Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 prosince 2024
Celkem je zde 761 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: IPK
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 890
Online návštěvníků
Návštěvníků: 759
Uživatelů: 2
Celkem: 761

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2021
Příspěvků: 3 | Témat: 1

24.10 2021 17:20


Ahojte, zvazujem kupu jazdenej B8/B8.5 s trochu obmedzenejsim rozpoctom. Narazil som na B8.5 z 2012 s 1.8 TFSI, najazdenych 270 000. Zaujimaju ma skusenosti s touto motorizaciou. Obecne nema najlepsiu reputaciu, ale toto by mala byt jej 3.g ktora uz je udajne vychytanejsia a pre man rozhodne jazdne atraktivnejsia nez 2.0 TDI. Na druhej strane, primarna je pre mna spolahlivost, resp co najnizsie mozne naklady a tu si uz tak isty nie som.
nahoru

sponzor





24.10 2021 17:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

24.10 2021 17:55


beyer: a dovod preco ides po co najnovsom aute s co najvacsim poctom km, ak ti ide o naklady je aky?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2021
Příspěvků: 3 | Témat: 1

24.10 2021 18:06


To nie je ani tak o tom, ze by som siel cielene po co najnovsom aute s co najvacsim poctom km. Proste toto bola jedna z ponuk ktora ma zaujala. B8.5 sa mi paci viac a v podstate aj ten motor, ale nie som si isty jeho spolahlivostou.

Pokial ide o Audi, hladam kusy 2010+

Co sa tyka km ... su to 10 a viac rocne auta strednej triedy a cokolvek pod 200 000 vo mne vzbudzuje znacnu nedoveru. A aj keby to boli km realne, to auto zrejme nerobili primarne dialkove trasy po dialnici a tak ten motor nakoniec nemusi byt v lepsom stave, nez vyjazdenejsi kus. Ale nie som mechanik, takze ma kludne opravte.

Ale videl som 2.0 TDIcka ktore ani po 300 000km nic zasadne nemenili a fungovali dobre (akurat sa blizila vymena spojky, alebo mali tesne po). A kedze mne staci aby to auto pojazdilo nejakych 40-50 tisic km, tak som dufal ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

25.10 2021 7:18


Budeme sa všetci opakovat, ale všetko zaleži od stavu. Pokial ma auto doložitelny servis, tak 270tkm nemusi znamenat nič. Ja to porovnavam so svojou audi, dost vela veci sa začalo sypat medzi 210-270tkm, takže kebyže som svoju teraz predal, tak buduci majitel ma na 100 000km klud
To je tak, že auto s najazdom 150 000km bude čakat nejaky ten prvy drahši servis, samozrejme zaleži od motorizacii, preto je niekedy lepšie kupit po servise
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2021
Příspěvků: 3 | Témat: 1

25.10 2021 7:37


Toto su veci ktore viem.

Resp, nechcem hra mudreho a sam by som si asi ani nevymenil olej v motore, ale uz sa v tom nejaku dobu vrtam a chapem, ze nikto mi garanciu na to kolko este najazdim s autom ktore ma pomaly 300k neda. To ani od nikoho nechcem

Ale tak nejak som z roznych diskusii, rad, nazorov a aj inzeratov pochopil, ze km nie su vsetko a auto ktore ma najazdene pdoozrivo malo km si moze pokojne vyzadovat vacsi servis nez auto ktore sa blizi 300k (lebo EGR, vstreky, spojka/dvojhmota ... proste na kratkych trasach trpia viac), takze od vyjazdenejsich kusov vylozene neutekam. Hlavne som na jednej obhliadke isiel v A4ke ktora mala 320k a diagnostika sice namietala, no mne to auto prislo ako nove

No a k veci. 270 000 v 2.0 TDI by ma nerozhodilo, ako som pisal, pri jazde po dialnici tie motory zjavne zvladnu podstatne viac.

S 1.8TFSI som skor nepocital, pretoze 2.0TDI mi proste pride ako obligatna, najistejsia volba a je ich najviac. Na druhej strane, jazdne je 1.8 TFSI aspon pre mna atraktivnejsi motor, ale neviem ako je to so spolahlivostou tej 3. generacie (do starsej by som nesiel) a ci sa da pri rozumnej udrzbe pocitat s tym, ze by to mohlo byt podobne. Na obhliadku by som samozrejme zobral alebo mechanika, alebo by som to zobral do servisu kde by to preklepli, ale ani toto asi nie je zaruka. Tiez mozno naklady na pripadny servis. Napriklad ... 3.g ma nejaku kombinaciu priameho a nepriameho vstreku s tym, ze z toho ako to chapem ja mi vypadlo, ze auto jazdi primarne na nepriamy vstrek a tym padom by tie vstrekovace mohli vydrzat vecne.

Inak s tou kupou po servise suhlaim. Pri najazdoch okolo 300 by som vzdy vyzadoval aspon vymenenu spojku, pretoze ta uz skratka bude mat na male. Ten zvysok ... tam fakt zalezi ako s tym clovek jazdil. Ako som pisal vyssie, pre mna je dolezite aby to pojazdilo najblizsie 2 roky, co je odhadom nejakych 30-50k km a potom to dufam pojde prec
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email