Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 87 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 87
Uživatelů: 0
Celkem: 87

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.01 2009 12:31


Takze jelikoz mi uz na maxidotu sviti service 4400km tak uz pomalinku pripravuju veci a schanim info.
Takze nejprve olej, zjisti jsem tady z prispevku ze pro muj typ auta je norma 505 a nejvhodnejsi olej je 5W30 takze ho tam hodim. Znacka bude od Liquid Moly.
Samozrejme i olejovej filtr. Olej budu menit po max 15tis km.
Dale se chci optat co se dela za servis? Auto bude mit podle tacho nalitano 240tis km.
Co jsem koukal tak vsechny kotouce mam pod minimalni tloustkou, takze ty pujdu na radu nejspis take.
Takze otazka zni, jakou znacku kotoucu a desticek?
Osobne mam vytypovane desticky nejspis TRW a kotouce od AP Racingu.
Ted pokud vyjde tak akcni nabidka tak bude cela sada od ATE (vychazi to na napravu za 2800,- desky a kotouce) takze kdyztak bych vzal tohle pokud to nevyjde pokouknu po tech AP.

Ted dale, co jsem zjistil, rozvody se u tohodle motoru delaji po 120 tis. km. Coz by odpovidalo tedkon pri tomhle servisu.
Od koho jsem to koupil, rikal ze jsou rozvody delane kdyz auto dotahle z Italie tak je nechaval delat a spolklo to temer 50 tisic. Dale mi bylo receno ze byl delan i olej v prevodovce (mam tiptronica). Jelikoz mi auto radi na 3 rychl stupen 2x, tak mi to nedalo a volal jsem podle servisky na tech opraven co jsou tam razitka a olej opravdu byl menen na 225 tis km.
Takze myslim, ze se da verit ze byly meneny i rozvody.
Dale jsem testoval vsechny veco co Avatar krasne popsal na co si dat pred koupi pozor.
Takze na volnobeh pri vyndani merky zadnej podtlak ani tlak z merky. To same z vicka od nalivani oleje.
Kdyz jsem otevrel to vicko, olej ven nelita a nestirka takze asi taky dobry. Jen jde takovej ten lehounce bilej kour (spise jak mlha) jak psal a to by melo byt v poradku.
Koukal jsem baterkou i na vacky a ty jsou bez jakehokoliv rejpance. Vzal jsem si i kus dratu a prejel pres ne lehounce a absolutne rovne a leskle jak zrcadlo
Na rozvodovej remen jsem koukal lehce se zhora kydz jsem odtahnul platovej kryt a hrany byly pekny, nevypadal nejak zle ze shora ale asi by se to chtelo spise podivat na zuby jak sedi i na kolech ale tam se nedostanu.
Jediny co me strasi jsou gufera kolem vstriku, je to kolem nich poblite lehce nejspis jsou ty gufera KO. Uz jsem objednal nove a chci se optat az sundam vika, vymenim ty gufera na vstrikach, musi se davat automaticky nove tesneni pod vika? Nebo tam je neco co se nemusi menit? At vim co doobjednat ci ne.
Dale na co se podivat poradne kdyz budu mit vika dole.
A jeste jsem tam cetl o nejakym olejovym filtru v motoru primo. Tzv. filtr odvetravani klikove hridele. Mam ho jeste u toho motoru? Ci uz tam je ten co se nemeni?

Dale ma mit auto udajne chip na nejakejch 160KW, cili 220PS. Jel jsem na VAG a nechal jsem stahnout mapy a porovnali jsme je s originlanima a opravdu tam nejakej tech chip je a ne malej, prej by tam tech 220koni mohl v klidu byt s tema mapama.
To bude asi taky duvod me vyssi spotreby.
Jinak auto se chova naprosto porfektne. Rekl bych ze je v paradnim stavu, interier velmi zachovalej, volant a pedaly jsou krasny, kuze jak nova. Jen okolo zapalovani je lehce osoupana ta slaboulinka guma stejne jako na ovladani svetel a okolo stahovani okynek.

Tak prosim o jakekoliv pripominky a rady co si pripravit na ten servis.
nahoru

sponzor





13.01 2009 12:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.01 2009 12:34


tady prikladam foto tech gufer okolo vstriku
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.01 2009 12:41


Da se treba podle VINka zjistit presnej servis auta kdyz to ma servisku? Alespon ten v cizine?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 838 | Témat: 49

13.01 2009 14:29


Nejvíc se mi líbí věta: "Jel jsem na VAG a nechal jsem stahnout mapy a porovnali jsme je s originlanima a opravdu tam nejakej tech chip je a ne malej, prej by tam tech 220koni mohl v klidu byt s tema mapama." Hlavně tohle: "...a ne malej."

Tak ať Ti to jezdí.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.01 2009 14:33


Knightey-:
Da se treba podle VINka zjistit presnej servis auta kdyz to ma servisku? Alespon ten v cizine?

Da, to neni problem. Problem je najit nekoho, kdo Ti to vytahne. Zajed do Audi a uvidis
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

13.01 2009 14:49


By me zajimalo jak VAGem vytahli mapu, a podle mapy zjisti, ze by tech 220 koni klidne mit mohlo .
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.01 2009 15:32


jezisi slovickareni
byl jsem u nej to napichnout na vag a zjistit chyby, dale stehl mapy ECU* jednotny a podotykam ze NE VAGem ale nejakym tim softem tomu urcenym.
Takze asi tak nejak
Jen k tomu zaveru co dosel. Stahl moje mapy, na internetu nasel originalni mapy podle typu i podle typu cerpadla. Dale stahoval ruzne mapy ktere uz byly upravene a porovnala je ke kterym se to nejvice podoba.
Ale nejakejch tech 20% navyseni vykonu tam udajne je. To bych ted neresil, spis by me zajimaly ty vase zkusenosti s brzdouvou soustavou atp.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 838 | Témat: 49

13.01 2009 15:33


ghostrider:
By me zajimalo jak VAGem vytahli mapu, a podle mapy zjisti, ze by tech 220 koni klidne mit mohlo .


Bůh ví, co to vlastně vytáhli (a nebylo to zrovna malý) a odkud...
nahoru

sponzor





13.01 2009 15:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.01 2009 15:35


A6Petr:


Bůh ví, co to vlastně vytáhli (a nebylo to zrovna malý) a odkud...


Sve poznatky z mladi ci odkud koliv si nech prosim te pro sebe. A nemusis se do me navazet oki?
Snazil jsem se objasnit co jsi pochopil ale bohuzel jsis z toho delal srandu ci buh vi co jsis pokusil dokazat.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 838 | Témat: 49

13.01 2009 15:45


Knightey-:


Sve poznatky z mladi ci odkud koliv si nech prosim te pro sebe. A nemusis se do me navazet oki?
Snazil jsem se objasnit co jsi pochopil ale bohuzel jsis z toho delal srandu ci buh vi co jsis pokusil dokazat.


Nic ve zlým, ale to musel být skutečný odborník, co Ti dal informace o tom tvým "chipu". Porovnáním map určit, že by to "mohlo mít" 220 koní, to je fakt super informace. Ale o to tu nejde. Jde o to, jak to jede.

A jinak jsem si nepokusil nic dokázat, ale opravu jsem si z Tebe jenom dělal srandu. Nemůžu si pomoct, když vidím slovo "chip". Tak mi to odpusť...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.01 2009 15:52


Knightey-:
TRW mi tedkom bude davat vlasta, takze to asi bude gud
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

13.01 2009 16:05


No tak ten "odbornik" na chiptuning me opravdu pobavil .

Jinak ATE uz bych nikdy na auto nedal.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.01 2009 16:06


Jede to dobre, na to jak jsou ty 2.5TDi tezkopadny. ALespon co jsem zatim mel moznost porovnat s jendou A6 Allroadem, ta byla uplne mrtva. Ale tam asi zase hraje trochu vice roly ta vaha auta, allroad prece jen bude mit zase o nejaky to kilo navic diky tomu vzduchovemu podovzku ne?

Jinak to TRW dava i primo vyrobce, mel jsem i na A4 a byl jsem spokojenej. Tak proto bych prave uvazoval zase o nich.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.01 2009 16:10


ghostrider:
No tak ten "odbornik" na chiptuning me opravdu pobavil .

Jinak ATE uz bych nikdy na auto nedal.

On mi nerekl jakej to ma vykon, atp. Rekl ze jen porovnaval mapy s originalem a nachipovanejma jinyma autama. Je jasny ze kazdy auto to ma jine. Ikdyz docela dost lidi tyhle mapy pouziva a davaji je. Staci prolist po netu co s tim delaj
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Rekl mi ze, uz tam nejsou seriove mapy od vyrobce, cili nekdo tam ty mapy upravoval a ze to mohlo klidne mit tech 220 koni co rikal, ten co mi to prodaval.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

13.01 2009 18:04


Knightey-:

On mi nerekl jakej to ma vykon, atp. Rekl ze jen porovnaval mapy s originalem a nachipovanejma jinyma autama. Je jasny ze kazdy auto to ma jine. Ikdyz docela dost lidi tyhle mapy pouziva a davaji je. Staci prolist po netu co s tim delaj
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Rekl mi ze, uz tam nejsou seriove mapy od vyrobce, cili nekdo tam ty mapy upravoval a ze to mohlo klidne mit tech 220 koni co rikal, ten co mi to prodaval.
Sice z mapy poznas, ze neni seriova, to Ti ostatne napise i WinOls, ale kolik to ma mit ne-e
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.01 2009 18:36


ghostrider:
Sice z mapy poznas, ze neni seriova, to Ti ostatne napise i WinOls, ale kolik to ma mit ne-e

jo to je mozny, nevidel jsem jakym programem to stahoval
a jak rikam, nerekl ze tam je 220 koni, ale ja jsem se ho ptal jestli mi nedokaze zjistit jestli to je chipovany, rekl mi ze mapy upraveny jsou. Ze by to tam klidne mohlo byt. Tot vse.
nahoru

sponzor





13.01 2009 18:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

13.01 2009 21:02


ghostrider:
No tak ten "odbornik" na chiptuning me opravdu pobavil .

Jinak ATE uz bych nikdy na auto nedal.
Já mám Ate a žádný problém v tom nevidím.Mohl by jsi mi popsat podle čeho si poznal ,že Ate brzdy jsou na hovno.Já jen abych příště věděl co koupit
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

13.01 2009 22:02


jedině Brembo a textar!!! Vyzkoušené-funkční!!!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

13.01 2009 22:14


trupsy9:
jedině Brembo a textar!!! Vyzkoušené-funkční!!!
Hlásím,Ate ,také vyzkoušeno a funkční.A teď si vyber
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

13.01 2009 23:59


Zimmerman kotouc a desky ferodo, doporucuju. Mam ATE komplet novou brzdovou soustavu ( po treti ) a nejen ja si na ne stezuju. Brzdovej ucinek oproti origu nebo zimmermanum na hovno a hlavne hned se zvlni.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

14.01 2009 0:11


Mno a jeste, jak zjisitm jak velkej tam mam kotouc? CO jsem koukal tak jsou dokonce 3 druhy prumeru prednich kotoucu.
Neco kolem 280mm, 312mm a 322mm. Da se to nejak zjistit aniz bych musel sundat kolo a kotouce?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

14.01 2009 0:14


mam zimmermann derovany a ferodo DS a brzdi to jako cert!!!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

14.01 2009 0:15


Mas bud 280 nebo 312, dle tve 132kW verze 312mm
Naposledy upravil ghostrider dne 14.01 2009 0:18, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

14.01 2009 0:16


roti:
mam zimmermann derovany a ferodo DS a brzdi to jako cert!!!
Konecne nekdo, Nazdar Roti se ani neozves ty stara vojno
nahoru

sponzor





14.01 2009 0:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.12. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 1

14.01 2009 6:31


ja by som Ti oporucil kotuce brembo a platnicky ATE..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.12. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 1

14.01 2009 6:34


a tie gufera okolo vstreku kde si zohnal? lebo ja som to menil a nikde som to nemohol zohnat...tak som musel kupit cele veka co nebolo lacne...tesnenie pod veko ma ist nove,na tom nijak neusetris,to neni drahe
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

14.01 2009 7:16


S tim tesnenim pod vikem jsem si to myslel no
Uvidim za kolik prijdou a kdyztak kdyby jsi je nekdy ty nebo nekdo jinej chtel nebude problem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.12. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 1

14.01 2009 18:45


daj potom vediet,co Ta to stalo
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email