Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 22 listopadu 2024
Celkem je zde 281 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Uokydouky
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 826
Online návštěvníků
Návštěvníků: 280
Uživatelů: 1
Celkem: 281

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 1

06.03 2012 20:05


Zdravím pánové,scháním ted tuto Audi a tápám mezi motorem 103kw BPW nebo 125kw BRD. Měl jsem předtím Audi S3 154kw ,Seat Cupra4 110kw,BMW E46 330ci 170kw a ted zpátky Audi. Četl jsem různé recenze ale jsou takové neosobité. Jestli má někdo tyto druhy motoru tak rád získám nějaké info. 1,9 Tdi PD znám a byl velice spolehlivý, když se o něj člověk staral ale s 2,0tdi nemám žádnou zkušenost. Díky moc...
nahoru

sponzor





06.03 2012 20:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

06.03 2012 20:59


Ahoj, vítej na Audiklub-u.
No tady Ti 2.0 TDi Ti tu asi moc doporučovat nebude, nejsou to moc spolehlive motory...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

06.03 2012 21:27


Michal.K:

Ladis s-line:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

06.03 2012 22:02


Ladis s-line: Já mám 2.0 TDI ale BKD a v pohodě BPW by měl být teoreticky ještě spolehlivější...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

07.03 2012 8:30


Mike100: Já ani nemusím, stačí se zeptat "šťastných" majitelů (a pár jich znám) a pár servisáků, víš bobe?
Nikto z nich Ti při tom, zda koupit 2.0 TDi nebo 1.9TDi to 2.0TDi nedoporučí...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 1

07.03 2012 9:20


díky a má tu někdo ten 125kw motor BRD ??? Jezdím 80% Praha 20% Zlín a myslím že 3,0 tdi je do města zbytečný. A také tápám jestli manuál nebo automa když už 2,0 tdi. Ted jezdím A3 2,0tdi 125kw 2007 automat a nějak extra mě to nenatchlo. Manual je manual.Takovímdle způsobem zase zkončím u BMW.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

07.03 2012 12:00


Ladis s-line:
má tu někdo ten 125kw motor BRD


Mám ji.....cca 2.5 roku - a nou problém !!!

Ale je to všechno o lidech jak se kdo k auti chova - jezdí,udržuje,servisuje (to si dělám sám) atd. Tak že za mě dobrá volba 2,0 TDI 125 KW
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

07.03 2012 12:10


pokud ti neodejdou slavne siemens vstriky, pak se muzes jit obesit na tram, vasik by mol vypravet:)
nahoru

sponzor





07.03 2012 12:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

07.03 2012 12:34


No zas bych to tak černě neviděl - piezo elementy vstřikovačů siemens se daj opravit.

Tak že žádný trám nehrozí - když víš co s nima udělat atd. (tak tě pak přežijou)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

07.03 2012 12:46


Ja osobne kdybych mel volit mezi 103kW-tovym PD a 125kW commonrailem, tak jdu rozhodne do 125kW CR. Nejen ze je tissi,spolehlivejsi, ale daleko lepe se na nem dela a lepe odhaluji zaludne zavady.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

07.03 2012 12:54


urcite, o commonrailu a motoru jako takovem zadna, jen ty vstriky jsou docela nakladny...vasik si je myslim nechal repasovat a problem se mu vratil a pak si trhal vlasy. ale on vam k tomu rekne asi sam, abyl nebyl prostrednik....

jinak 125kw jede paradne a hlavne je o dost tizssi...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

07.03 2012 13:57


No těžko říct co a kdo mu to repasoval...... že se mu problem vrátil.

Jestli mu jen vyměnili - kroužky těsnicí,kuličku čep a seřizovací šroub....tak tam problem bych nehledal. (takový repas nepomůže)

Problem je v piezo elektronice která je na vstřiku a která ten vstřik řídí....a tam je zakopaný pes - tam to třeba rozkopat a upravit.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.03 2012 13:58


Lumpiq:
jen ty vstriky jsou docela nakladny...vasik si je myslim nechal repasovat a problem se mu vratil a pak si trhal vlasy. ale on vam k tomu rekne asi sam, abyl nebyl prostrednik.... ...


jestli pak to nebude tím že vstřiky repasovat je docela kravina a dost dobře to technicky ani nejde..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.03 2012 13:59


P:
No těžko říct co a kdo mu to repasoval...... že se mu problem vrátil.

Jestli mu jen vyměnili - kroužky těsnicí,kuličku čep a seřizovací šroub....tak tam problem bych nehledal. (takový repas nepomůže)

Problem je v piezo elektronice která je na vstřiku a která ten vstřik řídí....a tam je zakopaný pes - tam to třeba rozkopat a upravit.


chceš mi říci že tohle někdo u nás umí a dělá to dobře.. to pak v tom případě dělá ze starého vstřiku nový.. otázkou je jak moc je to cenově výhodně proti koupě nového vstřiku, který když se člověk trochu posnaží se dá sehnat za rozumný peníz..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

07.03 2012 14:10


Citace:
No těžko říct co a kdo mu to repasoval

tak ....a to vi jen on, snad rekne nejake zkusenosti...

o repasech vstriku commonrail jsem neco cetl, ale jeste sem zadny takovy repasovany funkcni nepotkal, jen menil vzdy za jine, nove..na 3.0TDi se daji sehnat za celkem slusny peniz...

docela by me zajimalo, zda-li se s patricnym vybavenim a zkusenostma da opravit, repasnout tak, aby fungoval dlouhodobe...to nebude zadna sranda...

ono jenom samotna diagnostika commonrailu a tim nemyslim vycteni zavad a precteni toleranci ze 13 kanalu je docela veda, vyzaduje to zkusenosti, diagnostickeho vybaveni...ale to je myslim na jine tema...

jinak mam domluvene skoleni pro diagnostiky ohledne commonrail primo v bosch, tak se tesim...

sorry za OT
Naposledy upravil Lumpiq dne 07.03 2012 14:18, celkově upraveno 1 krát. (9% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

07.03 2012 14:18


ricom:
chceš mi říci že tohle někdo u nás umí a dělá to dobře


JJ přesně tak (znám kluka co to tu u nás dělá) je to know-how........ a už ne jeden spokojeny zakazník odjel a pochvaluje si to.
4 ks Siemens vstřiku uprava = cca 10 tis
nahoru

sponzor





07.03 2012 14:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2010
Příspěvků: 137 | Témat: 15

07.03 2012 14:41


vlasta:
jestli se nemylim, tak PD byla 103 i 125kw verze, ale nevim esi CR je ve verzi 103kw.

Ladis s-line:
nevim presne kod motoru, ale otec mel 125kw PD a sestistupnove DSG (ale v passatu). to auto jezdilo jak blesk. byl druhej ridic, nalital neco kolem 100 tis a dyz to daval pryc melo auto pres 200 tis. s motorem zadne problemy nemel. akorat me e ten motor zdal hlucny.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

07.03 2012 14:48


tommik: Mas recht, napsal jsem to blbe.
CR jsou vzdy ctyrpisemne oznacene motory, zacinajici pismenem C. Vykonove jsou nalazeny : 88,100,105,120 a 125kW. 103kW neni zadny...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.03 2012 14:55


P:


JJ přesně tak (znám kluka co to tu u nás dělá) je to know-how........ a už ne jeden spokojeny zakazník odjel a pochvaluje si to.
4 ks Siemens vstřiku uprava = cca 10 tis


tož to je slušné.. jestli to funguje není co řešit..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

07.03 2012 20:55


125 kW PPD Siemens mám přes rok a kdybych kupoval šel bych do ní asi znova
bohužel 125 kW CR s dává až do B8 a to je jiíná cenová kategorie

ad můj problém. Odešli mi vstřiky, ale né elektricky ale ucpané mechanicky což se zjistilo až později takže jsem zbytečně vyhodil prachy za repas.

jinak pokud odejde vstřik elektricky tak koncern uznává výrobní vadu a mění zdarma stejně jako olejová čerpadla na těchto motorech
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

07.03 2012 21:30


takže kterej si mam koupit?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

08.03 2012 10:09


lumirs: B8 125kW CR
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

08.03 2012 10:16


lumirs:
takže kterej si mam koupit?


hlavně si kup konečně se střechou
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

08.03 2012 10:32


A pro heterace, nebo si za chvilku o tobe budou myslez ze jsi 4%
nahoru

sponzor





08.03 2012 10:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 8

08.03 2012 10:37


2.0 PD nebrat mam bohate zkusenosti s BKD a to ma jeste tu vyhodu, ze ma bosch vstriky a nema vyvazovaci hridele...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

08.03 2012 13:55


B7 2008 teda neni CR?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

08.03 2012 15:25


lumirs: Je, ale jen v ripade ze ma v sobe 2,7 nebo 3,0
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

08.03 2012 15:30


vlasta: ach so, no ta B8 je cenove jeste krapet nad moji hranici, co do toho chci dat kua
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.10. 2011
Příspěvků: 22 | Témat: 3

25.04 2022 13:21


Zdravím, nechci zakládat nové téma. Tak se připrcnu sem. Jsem majitel Audi A4 B6 Avant s 1.9 TDI, co se týče motoru. Auto jezdí super, ale mám problém se rzí. Je mi to líto, ale nic netrvá věčně. A i když to auto mám rád, tak než tady bastlit něco starýho pořád dokola, tak se chci pokoukat po něčem jiném, konkrétně po B8. Například kdybych si kupoval novou B6, tak přesně vím co chci a nechci a na co si dát pozor. Ale u B8 obecně potřebuju poradit. A hlavně opravdu nevím pořádně na jaký motor se konkrétně zaměřit abych si sehnal ten nejspolehlivější 2.0 TDI. Díky moc
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5391 | Témat: 68

25.04 2022 14:00


Dival bych se po poslednich rocich a motorech z rodiny EA288
CJCD, CMFB - 110 kW
CNHA - 140 kW

Idealne najit takovy, ktery nebyl na dieselgate svolavacce, nebo dat prehrat SW zpatky. Jestli se divas i po automatech, tak se samozrejme vyhnout multitronicu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email