Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 22 kvě 2025
Celkem je zde 91 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 89
Uživatelů: 2
Celkem: 91

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Chiptunning
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.2. 2021
Příspěvků: 39 | Témat: 11

03.03 2021 19:54


Ahoj. Takovy asi rozporuplny dotaz.

Mam A6 C7 allroad 3.0biTDI 235kw.
Zvazuj chiptunning. O vykon nejde. Nejsem zavdnik. Motorizaci sem bral primarne kvuli tiptroniku. Jde mi spis o spotrebu a troch toho vykonu je spis bonus. Jezdim s prumerkou za 8,5l/100km.

Co si o tom kdo myslite? Zaruku uz nemam. Tak jen aby to nebylo vic skody jak uzitku...?

Nezatezuje to pak nesmyslne motor? A co emise. Ne ze bych je resil, ale aby pak prosel....
A dal tam nabizi deaktivaco EGR*. Je to rozumny?

Diky moc a nelincovat
nahoru

sponzor





03.03 2021 19:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11487 | Témat: 100

03.03 2021 20:47


Pungel: nic nedeaktivuj s chip si nech udelat u parika v praze... jako jeden z mala tomu rozumi, a opravdu ty chipy dela, ne jenom buh vi co nahrava. Nemas moc co resit.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1369 | Témat: 73

03.03 2021 20:58


Celkem si říkám že do 150kw celkem chápu že člověk chce úpravu směrem nahoru ale na 230kw ještě něco ladit?? Proč?? No a koupit si 3,0 bitdi a chtít jezdit za 5L jako s nějakým 1,4hdi mi přijde trochu uhozený.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.2. 2021
Příspěvků: 39 | Témat: 11

03.03 2021 21:08


Taky mi to prijde uhozeny. Tedy otazka, proc te to tedy napadlo....

Znovu opakuju. Nejsem automechanik, ale uzivatel. Ma otazka tedy pro nektere jinak formuluvana....
Ma smysl utracet za chip, jelikoz to snizi spotrebu a zvysi vykon?

Dekuji a znovu prosim zadny radoby chytry odpovedi. To bych se ptal na emiminku a ne tady....

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 239 | Témat: 2

03.03 2021 21:10


hansdob: Mám úplne rovnaký názor.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

03.03 2021 21:15


Snizi spotrebu a zvedne vykon si protireci samo o sobe
Snizeni spotreby spocitanv tom ze auto ma vykon a nemusi se mu tolik pridavat aby se rozjelo takze pri nejake stejne jizde je to cca za me max 0.5l na 100km coz je 15kc mene pri cene chipu kterej stoji cca 10 tis vic min je uz na upravci by si musel najezdit cca 100 tis km aby si byl 5 tis v plusu coz neni uplne ekonomicke
Problem nastava v tom ze zase kdyz zacnej ten vykon pouzivat naplno tak to auto misto aby min zralo tak bude zrat vic protoze to proste potece a zase to pojede
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

03.03 2021 21:22


Máš i nemáš pravdu.
Kvalitní chip skutečně sníží spotřebu -- při zachování jízdních vlastností řidiče.
Ne vždy na silnici jedeš na max chipu, resp. mapy ECU*.
Není to lehká matematika, ale skutečně při zachování stylu jízdy spotřeba jde dolů, pokud ovšem využíváš daný výkon, spotřeba jde zákonitě nahoru.
Takže záběrem, chip + jeho využívání nadmíru - spotřeba nahoru....
Jde o sumu paliva/čas a to v dynamickém provozu.... Na to není jednoduchý názor....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.2. 2021
Příspěvků: 39 | Témat: 11

03.03 2021 21:24


To sem si zhruba myslel. Tedy na spotrebu to zas az tak vliv nema a je to spis o tom, jestli potrebuji vetsi vykon. Coz nepotrebiji. Diky moc Roubic, to sem presne potreboval.
Prislo mi divne, ze by to bylo takovy perpetum... proc by to pak nedelaly koncerny...
nahoru

sponzor





03.03 2021 21:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

03.03 2021 21:32


Tak bez chipu jede motor cca 70% chipem 90% cca samozrejme tudiz se vic namaha a tim se samozrejme driv znici
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.2. 2021
Příspěvků: 39 | Témat: 11

03.03 2021 21:48


Ok. To beru. Ale to bys porad musel jezdit kudlu, aby to makalo na 90% Coz jezdim jen sem tam....
Tak ja nevim...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

03.03 2021 21:49


To uz si musis odpovedet sam
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 510 | Témat: 14

03.03 2021 23:02


Nevím, proč by nemělo smysl to ladit, A6 je velké těžké auto a ani s těma 230/235Kw v základu to bůh ví jak nejede.
Zlepší se minimálně odezva ve středním pásmu a že to pak jede ve vrchu bez propadu výkonu až k maximu otáček je jen bonus když je potřeba.
Nechával jsem u Parika upravovat obě, a u další do toho půjdu zase.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

03.03 2021 23:47


Ja chipoval vsechna auta se kteryma jsem kdy jezdil a budu to tak delat i nadale. Pred 10 lety kdyz jsme poridili 171kw 3.0tdi tak vsichni: to musi trhat asfalt a bla bla bla. Jim rikam tvl vzdyt to jede prumerne, nechapu jak si nekdo muze koupit 2.7 nedej boze 2 litr v takovy tezky kraksne, tak se to chiplo a uz to jede. Dnes je pro vas trhac 230kw kterej s a6 jede jako obyc 3litr v A4. Normlane to ochipujte ale boze ne kvuli spotřebě to se na to vyserte a za cenu chipu si kupte octavii
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2240 | Témat: 26

04.03 2021 5:27


hansdob (03.03 2021 20:58) orig :
Celkem si říkám že do 150kw celkem chápu že člověk chce úpravu směrem nahoru ale na 230kw ještě něco ladit?? Proč?? No a koupit si 3,0 bitdi a chtít jezdit za 5L jako s nějakým 1,4hdi mi přijde trochu uhozený.


Absolutny suhlas, dnes je moda chipovat vsetko aj ked tomu rozumiem ako koza petrzlenu .
Bitdi ide uz v serii dost brutalne a chipom sa iba znehodnoti. A chipovat "na spotrebu" to nema ani cenu komentovat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7236 | Témat: 19

04.03 2021 7:17


Mám C7 230 kw a spotřeba 8.5 je jako hodně??? Vypínat EGR* ? To jako vážně?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1369 | Témat: 73

04.03 2021 8:04


Pungel: nepochop to prosím špatně nikoho nechci urazit ani se mu vysmívat jen zdělim názor.
uprav si cokoliv jakkoliv je to tvé auto.
K EGR* jsem se ani nevyjadřoval. Tak : Jeho odstavení na dnešních autech je nesmysl.

Pokud chci jezdit za málo takže dělat úpravu SW motoru kvůli spotřebě takže chceš jezdit za málo lehká noha nejlépe 5 no tak si sakra nekupuj 3.0 bitdi ale Peugeot 1,4hdi nejlépe ještě bez DPF*.

Pokud si potřebuješ honit EGO* proto mám novou A6 poradnej trilitr v turbu ten má kamo 230kw a jaaaa budu mít ještě víc no tak to sakra vočipuj a urvi někde třeba i poloosy budeš borec co mu to jede no ale neřeš kolik to žere.

No ke spotřebě jestli ti na 3,0 bitdi připadá 8,5 moc nevím co chceš buď rad ze vše funguje a spokojeně jezdi. K výkonu 230kw je myslím dost takzezasebud rad ze ti to funguje jezdi.

Představa úpravy SW a tvého způsobu jízdy pokusy jezdit za 6L nevím jak by ten motor za 50000km dopadl. Prostě to nač se ptáš je nesmysl.
nahoru

sponzor





04.03 2021 8:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.2. 2021
Příspěvků: 39 | Témat: 11

04.03 2021 8:26


Diky za konstruktivni kritiku. Nepotrebuju honit EGO*. Auto me bavi. Spotrebu neresim a ani bych to kvuli ni samotne nedelal, jen me zajimalo co je spatneho na chipu, kdyz to snizi spotrebu a zvedne vykon. Jestli to treba odnese motor. Temi 8.5 litry jsem chtel rict jen to, ze nejsem zavodnik.....

Jak videt, jako vse, i toto ma zastance i odpurce. Takze jsem si mic nepomohl....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.2. 2021
Příspěvků: 39 | Témat: 11

04.03 2021 8:29


O tom EGR* sem si myslej ze je to blbost. Jrn zatim nikdo nevysvetlil proc. Tak se spokojim s tim ze ne...
Vim k cemu je, ale netusim co se stane kdyz se utlumi.... a poravde sem ani nevedel ze to jde....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

04.03 2021 8:48


Pokud vypnes EGR* tak spaliny ktere by se meli vracet pudou rovnou na DPF* a to se zacne vice zaplnovat casteji regenerovat az pude vis kam. Jinak pokud je ti malo 230kw ano udelej chip a budes ficet po silnici pokud ti vykon staci a si snim ok tak neni duvod kvuli spotrebe to nedava smysl
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

04.03 2021 8:55


Zaslepení egru je dávný nešvar z dob kdy se odstavoval protože přestal fungovat a zasíral sání tím že se mastnota a saze z výfuku míchali v sání od eru až do hlavy . Jenže on tam z nějakého důvodu je a to proto jednak snižuje emise, pomáhá ohřívat motor ten nesaje ledovej vzduch a také tím razantně kultivuje chod motoru za studena a hlavně v zimě kdy mrzne. Je tam potřeba k regeneraci DPF* aby probíhalo co nejlépe, díky tomu že si přisává spaliny tím snižuje emise-lépe spálí a tím vytvoří míň sazí které zanáší DPF* a to díky tomu nemusí vypalovat každých 200km ale dejme tomu 1000-1200km.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.2. 2021
Příspěvků: 39 | Témat: 11

04.03 2021 9:03


Dik.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 9

05.03 2021 20:55


hansdob (04.03 2021 8:04) orig :
Pungel: nepochop to prosím špatně nikoho nechci urazit ani se mu vysmívat jen zdělim názor.
uprav si cokoliv jakkoliv je to tvé auto.
K EGR* jsem se ani nevyjadřoval. Tak : Jeho odstavení na dnešních autech je nesmysl.

Pokud chci jezdit za málo takže dělat úpravu SW motoru kvůli spotřebě takže chceš jezdit za málo lehká noha nejlépe 5 no tak si sakra nekupuj 3.0 bitdi ale Peugeot 1,4hdi nejlépe ještě bez DPF*.

Pokud si potřebuješ honit EGO* proto mám novou A6 poradnej trilitr v turbu ten má kamo 230kw a jaaaa budu mít ještě víc no tak to sakra vočipuj a urvi někde třeba i poloosy budeš borec co mu to jede no ale neřeš kolik to žere.

No ke spotřebě jestli ti na 3,0 bitdi připadá 8,5 moc nevím co chceš buď rad ze vše funguje a spokojeně jezdi. K výkonu 230kw je myslím dost takzezasebud rad ze ti to funguje jezdi.

Představa úpravy SW a tvého způsobu jízdy pokusy jezdit za 6L nevím jak by ten motor za 50000km dopadl. Prostě to nač se ptáš je nesmysl.


Tenhle vyblitek sis mohl nechat doma pro starou... Takovouhle sracku může vypustit jen úplnej kokot.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 9

05.03 2021 20:58


Pungel (03.03 2021 21:08) orig :
Taky mi to prijde uhozeny. Tedy otazka, proc te to tedy napadlo....

Znovu opakuju. Nejsem automechanik, ale uzivatel. Ma otazka tedy pro nektere jinak formuluvana....
Ma smysl utracet za chip, jelikoz to snizi spotrebu a zvysi vykon?

Dekuji a znovu prosim zadny radoby chytry odpovedi. To bych se ptal na emiminku a ne tady....




Zajed za Parikem do Prahy... Ten ví co dělá a budeš po všech stránkách spokojen.

Na ty místní odborniky se z vysoka vyser.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11487 | Témat: 100

05.03 2021 21:02


DAS*-auto: to byl druhy prizpevek ve vlakne
nahoru

sponzor





05.03 2021 21:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.2. 2021
Příspěvků: 39 | Témat: 11

05.03 2021 21:24


Diky. Panove, jeste ohledne tech tesneni vstriku. Poradite? Kdo by mi ti mohl udelat?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 9

05.03 2021 21:48


tomko222 (05.03 2021 21:02) orig :
DAS*-auto: to byl druhy prizpevek ve vlakne


Však jasné. Já měl na mysli jiné experty.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email