Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 331 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 325
Uživatelů: 6
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

04.06 2022 14:39


Zdravím, potkala mě taková menší nepříjemnost.. spíš subjektivní.

Praskla mi přední pružina na A4 Allroad B8 3.0tdi, vyměnily se obě pružiny oba tlumiče, protože original tlumiče po 300 tisících km už pohledově fungovaly tak na 50%, vyměnily se i horní ložiska a nová gumová podložka do misky pro spodní uložení pružiny... Vše Bilstein dle OE čísel

Výsledek je, že přední náprava ztuhla jak u nového auta, pocitově fakt paráda, nicméně spolu s tím se zvýšil předek tak o 5cm a je teď cca o 2-3 cm výš než zadek. No, pak jsem se podíval na dobové prospekty prvních A4 Allroadů a překvapilo mě, jak to auto mělo být vysoké když bylo nové.
Je to teda nějaký problém? Vypadá to teď strašně, takže chci nechat udělat i ten zadek, ale zajímá mě, zda nemá někdo možnost změřit či dohledat Audi data, jak má být Allroad vysoký od země po lem blatníku? (nikoliv světlá výška podvozku). Abych nenechal vyměnit zadek a výška zůstala stejná.

DOTAZ je, jestli je možné, aby zadek byl tak vyměklý a spodek se výměnou nových dílů tak razantně zvýšil, nebo může být chyba i někde jinde. Těhlice a gumové lůžka jsou dotaženy správně po zatížení, pohledově je vše tak jak má být, jen je to vysoké jak offroad.

Přiložím foto v pozdějších hodinách.
nahoru

sponzor





04.06 2022 14:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

04.06 2022 16:47


Jenom ze je taky moznost, ze tak byli jine pruziny.... bud z neallroadu, nebo dokonce snizene.
Predpokladam ze to vi buh, a jsem si temer jisty, ze vymenou zadku to bude spravne, ale radeji pockame na foto ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

05.06 2022 18:57


Posílám fotky pro porovnání. Asi aktuální stav nebude na fotce tak vidět, ale na živo je tam fakt markantní rozdíl

Zde původní stav před rokem - zde jsem měl pocit, že je vše normální jak má být


Zde stav před prasknutím pružiny - rozměr kol stejný jako ty předešlé, nicméně subjektivně vypadá, že je celé auto trochu níž


Zde po výměně pružin a tlumičů - předek je o 3cm výš než zadek (přidávám rovnoběžky, z fotky by jinak mohlo vypadat, že to není žádná hrůza)


Ještě jednou detail na přední kolo... fakt to má být tak vysoké?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 481 | Témat: 17

05.06 2022 20:12


za mne to vyzerá ôk poprípade tie staré tlmice pozri si označenie tlmiča alebo pružiny a uvidis co tam doopravdy bolo predtym
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

05.06 2022 21:24


Řešil jsem něco podobného na A4 B8 ale Sline podvozek, po výměně komplet nápravy mě šlo auto o asi 5cm nahoru. Řešil jsem to snad půl roku, několikrát se to povolovalo a následně dotahovalo, nakonec se měnili i znova řidici tyčky. Jelikož servis mě to dotahl ve vyvesenem stavu a auto plavalo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

16.06 2022 10:09


Incoqnito: četl jsem to tvé téma a jaký byl závěr? Celý problém vznikl jen blbým utažením ramen?

Jinak já měl pružiny i tlumiče original.. 3/4 tlumičů byly vytlučené (vůle+čvachtala v nich kapalina). Jedna pružina v předu prasklá, předek orezlý, zadky vizuálně jako nové.

Každopádně šel tam bilstein OE náhrada, komplet tlumiče, komplet všechny uložení, gumy, prachovky, dorazy. Zadek se decentně zvýšil. V určitých chvílích už to vypadá celkem ok, ale stejně mi přijde, že je ten předek razantně výš než byl. Mám dojem, že ta starší pružina na předku byla jakoby víc stlačená... ale nevím jestli to prostě nebylo jen tím, že byla unavená
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

28.06 2022 11:58


Zdravím, ještě jednou se chci zeptat co s tím...

na podvozku je vše nové Bilstein dle výrobních čísel. Jízdní vlastnosti super, pohodlné, přesné řízení.. Nicméně mi přijde že je čumák fakt extrémně vysoko. Zadek je trochu níž.

- co jsem ale zjistil, že jako jediná OEM náhrada Bilstein s výrobním číslem 36-252732 je určená pro A4 Allroad 2.0 TDI*+TFSI* a 3.0 TDI* ale pozor! I pro A6 C7 3.0TDI 240kw! To se mi nějak nezdá, napadá mě jestli přední pružiny nejsou zbytečně tvrdé (rozměry sedí s originálama) a proto mi to auto přijde vepředu nakopnuté do výšky.

Ostatní značky jako SACHS, KYB a jiné vyrábí podle určení pouze pro A4 Allroad 3.0TDI a tudíž mám mnohem větší důvěru, že by to sedělo líp.

Je možné, aby někdo ověřil moje teorie?
Ještě dodám že před výměnou tlumičů, uložení a pružin sedělo auto reálně o 4-5cm níže, což nevím jestli bez prasklých pružin může být pouhá únava materiálu.

Díky za pomoc

EDIT: Bavíme se o dílu 8K0 411 105 DL - a zrovna Bilstein se tváří, že jako jediný je určen pro více motorizací + A6 C7, což mi přijde jako blbost
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

23.08 2022 15:16


Je tu nějaká dobrá duše, která by se ještě se mnou tomu pověnovala? Mám už něco najeté, furt jsem čekal že si to nějak sedne, bohužel předek je pořád znatelně výš.

Dělali mi to profíci kterým věřím, proto spíš sázím na to, že jde o špatný výběr dílů - respektive tvrdost pružin nesedí úplně tak jak by měla dle výrobních čísel a označení.

mám vše Bilstein
ve předu BILSTEIN 36-252732 OEM č.8K0411105DL
vzadu BILSTEIN 36-252671 OEM č.8K0511115FN - zde je jediný rozdíl, že původně jsem měl vzadu original OEM č.8K0511115FP, což je třída zatížení, co má o jeden puntík na pružině víc. Problém je, že absolutně nikde v ČR pružina s označením 8K0511115FP nelze koupit, snad kromě original AUDI.

Tak já nevím co s tím. Nesnáším auta co mají předek vzhůru jak rybářský člun a zadek tahaj po zemi.
nahoru

sponzor





23.08 2022 15:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 481 | Témat: 17

23.08 2022 15:21


objednaj si to z allegro
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

23.08 2022 15:24


pistusek: tak ty zadni objednej z nemecka a mas pokoj...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

23.08 2022 22:48


No spis mi jde o to jestli to vubec pomuze. Neprijde mi totiz spatny zadek - jeste tvrdsi pruziny by nejspis ani nezvysily svetlou vysku zadku, ale jen zpevnily napravu pri zatizeni. Ale aktualni vyska mi prijde v pohode…

Jde mi ted o tu variantu, jestli neni proste spatny predek - je moc vysoko, mnohem vys nez na jakemkoliv allroadu ktery jsem videl… tak zkratka jestli bilstein nevyrabi ty tridy tuhosti podle sebe ne uplne odpovidajici originalu, protoze jinak rozmerove vyskou i tloustkou vse odpovida tak jak ma byt….. jen ve vysledku to auto posazene na zemi vypada debilne - nakoply predek + sedly zadek.

Po vymene zadnich pruzin za nove se totiz vyska zadku prakticky nezmenila
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email