Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 5 kvě 2024
Celkem je zde 227 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: havrilko
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 434
Online návštěvníků
Návštěvníků: 225
Uživatelů: 2
Celkem: 227

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

30.01 2022 18:55


Zdar,

začali mi hnít dveře na Avantu u A4 B7 nad SPZ, u znáčku Audi.. už mě nebaví co půl roku kupovat nové originál LEDky, protože se vždy utopí, jak je to tam rozklížený. Nevím proč to začalo dělat, je to až poslední dva roky a v zimě to dostává totálně na prdel tam od soli atd.

Dveře koupím jiný, nechám je láknout a vyměním. Tyhle tam už nechci. Jak to začalo, už se to nedá dokupy nikdy..

Dotaz zní, jak dveře oddělám? Měl jsem je komplet odstrojený - měnil jsem motorek na stěrače, dodělával kameru, měnil lištu apod. Ale když jsem tahal kablik na kameru, tak jsem ho tím husím krkem tahal nesmyslně dlouho.. samozřejmě ho nemám přes konektor, takže teď ho střihnu a někde ve dveřích si udělám spoj. Nicméně, jak dveře oddělám? Panty jsou jasný, 4 šrouby, ale elektrika? Nechci jít pod stropnici a rozpojoval to a pak nějak zase celé znovu tahat.

Nefunguje varianta dvě, oddělat kabeláž ze dveří na autě, protahat ji skrz plechy a pak dveře oddělat a dát nové, kabeláž zase roztahat a hotovo? dělal to někdo?

Díky
nahoru

sponzor





30.01 2022 18:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.2. 2018
Příspěvků: 42 | Témat: 16777215

31.01 2022 12:31


Ahoj,

určitě bych to udělal tak, že si odstrojíš staré dveře, vytáhneš z nich komplet kabeláž a pak jen nahodíš jiné dveře a kabeláž znovu protáhneš. Vede to pod stropnicí až dopředu, takže dělat to jinak, je moc náročné. Sundával jsem jich několik a jde to celkem dobře, chce to mít na pomoc další ruce a je to v klidu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

31.01 2022 13:10


No skvělé, tak toho jsem se bál, že to takto nepůjde. Takže do dveří, kde jdou na obou stranách husí krky, jsem schopen protáhnout veškerou elektriku co je rozvedena po dveřích? Víš jak to myslím? Z kastle auta jde husí krk a pak pod stropnici. A ten husí krk jde i do dveří, tak jestli ve dveřích v plechařině je dostatek místa na to protáhnout ven kostky a konektory.

Moc díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.2. 2018
Příspěvků: 42 | Témat: 16777215

31.01 2022 14:19


Ano, myslím že to tak jde. Dělal jsem to na b6 a tam mi to šlo. Kdyby ti tam nějáký konektor nešel, tak bych ho rozpinoval, než to protahovat až zepředu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5281 | Témat: 68

31.01 2022 14:31


Ve fabrice to taky tak tahaji, takze to jde i bez rozpinovani
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

31.01 2022 15:53


No super, to jsem potřeboval slyšet. Tak už pro ně pojedu v týdnu a pak to jen přehodit. Hnus jak se to tam rozlejzá.

https://auto.bazos.cz/inzerat/146821727/audi-a4-b7 [zkrácená url]

A pak si dopřeju ještě přední blatníky asi. Už jsem si říkal, že si koupím B9, jsou to hezká auta, ale když stavíme, tak spíš budu hýčkat B7, která snese spoustu věcí a není s ní jediný problém, než koupit novou a furt jen na tom něco řešit. Když vidím v práci nové oktávky, furt s tím jsme v servisech, skoro bych brečel.

S mojí B7 jsem překonal 302tkm, mám ji od 140tkm, 7let a v sobotu jsme přijeli s Itošky z lyží a 1000km tam a 1000km zpět bez jediného zaváhání.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.2. 2020
Příspěvků: 2 | Témat: 0

01.02 2022 17:57


Přední blatníky mě na jaře čekají taky. Začíná mě štvát rez na vnitřku lemu od kamínků z kol. Nejspíš půjdu cestou nových pozinkovaných za cca. 3.5k, nevěřím, že najdu origo použitý v dobrým stavu, ještě v barvě LZ5C.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

03.02 2022 9:22


Nenajdeš, ikdyž já byl teď pro ty pátý dveře a ta Audi byla plně TOP. Dveře bez jakýkoliv známky něčeho. Jsou tam asi 2 malý škrábance, jakože ne nic hlubokýho možná to i rozleštím do čista.. no a blatníky byly naprosto OK, i ze vnitř, ale jde o to jak to bude vypadat za podběhem, kde to začíná.

Já jsem před 4 rokama koupil v PL v laku za 1800,- komplet blatník v LY7W, měl jsem strach, že to nebude pasovat, že to bude jiný odstín atd. Odstín byl takřka stejný, za šera to hází jinou stříbrnou trochu. Nicméně, blatník sice pozink, ale přišel bez lakovaného zadku a lemu. Takže lem jsem si zatřel normálně ručně, to není vidět a je to jen z důvodu aby to nebylo hned ojebany. Zadek jsem vzal krablákem a navrch gumovou ochranu. Ten blatník je ve 100% jako předtím po 4letech a 80 000km. Co je ale problém, za tu cenu hrozně šetří na laku a barvě. Takže ho mám jak řešeto, otečkovaý od kamínků. Ve srovnání s tím, kapota je naprosto OK, nárazník taky a blatník má černou tečku jednu vedle druhý. Skoro uvažuju že ho nechám přelakovat jenom, protože mu opravdu nic není a hlavně pasuje. Má vyraženo Made in Taiwan nahoře, když otevřeš kapotu, krásná reklama, ale blatník sedí, lícuje, mezery shodné s originálem, jen ten lak. No a mezitím mám sežranej druhej, takže bych udělal to, že bych ho koupil a nechal si přelakovat oba dva. Bez laku v PL vyjde ten blatník na ani ne litr, to je celkem OK a nalakovat ho pořídím do 3k bych počítal. Za 3k mi dělali v lakovně zadní nárazník a fakt hezky, tak počítám že za dobrou práci si řeknou taky 3k.

Samozřejmě jít origo cestou je řešení, ale to je dost peněz na můj vkus na toto auto.

Stejný problém mám na stavební Oktávce dvojkový, oba přední blatníky, jenže tam nevědí co si za to všichni mají říct. Ojebaný originál na vrakáči 2,5k, neorigo v laku 3k+
nahoru

sponzor





03.02 2022 9:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email