivní světlomety Intelli-Lux LED® Pixel Light. Zásadní novinkou je i fakt, že s novou Astrou Opel začíná další kapitolu více než třicetiletého působení řady Astra na automobilovém trhu: Nová Astra bude poprvé k dispozici i s elektrickými pohony!

Hned od uvedení na trh budou moci zájemci volit Plug-In hybridní pohon ve dvou výkonových verzích. A pouhý rok poté bude nová Astra-e k dispozici i s čistě elektrickým pohonem. Samozřejmě zákazníci mohou volit i verze poháněné výkonnými a přitom úspornými zážehovými a vznětovými motory, které je možné kombinovat se šestistupňovou manuální převodovkou, nebo moderním osmistupňovým automatem.

Výkonová škála pohonných jednotek nové Astry sahá od 81 kW/110 k až po 165 kW/225 k, což je příslibem vynikajících jízdních vlastností. Opel prostě i s další generací svého bestselleru kompaktní třídy kombinuje zábavu z jízdy se špičkovou efektivitou a ohleduplností k životnímu prostředí.

A to vše za rozumné ceny: Základní (dlouhodobá akční) cena úvodní verze Astra Edition poháněné zážehovým tříválcem 1.2 Turbo o výkonu 81 k/110 k činí 539 990 CZK. Přitom už tento základní model vyniká opravdu komplexní standardní výbavou, ve kterém nechybí nic z bezpečnostních a komfortních prvků, za které se u konkurence musí často připlácet. Kombinovaná spotřeba základní verze Astra 1.2 Turbo 81 kW 6MT dle normy WLTP činí jen 5,5 - 5,4 l/100 km a emise CO2 činí 126 - 123 g/km.

Čtěte také:
Test Opelu Insignia GSi 2.0 Turbo: Rozlučka na úžasném Passo Pordoi
Test Opelu Crossland 1.5 CDTi pohledem ženy: Konzervativní praktik se zajímavou tváří
Test Opelu Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI, modernizovaného společníka pro každou rodinu

Pro zájemce o jízdu na elektřinu je připravena Plug-In hybridní Astra 1.6 Turbo PHEV AT8. Její pohonná jednotka, kombinující spalovací motor a elektromotor, dává systémový výkon 133 kW/180 k a mohutný točivý moment 360 Nm, kombinovaná spotřeba paliva dle normy WLTP činí jen 1,1 l/100 km, emise CO2 26 - 24 g/km. V čisto elektrickém režimu dokáže nová Astra Plug-In Hybrid ujet až 60 km (dle WLTP), a to zcela bez emisí.

Vrcholnou verzí řady Astra bude zanedlouho špičkový hybrid se systémovým výkonem 165 kW/225 k s kombinovanou spotřebou dle WLTP 1,4 - 1,1 l/100 km a s emisemi CO2 31 - 24 g/km (předběžné údaje).

Opel Vizor se světlomety Intelli-Lux LED® Pixel Light

Nový model Opel Astra je ztělesněním novodobého designu značky. Astra působí dynamicky jak nikdy předtím, její karoserie je zbavena všech nadbytečných prvků a hrdě světu ukazuje novou „tvář" značky Opel - čelní masku Opel Vizor.

Jako už přechozí verze z roku 2015, také nová Astra přináší do své kompaktní třídy prvky, které se až dosud vyskytovaly jen ve vozech vyšších tříd. Astra dokáže proměnit noc na den díky nejmodernějším světlometům Intelli-Lux LED® Pixel, které pocházejí z vlajkové lodi značky Opel - modelu Insignia. Tyto LED světlomety mají celkem 168 LED elementů a představují naprostou špičku v segmentu vozů nižší střední třídy.

Také interiér Astry nové generace představuje skok do budoucnosti. S plně digitálním přístrojovým štítem Pure Panel se analogové přístroje stávají historií. Nové HMI rozhraní člověk - stroj přináší díky moderní grafice a intuitivnímu ovládání zcela nový zážitek.

Všichni cestující mohou novou Astru intuitivně ovládat prostřednictvím mimořádně velkého dotykového displeje. Návrháři automobily Opel při tom dbali na to, aby řidič sice měl na očích všechny důležité údaje, ale aby zároveň nebyl obtěžován a rozptylován nadbytečnými informacemi a funkcemi. Zásadní prvky a systémy (například ovládání klimatizace) je však v nové Astře stále možné ovládat pomocí mechanických spínačů a tlačítek.

Typickým znakem všech modelů značky Opel je také vynikající komfort sedadel. Přední sedadla nové Astry mají ergonomický certifikát AGR (Aktion Gesunder Rücken eV/Kampaň za zdravá záda) a jsou příkladně pohodlná i při mimořádně dlouhých jízdách.

Řidiče podporují také nejmodernější asistenční systémy, například head-up displej nebo poloautomatický asistenční systém Intelli-Drive 2.0, který integruje všechny kamery a snímače s konektivitou e-horizon a 360-stupňovou kamerou Intelli-Vision.

Dynamické a vyvážené jízdné vlastnosti, „autobahnproof", stabilita...

Nový Opel Astra je široký 1 860 mm a do délky má 4 374 mm, je tedy jen o 4,0 mm delší než předchozí model. Rozvor však narostl o výrazných 13 mm až na 2675 mm, což se pozitivně projevuje v prostornosti interiéru. I přes atraktivní design se zřetelně sportovním nádechem je nová Astra stále mimořádně praktickým vozem: Její zavazadlový prostor s nastavitelnou podlahou nabízí (po sklopení opěradel zadních sedadel) místo pro náklad o objemu až 1 250 litrů.

Nový Astra vyjíždí na mimořádně flexibilní multienergetické platformě EMP2 třetí generace, na jejímž výboji a především naladění se od počátku podíleli specialisté automobilky Opel. Díky tomu jsou jízdní vlastnosti nové Astry skvěle vyvážené, jízda je komfortní a zároveň stabilní. Astra (jako každý Opel) je tzv. „autobahnproof", což znamená, že konstruktéři garantují, že bez kompromisů zvládá jízdy vysokými rychlostmi na německých dálnicích bez rychlostního limitu.

Přední kola nové Astry jsou zavěšena na vzpěrách McPherson, vzadu je náprava s vlečenými rameny a torzní příčkou. Podvozek Astry vyniká stabilitou v zatáčkách a i při prudkém brzdění má řidič jízdu vždy plně pod kontrolou. Torzní tuhost karoserie nové Astry je o celých 14 procent vyšší než v případě předchozího modelu.

Z každého detailu nové Astry je naprosto zjevné, že tento vůz byl navržen a vyvinut s příslovečnou německou precizností - a vyrábět se bude také v Německu, a to přímo v hlavním závodě značky Opel v Rüsselsheimu. Opel Astra - Made in Germany!

    - Zdroj: Opel
    -
    -
    -
Celá galerie 15

Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





01.07 2022 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email