Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 14 listopadu 2024
Celkem je zde 145 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: SandaDominik
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 813
Online návštěvníků
Návštěvníků: 138
Uživatelů: 7
Celkem: 145

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2021
Příspěvků: 20 | Témat: 6

16.09 2021 20:06


Ahoj kluci jsem tu nový zkoušel jsem hledat daný problém, ale asi jsem slepej.
Koupil jsem Audi A4 B8, rv 2008 motor 2.0 nafta 105kw.
Začala mi blikat kontrolka oleje a hlásí to zkontrolovat hladinu.
Vyměnil jsem rovnou olej a vše okolo plus čidlo na vrchu motoru i čidlo
ze spodu, které jsem nechal i zkalibrovat. V infotaimentu se
po cca 30km načetlo a začalo i ukazovat hladinu, ale problém stále
přetrvává. Začne to vždy pípat po cca 100 metrech a když otáčky
překročí 2000. Chod motoru je pěkný, žádné divné zvuky, teplota ok a nekouří.
Předpokládám že normálně maže, ale pro klid bych byl radši kdybych se toho zbavil.
Díky za rady a omlouvám se za případný offtopic.
nahoru

sponzor





16.09 2021 20:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14785 | Témat: 53

16.09 2021 20:46


Barva kontrolky? Mikrospínač kapoty je OK?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2021
Příspěvků: 20 | Témat: 6

16.09 2021 22:51


Červená a spínač kapoty na to může mít vliv?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14785 | Témat: 53

16.09 2021 23:22


No asi to bude chtít změřit tlak mazání kolik tam skutečně je.
Červená kontrolka s tím mikrospínačem souviset nebude. Ta se váže k oranžovému symbolu a kontrole nízké hladiny oleje v motoru.
Tady bude problém s nízkým tlakem oleje. A bude potřeba začít změřením tlakoměrem. Potom kontrola sacího koše ve vaně a kontrola čerpadla oleje. Nevím jestli zrovna tohle spadá do těch motorů které jsou poháněné šestihranem který se časem protočí.Ale tuším že ten problém bude v tom šestihranu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5385 | Témat: 68

16.09 2021 23:27


na diag zadna chyba? muze byt problem s kabelazi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2021
Příspěvků: 20 | Témat: 6

17.09 2021 6:41


Na diag, to právě nenačte žádnou chybu, zkusím se podívat na kabeláž od čidla snad to bude ono.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

17.09 2021 7:00


Určitě jak píše áček bych nechal změřit skutečný tlak oleje. Motory s kódem CAGA 105kW taky byly postiženy vadou té "slavné hřídelky" do čerpadla oleje.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2021
Příspěvků: 20 | Témat: 6

17.09 2021 12:36


Tlak oleje by vyhodil alespoň chybu na diagnostice ne?
Chybu to nehází žádnou a co jsem četl o tom čerpadle, tak
to nemaže vršek motoru ne? Ale chod mi přijde ok.
nahoru

sponzor





17.09 2021 12:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

17.09 2021 13:37


Nemaže tak nějak všechno. Nejdřív papá Turbo*, pak vačky a pak klika. No máš tam něco divného, lepší než věřit čidlům je píchnout na motor tlakoměr oleje a víš realitu. Když to bude OK, pak řešit čidla.

Jednou jedinkrát v životě sem si nechal po telefonu nakecat od mechanika z autorizáku Opla, že o Corsy často blbnou snímače tlaku oleje. Auto ujelo 6km a konec.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2021
Příspěvků: 20 | Témat: 6

17.09 2021 14:47


Zkusím proměřit tlaky oleje, dostanu s k tomu nejdříve příští týden
a dám vědět. Každopádně už to v tomhle stavu ujelo minimálně 300km
co jsem to vezl domů, takže to snad bude jen nějaký problém v kabelech.
Jinak už by motor byl asi ko nebo minimálně vydával zvuky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5385 | Témat: 68

17.09 2021 16:17


to nemusi byt pravda, jestli patri tyto motory mezi ty s protacejici se hridelkou, nejezdil bych.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2753 | Témat: 178

17.09 2021 18:41


Daj typ motoru predpokladám BLB a presne ako píšu chalani pretocena hriadeľ olejoveho cerpadla a nejazdi!

Na A4 sa to dá aspoň vybrať bez demontáže motoru
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2021
Příspěvků: 20 | Témat: 6

17.09 2021 20:14


Typ motoru je CAG 2.0 105kw kamarád, co dělá auta
to u tohohle motoru ještě neviděl taky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2753 | Témat: 178

17.09 2021 22:55


Jasne 2008 som zabudol ze od 2007 dávali už dlhšiu hriadeľku 77mm

Ale predsa treba zmerať tlaky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2021
Příspěvků: 20 | Témat: 6

17.09 2021 23:31


Jasný v týdnu na to mrknu, ale chápu dobře,
že u tohohle už je teda ta vada fixnutá?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2021
Příspěvků: 20 | Témat: 6

27.09 2021 11:12


Tak tlaky měřeny a vše ok. Takže se chystám prozvonit
kable od čidel a uvidíme.
nahoru

sponzor





27.09 2021 11:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2021
Příspěvků: 20 | Témat: 6

30.09 2021 18:32


Tak jsem prozvonil všechny kabely a vše ok.
Nedalo mi to a ještě jsem změřil tlaky a při nízkých
otáčkách to spadlo na 0,3 při vyšších to mělo 0,7,
takže asi opravdu v háji čerpadlo. Sundám vanu a mrknu na
to. Má s tímhle někdo zkušenosti, co se týče jak moc to
mohl odnést motor? Turbo* jede a chod motoru je taky v cajku
podle zvuku. Co jsem tu zaregistroval, když se protočí šestihran,
Turbo* je snad první co to semele, tak se snad uklidňuju tím,
že při výměně oleje jsem tam dal Aditiva* a je snad jen ucpaný
síto sacího koše.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1360 | Témat: 70

30.09 2021 20:21


Motor CAG bude asi poškozen na hřídele
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2021
Příspěvků: 20 | Témat: 6

30.09 2021 20:42


Tu možnost beru v potaz, ale kdyby se protočila, tak by to nemělo vůbec tlaky ne?
Spíš mi jde o to jak moc by mohl být motor v háji, když ve vyšších otáčkách to mělo 0,7 jen v nízkých to šlo na 0,3 ale tam to zase nemá takový záběr. Jde mi o to jestli pak mám rozebrat motor, když se to na chodu nějak neprojevilo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2021
Příspěvků: 20 | Témat: 6

05.11 2021 12:15


Udpate: - nová pumpa, nový šestihran.
Tlak oleje stále max 0.7 bar v otáčkách. Už fakt nevím po čem dál jít…
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 105 | Témat: 12

05.11 2021 12:22


A nemuze byt ucpane neco? Shodit vanu a mrknout se na kos???
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 310 | Témat: 5

05.11 2021 17:12


To akurat urobil. Aj to vymenil.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email