Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 200 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 197
Uživatelů: 3
Celkem: 200

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.11. 2020
Příspěvků: 2 | Témat: 1

29.11 2020 18:12


Ahoj, letos to bude moje první zima s A6 a chtěl by se zeptat, jak se k autu nejlépe chovat. Konkrétně mám A6 C7 (4G) 3.0 BiTDI Competition.

1. V jakém rozmezí otáček bych se měl pohybovat při zahřívání motoru? Prvních 20 km jízdy jsem v Comfort módu a nikdy netočím přes 2000 ot/min.

2. Je problém, když jsem Comfort módu a nechám převodovku "podtáčet" motor? V Comfort módu motor většinu času točí okolo 1100 otáček. Není to i na diesel málo a nekazí se tím auto?

3. Po delší jízdě nechávám vychladnout turba na volnoběh cca 5-10 minut. Četl jsem, že autu delší stání s nastartovaným motorem (na volnoběh) škodí, je to pravda? Pokud ale motor vypnu třeba po 2 minutách, tak jde ještě dlouho slyšet větrák (ventilátor).

4. Off-topic otázka: mám pořád zaplý autohold, takže když se chci po zastavení na světlech rozjet (a auto je zabržděné autoholdem, takže svítí zelená kontrolka brzdy), šlápnu na plyn a auto sebou trochu trhne. Je toto slabé trhnutí v pořádku?

Díky za rady!
nahoru

sponzor





29.11 2020 18:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11516 | Témat: 101

29.11 2020 18:17


alex77:
1) normalne jezdi. V manualu se to nedelalo, to auto vi, ze je zima a tomu prizpusobuje vse, a to uz minimalne 20 let co jsem mel mou prvni A6. Drzi otacky vys.

2) ne. Vi co dela. Je to Tiptronic*, takze bude drzet dyl nez stronic, a radi jak ma. Kdyz tak si nech u parika poladit chip .+ soft prevodovky.

3) nechavat dochlazovat turba ma smysl kdyz valis 200 po dalnici tri hodiny a prijdes na pumpu. Pri normalni jizde je jakekoliv dochlazovani nesmysl.

4) je. Pridava plyn driv nez pusti uplne brzdu. Zkus tuknout do pedalu a hned pustit, nic netrhne, a muzes pridat.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1511 | Témat: 38

29.11 2020 18:44


Jednoznacne zrusit 23x6 a vymenit krouzky pod vstrikama. Ted prijde priblbla otazka proc? Protoze o tom vim hovno
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 511 | Témat: 14

29.11 2020 19:32


Je to auto, ne trvanlivý jogurt, takže to není potřeba zase tak prožívat

Jestli zahříváš na comfort nebo dynamic (s převodovkou v D) je jedno.
V tomto počasí je to se tento motor zahřeje během pár km. Prostě pokud nemá olej aspoň 70° tak tomu nenakládat (pokud nemáš aktivní ukazatel teploty oleje tak si nech zapnout).
Dochlazovat 5 min, pokud to nedržíš dlouhodobě v otáčkách taky nemá význam, bohatě stačí doba, než se otevřou vrata od garáže.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11516 | Témat: 101

29.11 2020 20:51


Tim je asi vse zodpovezeno
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.11. 2020
Příspěvků: 2 | Témat: 1

29.11 2020 22:37


Díky za zodpovězení otázek a za tipy. Ukazatel teploty oleje si určitě nechám zapnout (měl by být v Lap Timer menu, pokud se nepletu) a spolu s ním i ukazatel napětí baterie.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

30.11 2020 11:05


Mám další dotaz, odvíjející se od bodu 3.

- co je pravdy na tom že nedělá dobře autu delší stání na volnoběh?

mám tady delší dobu rozjeté téma ohledně smradu z výfuku v kabině a tak nějak jsem si dal do spojitosti, že tomu předcházelo párset metrové až kilometrové skákání po městě a dědinách - a protože jsem už nechtěl trápit baterku a motor neustálým chcípáním (3.0tdi 176kw), tak jsem v několika úsecích nechal běžet volnoběh třeba 10 minut. + klima na velký výkon + venku >30°C vedro. Mohlo se v motoru něco odpálit, vypálit, přepálit....... co by mělo za následek onen smrad? Díky za objasnění.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2244 | Témat: 26

30.11 2020 11:42


Myslis, ze soudruzi z NDR by vypustili do sveta auto v pocte milionov kusov, ktoremu by sa odpalilo nieco pri 10 minutovom stani na volnobeh? Auta su testovane a postavene v uplne inych extremoch ako toto co popisujes.
nahoru

sponzor





30.11 2020 11:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11516 | Témat: 101

30.11 2020 11:51


pistusek: ne, spis se jenom zapla regenerace DPF*, nebo ti odchazeli vstriky.
Auto na volnobeh muzes nechat stat nez mu dojde nafta v nadrzi. Auta jezdi i jako taxiky a cekaji na letistich hodiny na klienta kdyz venku mrzne.

Proste to moc prozivas.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email